Verklaart u naderquote:
oneens...quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:46 schreef cheshircat het volgende:
Ik sla vanochtend de Veronica gids open en zie Beau van Erven Dorens in een sodding rok :S. Waar moet het heen met de wereld?
Stelling: Alleen de Schotten mogen rokken dragen
eens/ oneens? roept u maar
shoppen voor rokjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:53 schreef Aure het volgende:
Ik wil ook rokjes dragen! Ben er alleen gister achter gekomen dat ik mn kledingkast nog even moet aanvullen wat rokjes betreft
http://en.wikipedia.org/wiki/Hakamaquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:57 schreef cheshircat het volgende:
Haha, ok voor alle duidelijkheid, onder de MANNEN mogen alleen de Schotten een rok dragen?
beter zo?
oneens! Ik vind dat iedereen zou moeten dragen wat hij/zij wilquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:46 schreef cheshircat het volgende:
Ik sla vanochtend de Veronica gids open en zie Beau van Erven Dorens in een sodding rok :S. Waar moet het heen met de wereld?
zal ik doen Isa! bij jou al vooruitgang?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sportief bezig, borisz! En DH, kijk je een beetje uit met di eontstekingen
Ik ben weer terug op standaard dosering pijnstillersquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:22 schreef Den_Haag het volgende:
zal ik doen Isa! bij jou al vooruitgang?
Wat wel heel leuk is is dat dat vaak sneller gaat dan je verwacht! Eerst loop je al na luttele minuutjes enorm te hijgen en na 2 maanden gaat het alweer prima. Hmm, als ik zo 2 maanden typ klinkt dat best wel langquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:31 schreef LieLie het volgende:
Meen je! Pfoe, knap zeg.
Ik kan dat dus echt niet. En dat vind ik heeeel frustrerend![]()
Want in het begin is het helemaal niet zo leuk, want snel moe en pijntjes en gedoe, en daar moet je dan helemaal weer doorheen.
quote:
Smorgensquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:44 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer loop jij het liefst? 's morgens of 's avonds? Hardlopen kan je meestal overal wel 'even' tussendoor doen. Ik nam op logeerpartijen en zo ook altijd mijn hardloopkleren mee en zo heb ik al diverse omgevingen gezien, heel erg leukEn de laatste keer dat ik heb hardgelopen was dat ook een uur, pffff wat lijkt dat lang geleden.
Ik heb er zo'n hekel aan om vroeg op te staan dat ik het nooit doe, terwijl ik helemaal begrijp wat je bedoelt dat het zo fijn is 's morgens. Ik loop dus doorgaans 's avonds hard.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:46 schreef borisz het volgende:
Smorgens
Ik heb vorig jaar een aantal keer de wekker iets eerder gezet(in de zomer dan) om smorgens te kunnen lopen. Helemaal niemand te bekennen. Heerlijk
Savonds heb ik vaak zo iets van laat maar zitten heb er geen zin meer in. Ik kan morgen ook wel lopen en blijf je het uitstellenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n hekel aan om vroeg op te staan dat ik het nooit doe, terwijl ik helemaal begrijp wat je bedoelt dat het zo fijn is 's morgens. Ik loop dus doorgaans 's avonds hard.
Oneens !!!!! het is een KILTquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:46 schreef cheshircat het volgende:
rond een uur of 4, net na het 4 uurtje, of na het eten rond een uur of 7quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:44 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer loop jij het liefst? 's morgens of 's avonds? Hardlopen kan je meestal overal wel 'even' tussendoor doen. Ik nam op logeerpartijen en zo ook altijd mijn hardloopkleren mee en zo heb ik al diverse omgevingen gezien, heel erg leukEn de laatste keer dat ik heb hardgelopen was dat ook een uur, pffff wat lijkt dat lang geleden.
jammer dat je nog niet pijnstillervrij bent. Maar het gaat dus wel beter?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben weer terug op standaard dosering pijnstillersZonder wil nog niet.
Ja hoor. Nu weer verder werken aan een paper bleghhhhquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]hoihoi! Alle indrukken van gisteravond al laten bezinken?
Uitslapen is dan ook zo heerlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan om vroeg op te staan dat ik het nooit doe, terwijl ik helemaal begrijp wat je bedoelt dat het zo fijn is 's morgens.
Ik weet een beetje wat je voeltquote:
Apparaat waarmee je externe harde schijf op de tv kan laten verschijnen en dus makkelijk downloadbare dingen bekijken op de tvquote:
Wordt de DivX codec wel ondersteund met dit ding?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:40 schreef borisz het volgende:
Iemand ervaring met een WESTERN DIGITAL ELEMENTS TV HD Live 1080p mediaplayer?
Zelf heb ik een DVD speler van 30 EUR die een USB poort aan de voorkant heeft. Ik zet op de computer filmpjes op m'n USB-stick en stop ze dan in de DVD speler.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Apparaat waarmee je externe harde schijf op de tv kan laten verschijnen en dus makkelijk downloadbare dingen bekijken op de tv
veel lees plezier @ http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1367418/0/quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:40 schreef borisz het volgende:
Iemand ervaring met een WESTERN DIGITAL ELEMENTS TV HD Live 1080p mediaplayer?
Sporten moet gewoon kunnen. nog 5 wekenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet een beetje wat je voelt![]()
Is sporten dan wel goed
Onze home cinema system is al weer +- 8 jaar oud en in die tijd hadden ze nog geen usb daaropquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelf heb ik een DVD speler van 30 EUR die een USB poort aan de voorkant heeft. Ik zet op de computer filmpjes op m'n USB-stick en stop ze dan in de DVD speler.
Ohja tweakers, ik vergeet die site altijdquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:51 schreef cybermans het volgende:
[..]
veel lees plezier @ http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1367418/0/
Lekkerquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:43 schreef Tezz het volgende:
Hoi! Jaarstukken naar drukker gebracht en mezelf getrakteerd op een hele middag vrij! Heerlijk! Ik denk dat ik lekker even in de tuin ga rommelen..... Oh, en ik heb net op weg naar huis de halve Action leeggekocht. Wat is het daar toch heerlijk shoppen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |