Verklaart u naderquote:
oneens...quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:46 schreef cheshircat het volgende:
Ik sla vanochtend de Veronica gids open en zie Beau van Erven Dorens in een sodding rok :S. Waar moet het heen met de wereld?
Stelling: Alleen de Schotten mogen rokken dragen
eens/ oneens? roept u maar
shoppen voor rokjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:53 schreef Aure het volgende:
Ik wil ook rokjes dragen! Ben er alleen gister achter gekomen dat ik mn kledingkast nog even moet aanvullen wat rokjes betreft
http://en.wikipedia.org/wiki/Hakamaquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:57 schreef cheshircat het volgende:
Haha, ok voor alle duidelijkheid, onder de MANNEN mogen alleen de Schotten een rok dragen?
beter zo?
oneens! Ik vind dat iedereen zou moeten dragen wat hij/zij wilquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:46 schreef cheshircat het volgende:
Ik sla vanochtend de Veronica gids open en zie Beau van Erven Dorens in een sodding rok :S. Waar moet het heen met de wereld?
zal ik doen Isa! bij jou al vooruitgang?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sportief bezig, borisz! En DH, kijk je een beetje uit met di eontstekingen
Ik ben weer terug op standaard dosering pijnstillersquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:22 schreef Den_Haag het volgende:
zal ik doen Isa! bij jou al vooruitgang?
Wat wel heel leuk is is dat dat vaak sneller gaat dan je verwacht! Eerst loop je al na luttele minuutjes enorm te hijgen en na 2 maanden gaat het alweer prima. Hmm, als ik zo 2 maanden typ klinkt dat best wel langquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:31 schreef LieLie het volgende:
Meen je! Pfoe, knap zeg.
Ik kan dat dus echt niet. En dat vind ik heeeel frustrerend![]()
Want in het begin is het helemaal niet zo leuk, want snel moe en pijntjes en gedoe, en daar moet je dan helemaal weer doorheen.
quote:
Smorgensquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:44 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer loop jij het liefst? 's morgens of 's avonds? Hardlopen kan je meestal overal wel 'even' tussendoor doen. Ik nam op logeerpartijen en zo ook altijd mijn hardloopkleren mee en zo heb ik al diverse omgevingen gezien, heel erg leukEn de laatste keer dat ik heb hardgelopen was dat ook een uur, pffff wat lijkt dat lang geleden.
Ik heb er zo'n hekel aan om vroeg op te staan dat ik het nooit doe, terwijl ik helemaal begrijp wat je bedoelt dat het zo fijn is 's morgens. Ik loop dus doorgaans 's avonds hard.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:46 schreef borisz het volgende:
Smorgens
Ik heb vorig jaar een aantal keer de wekker iets eerder gezet(in de zomer dan) om smorgens te kunnen lopen. Helemaal niemand te bekennen. Heerlijk
Savonds heb ik vaak zo iets van laat maar zitten heb er geen zin meer in. Ik kan morgen ook wel lopen en blijf je het uitstellenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n hekel aan om vroeg op te staan dat ik het nooit doe, terwijl ik helemaal begrijp wat je bedoelt dat het zo fijn is 's morgens. Ik loop dus doorgaans 's avonds hard.
Oneens !!!!! het is een KILTquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:46 schreef cheshircat het volgende:
rond een uur of 4, net na het 4 uurtje, of na het eten rond een uur of 7quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:44 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer loop jij het liefst? 's morgens of 's avonds? Hardlopen kan je meestal overal wel 'even' tussendoor doen. Ik nam op logeerpartijen en zo ook altijd mijn hardloopkleren mee en zo heb ik al diverse omgevingen gezien, heel erg leukEn de laatste keer dat ik heb hardgelopen was dat ook een uur, pffff wat lijkt dat lang geleden.
jammer dat je nog niet pijnstillervrij bent. Maar het gaat dus wel beter?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben weer terug op standaard dosering pijnstillersZonder wil nog niet.
Ja hoor. Nu weer verder werken aan een paper bleghhhhquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]hoihoi! Alle indrukken van gisteravond al laten bezinken?
Uitslapen is dan ook zo heerlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan om vroeg op te staan dat ik het nooit doe, terwijl ik helemaal begrijp wat je bedoelt dat het zo fijn is 's morgens.
Ik weet een beetje wat je voeltquote:
Apparaat waarmee je externe harde schijf op de tv kan laten verschijnen en dus makkelijk downloadbare dingen bekijken op de tvquote:
Wordt de DivX codec wel ondersteund met dit ding?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:40 schreef borisz het volgende:
Iemand ervaring met een WESTERN DIGITAL ELEMENTS TV HD Live 1080p mediaplayer?
Zelf heb ik een DVD speler van 30 EUR die een USB poort aan de voorkant heeft. Ik zet op de computer filmpjes op m'n USB-stick en stop ze dan in de DVD speler.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Apparaat waarmee je externe harde schijf op de tv kan laten verschijnen en dus makkelijk downloadbare dingen bekijken op de tv
veel lees plezier @ http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1367418/0/quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:40 schreef borisz het volgende:
Iemand ervaring met een WESTERN DIGITAL ELEMENTS TV HD Live 1080p mediaplayer?
Sporten moet gewoon kunnen. nog 5 wekenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet een beetje wat je voelt![]()
Is sporten dan wel goed
Onze home cinema system is al weer +- 8 jaar oud en in die tijd hadden ze nog geen usb daaropquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelf heb ik een DVD speler van 30 EUR die een USB poort aan de voorkant heeft. Ik zet op de computer filmpjes op m'n USB-stick en stop ze dan in de DVD speler.
Ohja tweakers, ik vergeet die site altijdquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:51 schreef cybermans het volgende:
[..]
veel lees plezier @ http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1367418/0/
Lekkerquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:43 schreef Tezz het volgende:
Hoi! Jaarstukken naar drukker gebracht en mezelf getrakteerd op een hele middag vrij! Heerlijk! Ik denk dat ik lekker even in de tuin ga rommelen..... Oh, en ik heb net op weg naar huis de halve Action leeggekocht. Wat is het daar toch heerlijk shoppen!
Is nu weer goedquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:49 schreef cybermans het volgende:
en daar zijn we weer..... beetje gebugged forum :S
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Zal ik dit in [OUD] posten?
http://www.forkparty.com/(...)en-smoking-drinking/
Wat een boel verontrustende foto'squote:Op woensdag 24 maart 2010 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
lolquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Steer, je wordt papa? Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:25 schreef borisz het volgende:
Steer opent een topic in OUD. Wil je er over praten Steer?
Hoe slecht?? is ook ontspanning toch?> wat juist goed is voor een mensquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:14 schreef Tezz het volgende:
Volgens mij zit iedereen ofwel op een duf kantoor, ofwel lekker buiten in de zon!
Ik ga mijn dochter eens ophalen van de knutselclub en dan ga ik ook nog heerlijk even van het weer genieten buiten! Ik had eigenlijk mijn vrije middag aan de tuin moeten besteden, maar ik heb gewoon de hele tijd achter internet gehangen.... slecht van mezelf!
Hobje ik word altijd zo vrolijk van de manier waarop jij je posts schrijftquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:15 schreef MissHobje het volgende:
Lekker gesport
Zo even naar de stad, bank en weet ik het wat nog meer.
Steer die eend![]()
heb trouwens nog steeds niets van de makelaar gehoord van 1e huis, eindbod gedaan vrijdag en verder...![]()
En heb net de dealer van mijn vroem vroem weer gebeld hoe nu op te lossen dat ie nog steeds zo ruk rijdt
Ga dus misschien voor een andere auto! nouja dat zie ik dan nog wel even.
Verder nu lekker een klein portie keisersmarre (pannekoek achtige bende Oostenrijks) enne zo weer actie dus
Waar blijft die zon eigenlijk?
Hihiquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hobje ik word altijd zo vrolijk van de manier waarop jij je posts schrijft![]()
ahhhhhhhh die zijn zo kjoetquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:21 schreef golfer het volgende:
En we hebben een koolmezenpaartje die gebruik maakt van het huisje aan onze boom in de tuin.
Ze vliegen er constant in en uit. Zo een leuk gezicht. Binnenkort heeft Xena dus weer vers jong koolmezenvlees.
Jawel, maar ik had mijn vrije middag liever nuttig besteed. Ik kom nu tot de constatering dat de kaboutertjes niets gedaan hebben vanmiddag.....quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoe slecht?? is ook ontspanning toch?> wat juist goed is voor een mens![]()
En zo zie ik het
Dat vroeg ik me ook al af, hihI!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:47 schreef golfer het volgende:
Is jouw tuin dan zo groot dat je een zitmaaier nodig hebt?
Ik geef ze ook altijd billekoek als ik het zelf weer eens moet doenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:49 schreef Tezz het volgende:
Jawel, maar ik had mijn vrije middag liever nuttig besteed. Ik kom nu tot de constatering dat de kaboutertjes niets gedaan hebben vanmiddag.....
Ja wist ik veel, bleken die kabouters ook een vrije middag gehad te hebben!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik geef ze ook altijd billekoek als ik het zelf weer eens moet doen
De achtertuin van mijn ouders is werkelijkwaar het CenterParcs voor vogels zeg maar. Overal badjes, buffetten en nestkastjes... Ik kan echt uren besteden aan het naar buiten kijken in hun achtertuin!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh!! Er is een pimpelmees stelletje het vogelhuisje aan het scouten.. maar zal wel weer niets worden.. volgens mij vinden andere vogels het te druk zo pal naast de mussenheg. Ik zit er dus aan te denken zo'n mussenflat te kopen zodat de familie kan uitbreiden..
oh zie ik nu pas, wilde dezequote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh zie ik nu pas, wilde dezeben echt keikapot van de afgelopen dagen, fysiek en mentaal is er behoorlijk wat van me gevergd. morgen nog 1 zo'n dag en dan stort ik even in denk ik. vrijdag uitslapen en zaterdag gaat de wekker weer om 6.45uur.
Ze doet IRL ook wel eensquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
Hobje ik word altijd zo vrolijk van de manier waarop jij je posts schrijft![]()
Dikke Lein-knufquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:59 schreef DarkElf het volgende:
goeiemiddag, even een tvp vanuit Antwerpen. Klotenacht gehad, klotesonde gaf steeds problemen en ben daar de hele tijd mee zoet geweest.
zometeen komt de mr, met rolstoel en ga ik voor t eerst beneden eens thee drinken, jaja het is wat!
dag liefjens
Groeten aan de mrquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:59 schreef DarkElf het volgende:
goeiemiddag, even een tvp vanuit Antwerpen. Klotenacht gehad, klotesonde gaf steeds problemen en ben daar de hele tijd mee zoet geweest.
zometeen komt de mr, met rolstoel en ga ik voor t eerst beneden eens thee drinken, jaja het is wat!
dag liefjens
Geniet maar lekker van de Mr. en de thee en het even naar beneden kunnen gaan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:59 schreef DarkElf het volgende:
dag liefjens
tnx boris en ook braam. kan t wel even gebruiken. het liefste zou ik nu al lekker te bed gaan maar ik denk dat milou dan hier gaat feestenquote:
Party mammaquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tnx boris en ook braam. kan t wel even gebruiken. het liefste zou ik nu al lekker te bed gaan maar ik denk dat milou dan hier gaat feesten
Ja, maar houdt jouw Windigozert dan niet van een paar lekkere love-handles?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:11 schreef Windigo het volgende:
Ik ga echt wel sterk en slank worden van dit werk + een uur fietsen per dag
Ja wel, hij wil me wel zo houdenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar houdt jouw Windigozert dan niet van een paar lekkere love-handles?
Als je straks ingewerkt bent en veel met de paarden doet, en midden in de zomer thuis komt, ruik je zo'n muffige mengeling van paardenzweet, stof, deodorant en mest. Op jezelf! Maar nou weet ik datquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:11 schreef Windigo het volgende:
voor Sol
envoor DE.. Hopelijk mag je gauw van die sonde af!
Ik ben uitgeput, maar wel tevredenIk ga echt wel sterk en slank worden van dit werk + een uur fietsen per dag
yeey theequote:Op woensdag 24 maart 2010 16:59 schreef DarkElf het volgende:
dag liefjens
Mja ik rook daar nu ook al naar hoor, een paar paarden hebben op me gekwijld enzoquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je straks ingewerkt bent en veel met de paarden doet, en midden in de zomer thuis komt, ruik je zo'n muffige mengeling van paardenzweet, stof, deodorant en mest. Op jezelf! Maar nou weet ik datof
vind
Ik heb een ERG goede week gehadquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
En Windigirlfijn dat alles nu een beetje op z'n plek begint te vallen!!
wat goed windigo! ik moet zeggen dat ik zelf ook wel heel erg tevreden ben over de afgelopen dagen hoor. vanmiddag van mijn mams ook even de bevestiging gehad die ik even nodig had. maar ik ben blij als alles achter de rug is morgen voor even. misschien zelfs wel even een rummetje drinken bij PdeHoog als hij thuis isquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:11 schreef Windigo het volgende:voor Sol
envoor DE.. Hopelijk mag je gauw van die sonde af!
Ik ben uitgeput, maar wel tevredenIk ga echt wel sterk en slank worden van dit werk + een uur fietsen per dag
Waar ben je zo druk mee bezig dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:29 schreef SeaOfLove het volgende:
ik moet zeggen dat ik zelf ook wel heel erg tevreden ben over de afgelopen dagen hoor. vanmiddag van mijn mams ook even de bevestiging gehad die ik even nodig had. maar ik ben blij als alles achter de rug is morgen voor even.
voor mensen die paarden hebben of ermee werken is datquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je straks ingewerkt bent en veel met de paarden doet, en midden in de zomer thuis komt, ruik je zo'n muffige mengeling van paardenzweet, stof, deodorant en mest. Op jezelf! Maar nou weet ik datof
vind
Ja ok, maar voor die mensen die met paarden werken heb je toch een douche? Ik douche nu al als ik uit mn werk kom hoor, vind t luchtje opzich niet vies maar ga daar niet de hele dag mee rondlopenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
voor mensen die paarden hebben of ermee werken is daten voor alle anderen
alhoewel ik er wel iets aan gewend ben en een iets minder
gevoel heb
zijn persoonlijke dingenquote:
Oh, oke.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:39 schreef SeaOfLove het volgende:
zijn persoonlijke dingenzal ik nooit zo op fok vertellen, maar neem maar van me aan dat het heel erg heftig is, mijn toekomst hangt er vanaf
heb een vriendin met kinderen die paarden hebben, maar de auto ruikt dus naar paarden. zijzelf niet hoor maar die lucht is dus alles doordringend.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja ok, maar voor die mensen die met paarden werken heb je toch een douche? Ik douche nu al als ik uit mn werk kom hoor, vind t luchtje opzich niet vies maar ga daar niet de hele dag mee rondlopen
Ja je ruikt het inderdaad héél erg als iets dat naar paard ruikt ergens ligt. Scheelt wel dat ik geen auto heb denk ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb een vriendin met kinderen die paarden hebben, maar de auto ruikt dus naar paarden. zijzelf niet hoor maar die lucht is dus alles doordringend.
Ik spuit parfum op mijn hond(je)quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb het al met katten- of hondenmensen
Nou sterkte daar dan maar mee! Het klinkt heftig!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heel erg spannend. het is letterlijk erop of eronder.
Ik vind eigenlijk paarden altijd stinken. Behalve als ik zelf paardenkleren aan heb.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:45 schreef Windigo het volgende:
Ja je ruikt het inderdaad héél erg als iets dat naar paard ruikt ergens ligt. Scheelt wel dat ik geen auto heb denk ik
Ja maar het is wel hondeparfum hoor! Enne hij is het gewend! Het is een vachthondje en ik zit iedere dag met hem te tutten (kammen, ontklitten etc.). En hij heeft ook geen ondervacht, maar gewoon huid en haar (net als wij mensen). Dus hij gaat ook regelmatig in bad enzo......quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hè bah Tezz.. En hondjes hebben nog wel zo'n gevoelige neus!
quote:
Ah, je spreekt zo te zien uit ervaring....quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk paarden altijd stinken. Behalve als ik zelf paardenkleren aan heb.
Tip van Flip voor Windigo, als je ooit vol-le-dig onder het paardenhaar komt te zitten, gooi het dan NIET zomaar in de wasmachine. Stop het dan in een kussensloop of iets dat daarop lijkt, en gooi het dán in de machine. Harige kleding in je wasmachine betekent gegarandeerd dat de komende maanden de rest van je kleding ook onder de haren zitten.
Echt speciaal hondespul hoor!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
echt? Kan je hond daar tegen? Die hebben idd een gevoelige neus.
Enne... welk geurtje?
Haha maar het is geen echte man meer..... hakkietakkiewegzakkie zeg maar.....quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:02 schreef SeaOfLove het volgende:
je gebruikt toch wel een mannelijk luchtje tezz
Kaas is met stip op één de allerbeste uitvinding allertijden....quote:
aaaw wat zielig voor mquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:03 schreef Tezz het volgende:
Haha maar het is geen echte man meer..... hakkietakkiewegzakkie zeg maar.....
Ja, maar modder en vies water ruikt juist lekker.. Vindt onze Sam in ieder geval, en met hem vele hondenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:03 schreef Tezz het volgende:
En mijn hondje is zo mooooi.... En dat beetje geur kan ie best hebben hoor!!! En af en toe rent ie ook gewoon door de modder hoor!!
Hier kan ik niets op zeggen. Want dat zal toch verkeerd opgevat wordenquote:
Ja he! Maar het was veel zieliger geweest als ik hem gewoon volledig man had gelaten maar hem nooit had laten neuken natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja he! Maar het was veel zieliger geweest als ik hem gewoon volledig man had gelaten maar hem nooit had laten neuken natuurlijk.
Harley vindt het heerlijk om door de modder te rennen. Maar omdat ie zo laag bij de grond zit, zitten sowieso altijd zijn poten en buik helemaal onder. En kammen daarna is ook geen pretje voor hem natuurlijk (dus meestal zet ik hem dan maar in een bad warm water, dat vindt ie volgens mij wel fijn).quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar modder en vies water ruikt juist lekker.. Vindt onze Sam in ieder geval, en met hem vele honden
Het is een wolf in schaapskleren hoor. Hij pakt je helemaal in met zijn snoezige uiterlijk, maar ondertussen doet ie net of ie een grote Rotweiler is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:08 schreef Aure het volgende:![]()
Wat een lief hondje Tezz, lekker knuffelig
Pfoee ben net thuis en dan moet ik zo weer wegGelukkig wel vanwege iets leuks, sushi eten
Moet dat niet jij zijn?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had ff een mental picture van jou die dat tegen Lein zegt.
*Noteert* Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk paarden altijd stinken. Behalve als ik zelf paardenkleren aan heb.
Tip van Flip voor Windigo, als je ooit vol-le-dig onder het paardenhaar komt te zitten, gooi het dan NIET zomaar in de wasmachine. Stop het dan in een kussensloop of iets dat daarop lijkt, en gooi het dán in de machine. Harige kleding in je wasmachine betekent gegarandeerd dat de komende maanden de rest van je kleding ook onder de haren zitten.
Door een vrouwelijke dierenarts notabene, kun je nagaan!quote:
Is niet zielig. Zieliger is als je dat beest de hele tijd rond laat rennen als geile macho hond, en hij van z'n lang zal die leven toch niet over een teefje heen magquote:
Volgens deze theorie ken ik een hoop figuren die nodig eens geholpen moeten worden, ze zullen er van op knappenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is niet zielig. Zieliger is als je dat beest de hele tijd rond laat rennen als geile macho hond, en hij van z'n lang zal die leven toch niet over een teefje heen mag
Nummer 2:quote:
quote:
Nee, want het onderwerp in die zin is 'die'quote:Ik had ff een mental picture van jou die dat tegen Lein zegt.
Ik had het over hondenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:12 schreef TAV74 het volgende:
Volgens deze theorie ken ik een hoop figuren die nodig eens geholpen moeten worden, ze zullen er van op knappen
Oh.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, want het onderwerp in die zin is 'die'
Haha wat stoerquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het is een wolf in schaapskleren hoor. Hij pakt je helemaal in met zijn snoezige uiterlijk, maar ondertussen doet ie net of ie een grote Rotweiler is.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh.
Wie geeft mij gelijk dat het er raar uitziet?
Ik vind het juist raar als je jou zou vervangen door jijquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dinsdag heb ik ook een aanmoedigingspost nodig dus.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ik!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Aure en Steer zijn gek, Tezz en ik niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is je. Dan klopt het.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh.
Shabu shabu op aanraden van mn neef, ben er zelf nog nooit geweest. Vriendin van me raadde Sushi-qube aan, dus die doen we de volgende keerquote:
Ik lust geen vis, en ook geen Nori, maar die zaak die op de hoek van de West Kruiskade zit (dus ongeveer bij het Schouwburgplein, vlakbij centraal station) vond ik lekker. Qua wat ze hadden aan niet-sushi enzoquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:16 schreef Aure het volgende:
Shabu shabu op aanraden van mn neef, ben er zelf nog nooit geweest. Vriendin van me raadde Sushi-qube aan, dus die doen we de volgende keer
Ik denk dat je Sumo bedoeltquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik lust geen vis, en ook geen Nori, maar die zaak die op de hoek van de West Kruiskade zit (dus ongeveer bij het Schouwburgplein, vlakbij centraal station) vond ik lekker. Qua wat ze hadden aan niet-sushi enzo
Ik eet me altijd het ongans aan teriyaki beef als we gaan sushi etenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik lust geen vis, en ook geen Nori, maar die zaak die op de hoek van de West Kruiskade zit (dus ongeveer bij het Schouwburgplein, vlakbij centraal station) vond ik lekker. Qua wat ze hadden aan niet-sushi enzo
Leuke naam, Sushi-qubequote:Op woensdag 24 maart 2010 18:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Shabu shabu op aanraden van mn neef, ben er zelf nog nooit geweest. Vriendin van me raadde Sushi-qube aan, dus die doen we de volgende keer
Komt die foto dan ook in het topic van Steer?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:30 schreef Tezz het volgende:
Nou, ik ga maar eens mijn kind in een zwembad dumpen.....
Het verrassend goed lopende topicquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Komt die foto dan ook in het topic van Steer?
Coolquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:29 schreef SeaOfLove het volgende:
misschien zelfs wel even een rummetje drinken bij PdeHoog als hij thuis is
Daar moest ik meteen aan denkenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:34 schreef krakkemieke het volgende:
Komt die foto dan ook in het topic van Steer?
Yeah mon, iandi rastafari!........quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar moest ik meteen aan denken
Enneh Tezz, is je hondje al wat minder blafferig? (dat was Harley toch? Dat ie niet alleen thuis kon blijven o.i.d.)
Ik ga zo weer Woody woodpecker Bob Marley nadoen
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ze doet IRL ook wel eensMaar dan zonder pompom's
Ik was al vrolijk, maar het is idd aanstekelijk!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]ja
![]()
lekker hyperen
Net koffie op![]()
zometeen lekker steakie bakken en slabende
Ik ben kei vrolijkjes![]()
Hoop dat het aanstekelijk is
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik was al vrolijk, maar het is idd aanstekelijk!
Veel plezier Bluezz!
Stomme knopjes!![]()
Oh heerlijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga stuiterend op de fiets heel hysterisch zingen nu Hobss![]()
Hihiquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik was al vrolijk, maar het is idd aanstekelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Ja super idd, ik heb dan nog wat last van moeheid, mare ik ga nu om de dag en toevallig nu 3 dagen achter elkaar sporten en merk dat ik daardoor wel meer energie krijg en de kilo's knallen er nu wel makkelijk afquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:00 schreef borisz het volgende:
Ik merk wel dat die dagen met goed weer mijn energielevel flink hebben verhoogd. Lekker buiten kunnen lunchen, heerlijk
.
heerlijke schoenen hoor voor in de sportschool, ik heb ook hardloop schoenen toen ik vorig jaar aan hardlopen deed, maar dat werkte niet dat rennen was te belastend voor de knieen. En nu in de sportschool gaat het superquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:04 schreef krakkemieke het volgende:
Hardlopen zit er nog niet in Hobje.
Maar de fysiotherapeut neemt me mee naar de sportschool. En ik had geen gepaste schoenen, vandaar.....
En nu moet ik ook nog ontbijten voor het sporten......
Ik heb schoenen van de schoenenreus die niet al te sportief lijken. Ze hoeven alleen maar lekker te zitten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
heerlijke schoenen hoor voor in de sportschool, ik heb ook hardloop schoenen toen ik vorig jaar aan hardlopen deed, maar dat werkte niet dat rennen was te belastend voor de knieen. En nu in de sportschool gaat het super
Heel veel succes alvast, komt vast goed
Suggestieve opmerkingen over zijn of haar lijf makenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:10 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb schoenen van de schoenenreus die niet al te sportief lijken. Ze hoeven alleen maar lekker te zitten.
En ik ga ervan uit dat ik ervan opknap, anders zou ik er niet aan beginnen. Maar eigenlijk houd ik alleen van fietsen.![]()
Om me af te reageren ben ik manieren aan het bedenken om de fysio te plagen.
Ja, ik wil zwemmen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Suggestieve opmerkingen over zijn of haar lijf maken
geen heavy metal dan ajbquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolJij rum, ik whisky en ondertussen gooien we de muziek aan
Oh...da's helemaal luxequote:Op woensdag 24 maart 2010 19:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
geen heavy metal dan ajbIk kijk even hoe ik me voel morgenmiddag, zaterdag wordt ook zwaar natuurlijk
zullen we evt ook avondeten doen?kook ik wel en doe boodschappen.
Over sport gesproken, waar heb ik het over? 2 kinderen, dat is pas een inspanning!quote:
Ik wist het al maar je hebt smaak!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh...da's helemaal luxeEn er staat hier voldoende andere muziek in de kast
Ik heb eindelijk wat Jimi Hendrix gekocht vandaag
dubbelquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:00 schreef borisz het volgende:
Ik merk wel dat die dagen met goed weer mijn energielevel flink hebben verhoogd. Lekker buiten kunnen lunchen, heerlijk
.
ik had vandaag gewoon een 3kwart broek aan, mijn toffe Vanz, en spijkerjasjequote:Op woensdag 24 maart 2010 19:00 schreef borisz het volgende:
.
Ik twijfelde, maar toch niet mijn ballerina's aangedaan.....quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had vandaag gewoon een 3kwart broek aan, mijn toffe Vanz, en spijkerjasjeBluez, zing ze!
wist ik toch al dat je ook andere muziek hebtquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh...da's helemaal luxeEn er staat hier voldoende andere muziek in de kast
Ik heb eindelijk wat Jimi Hendrix gekocht vandaag
Sol ik ga naar de sportschool! Misschien ga ik wel afvallen! Of ik word Yuri van Gelder maar dan langer!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wist ik toch al dat je ook andere muziek hebtwat ik ga koken ligt er net aan hoe ik me voel, kan net zo goed een prakkie zijn dus
krak, succes met sporten. tenminste ik denk dat je dat gaat doen, gaat te snel nu om alles terug te lezen, sorry
oh wat lekker! even onthoudenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:47 schreef golfer het volgende:
Bluezz heeft een gehaktbrood gemaakt. Die rook zo lekker dat ik er wel een plakje van moest snoepen.
ik las Uri Geller en ik begreep 'm dus niet ... zo moe ben ik dusquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sol ik ga naar de sportschool! Misschien ga ik wel afvallen! Of ik word Yuri van Gelder maar dan langer!
Het is hasseke eng hoor!
Naja, dinsdag pas.
Ocherm.......quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik las Uri Geller en ik begreep 'm dus niet ... zo moe ben ik dus
De Yell van de blondines:quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:40 schreef borisz het volgende:
Op de vraag of ze ooit met Tiger Woods hebben geslapen antwoordde 90% van de 1000 blondjes ''nooit weer''.
Ik bruin.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik blond, jij blondt, hij/zij blondt
Ben je in elkaar gemept, CF?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
Hardlopen. Ja, dat wilde ik ook gaa doen vandaagMaar ik ben helemaal bont en blauw en heb enorme spierpijn, dus het wordt morgen, denk ik. Veiligheidscursus FTW, ik heb mijn portie sport wel gehad
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb de striemen in mijn hals staan, en het roosterpatroon op mijn knieen
Wat is een blondje met 2 hersencellen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:44 schreef Leintjeuh het volgende:
De Yell van de blondines:
Wij zijn blond
Wij zijn blond
B
L
O
N
ehhh
Wij zijn blond
Wij zijn blond
B
L
O
.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Lein, wat toch een pauperguild, het is net een soap soms
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Wat toch?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:56 schreef Isabeau het volgende:
En Lein, wat toch een pauperguild, het is net een soap soms
Alleen voor Lein ivm teveel wow-terminologiequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat toch?
Zijn ze weer infantiel aan het doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen voor Lein ivm teveel wow-terminologieHa! Eindelijk eens een spoiler waarbij ik niet in de verleiding kom om er op te klikken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
maar je quote die ellendiglange spoiler wel....ik maar scrollenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ha! Eindelijk eens een spoiler waarbij ik niet in de verleiding kom om er op te klikken!
Jouw verslaving aan FoK! is geen cent beter dan een verslaving aan WoW.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:20 schreef SeaOfLove het volgende:
maar je quote die ellendiglange spoiler wel....ik maar scrollen
Oe, da's een bug eigenlijk. Hier melden:quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Jouw verslaving aan FoK! is geen cent beter dan een verslaving aan WoW.
Dat denk ik ook! Want dat heb ik ook op m'n mobiel!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
En volgens mij kotst SOL niet op WoW, maar op het feit dat Tezz - niet wetende dat spoilers in een quote gewoon getoond worden in de mobiele template - de spoiler mee had gequote
Als mensen elkaar niet verkeerd begrepen was er een stuk minder ellende op de wereld he, Linda?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook! Want dat heb ik ook op m'n mobiel!
Nu zit je met ééntje heel erg warm hoor!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als mensen elkaar niet verkeerd begrepen was er een stuk minder ellende op de wereld he, Linda?Lisa. Lisette. Lieke. (Gode)lieve. Linsey. Liesje?
Grr.
Pinda!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nu zit je met ééntje heel erg warm hoor!
goed plan, beetje afleiding, dan stop ik misschien met stuiterenquote:
Ik vind het huidige lijf van Windigo geweldigquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar houdt jouw Windigozert dan niet van een paar lekkere love-handles?
ik heb het niet over verslaving aan wow , fok of whatever. alleen over die ellendig lange spoilerquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jouw verslaving aan FoK! is geen cent beter dan een verslaving aan WoW.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
En volgens mij kotst SOL niet op WoW, maar op het feit dat Tezz - niet wetende dat spoilers in een quote gewoon getoond worden in de mobiele template - de spoiler mee had gequote
Ja, of een ontwerpfout.quote:
en er is al een topic over dit probleem? of was het een algemeen topic wat je poste?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, of een ontwerpfout.
Maar denk een bug, want spoilers worden op de normale computer ook niet getoond in een quote.
Ni Hao!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:58 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, Steer, we moeten maandag nog een presentatie houden over China
Over waarden en tradities en alles. En we doen jassies an enzo. Hartstikke gezellig.
(Echt die vrouw)
Tweedejaars HBOquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:58 schreef LieLie het volgende:
Over waarden en tradities en alles. En we doen jassies an enzo. Hartstikke gezellig.
(Echt die vrouw)
Het was het Fok Bugs & Development subforum waar je een topic kunt aanmaken hieroverquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en er is al een topic over dit probleem? of was het een algemeen topic wat je poste?
Ik heb ook nog eens een paper geschreven over China, maar dan meer over de economie en de yuanquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:58 schreef LieLie het volgende:
(Echt die vrouw)
Ik m'n profielwerkstuk over de Culturele Revolutie.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog eens een paper geschreven over China, maar dan meer over de economie en de yuan.
Relight my fire is jeugdsentiment voor mij, schoolfeesten. Maar ik vind het nog steeds een sterk nummer!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:33 schreef Bluezz het volgende:
Krak, zet je beste (sport-) beentje voor
SOL, suc6 met alles
@ Verslavingen, ik heb ze niet![]()
@ Zingen, ik was weer een goeie Boben de rest ging ook lekker. Wat is "relight my fire" een heerlijk koor nummer, lekker bombastisch
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedenavond lieve mensen
[..]
Ik vind het huidige lijf van Windigo geweldigMaar met wat kilos minder is het nog steeds mooi
![]()
En heb geen porblemen met paardenluchten, kom van het plattelandHoud van die geuren. Mijn auto ruikt niet naar paard trouwens,ondanks dat ie doro de vorige eigenaresse voor haar paardentrailer is gebruikt.
Er hebben nooit paarden op de achterbank gezeten denk ik
Bedankt!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:39 schreef krakkemieke het volgende:
Nog gefeliciteerd Windigo en Alex met veel x'en!
Op dit tijdstip ontbijtenquote:
voorlopig zijn jullie heerlijk verliefde fokkersquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:40 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Hopelijk worden we iig geen ''exen''
Ik hoop het niet. Maar anders hoop ik dat je net zulke goeie exen wordt als ik met m'n exen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:40 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Hopelijk worden we iig geen ''exen''
Oh nee, ik ga morgenochtend beginnen, lol!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Op dit tijdstip ontbijten. Het lijkt alsof je een ritme van tong80 hebt overgenomen, die eet ook alles op een willekeurig tijdstip naar keuze
.
Ohhh en ik heb daarstraks nog wel gewacht met het posten van mijn hondje-foto's totdat we op het einde van de pagina waren!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:43 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat Krakkemieke bedoelt dat ze moet leren om gewoon elke dag te ontbijten voordat ze aan sport gaat doen.
Dus niet op Tezz!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, maar zijn familie heeft nog een manuscript hoor! Alleen dat is geloof ik nogal een 'gevecht' in de familie Larsson (wie dat uit mag geven enzo).quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:48 schreef LieLie het volgende:
Ik ben trouwens die boeken van Stieg Larsson aan het lezen, en ik vind ze helemaal leuk.
En ik hoopte dat hij nog meer boeken had geschreven, want ik ken hem eigenlijk niet.
Maar hij is al dood
Ja, ik las dat er wel dingen waren, maar geen hele boeken toch?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh, maar zijn familie heeft nog een manuscript hoor! Alleen dat is geloof ik nogal een 'gevecht' in de familie Larsson (wie dat uit mag geven enzo).
Maar goed: Virginia Andrews heeft na haar dood ook zeker nog 10 boeken uitgebracht, dus wie weet!
Lijkt op het Tolkien verhaal..... Maar Tolkien was zo'n perfectionist dat hij niks af kon maken......quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh, maar zijn familie heeft nog een manuscript hoor! Alleen dat is geloof ik nogal een 'gevecht' in de familie Larsson (wie dat uit mag geven enzo).
Maar goed: Virginia Andrews heeft na haar dood ook zeker nog 10 boeken uitgebracht, dus wie weet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |