Kom je die rotonde vanaf daar maar zien, dan zag je nog iets. Je zit nu alleen tegen ventweggetjes aan te kijken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:20 schreef Toverheks het volgende:
BuitenCamera is PB haar schuld, die krijste te pas en te onpas dat ze ook eens buiten wilde kijken. nou bedankt PB, ach maakt het eigenlijk uit, of een lege bar of leuk autotjes spotten op de rontonde
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom je die rotonde vanaf daar maar zien, dan zag je nog iets. Je zit nu alleen tegen ventweggetjes aan te kijken.
Ik zal het camerastandpunt nog even in de OP frotten.
http://video.google.com/videoplay?docid=6617669349804396121#quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:38 schreef spuitje het volgende:
DJ Provox vanavond bij Jaap, tenminste 1 gast dus
Ik lig dubbelquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=6617669349804396121#
Ik hoop dat het geluid goed is ...
Klopt. Dat was nadat hij maandagavond een paar mensen aan de deur had gekregen die naar binnen wilden omdat ze dachten dat het een kroeg was. Toen zei Johan dat hij het normaal niet zo erg vond, maar dat hij dit soort mensen echt niet binnen wilde. Toen was het idee van de bewakingscamera geboren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:14 schreef Disana het volgende:
Die camera. Dat idee kwam van de chat en het leek Johan een leuk idee om de kijkers een blik op buiten te gunnen. Hij waarschuwde daarbij nog voor de vele auto-ongelukken die er gebeuren, zeker één per week. Maar: gisteren vond hij dat de deur in de gaten gehouden moest worden. Laatst nog stonden er vier junks tegen de deur te trappen die naar binnen wilden. En toen veranderde de bestemming van de camera.
Die camera reikt gewoon tot de straat achter het station? En dan ook nog het hoekje om?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:34 schreef Pearlbitch het volgende:
En dat terwijl Johan zei dat zo'n buitencamera leuk was, want tegen schemer kon je dan de automobilisten de hoertjes zien oppikken
Kan het me bijna niet voorstellen, maar misschien zijn er geen kaarten verstuurd en is er alleen een advertentie geplaatst?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die camera reikt gewoon tot de straat achter het station? En dan ook nog het hoekje om?
Goeie techniek, zie je er niet vanaf, het huidige standpunt in ogenschouw nemend.
Wat is het toch ook een fantast. Die geen rouwkaart krijgt als een heel goede vriend sterft.
mijn ideequote:Op woensdag 24 maart 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
Die geen rouwkaart krijgt als een heel goede vriend sterft.
Geen gasten ... geen eten ... allemaal veel te veel werk en ze komen nu al om in het werk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:47 schreef Marrije het volgende:
Het gesprek met Jaap gaat oa over eten, Johan zegt dat het is afgeschaft. Te veel werk en nu men later begint is het ook niet meer nodig.
Ja, moest allemaal ook weer opgeruimd worden enzo. . .quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen gasten ... geen eten ... allemaal veel te veel werk en ze komen nu al om in het werk.
Faalhazerij to the max.
Ja, Johan zei nog wel in dat gesprek met Jaap: als het ergens ingepast kan worden, prima.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:52 schreef Copycat het volgende:
Maar het was toch de bedoeling dat dat koken onderdeel van de Jaap show was? En nu wordt dat dus wegbezuinigd met argumenten die voor 'boven' gelden? En rommel.
Damn, wat een bezieling!!!
![]()
![]()
Dat levert ze toch al snel ¤3,50 op! Mooi weer een Aldimaaltijd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens de chat willen de streamers best een maandelijks bedrag sponsoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |