Verklaart u naderquote:
oneens...quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:46 schreef cheshircat het volgende:
Ik sla vanochtend de Veronica gids open en zie Beau van Erven Dorens in een sodding rok :S. Waar moet het heen met de wereld?
Stelling: Alleen de Schotten mogen rokken dragen
eens/ oneens? roept u maar
shoppen voor rokjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:53 schreef Aure het volgende:
Ik wil ook rokjes dragen! Ben er alleen gister achter gekomen dat ik mn kledingkast nog even moet aanvullen wat rokjes betreft
http://en.wikipedia.org/wiki/Hakamaquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:57 schreef cheshircat het volgende:
Haha, ok voor alle duidelijkheid, onder de MANNEN mogen alleen de Schotten een rok dragen?
beter zo?
oneens! Ik vind dat iedereen zou moeten dragen wat hij/zij wilquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:46 schreef cheshircat het volgende:
Ik sla vanochtend de Veronica gids open en zie Beau van Erven Dorens in een sodding rok :S. Waar moet het heen met de wereld?
Stelling: Alleen de Schotten mogen rokken dragen
eens/ oneens? roept u maar
zal ik doen Isa! bij jou al vooruitgang?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sportief bezig, borisz! En DH, kijk je een beetje uit met di eontstekingen
Ik ben weer terug op standaard dosering pijnstillersquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:22 schreef Den_Haag het volgende:
zal ik doen Isa! bij jou al vooruitgang?
Wat wel heel leuk is is dat dat vaak sneller gaat dan je verwacht! Eerst loop je al na luttele minuutjes enorm te hijgen en na 2 maanden gaat het alweer prima. Hmm, als ik zo 2 maanden typ klinkt dat best wel langquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:31 schreef LieLie het volgende:
Meen je! Pfoe, knap zeg.
Ik kan dat dus echt niet. En dat vind ik heeeel frustrerend![]()
Want in het begin is het helemaal niet zo leuk, want snel moe en pijntjes en gedoe, en daar moet je dan helemaal weer doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |