Jij lacht, jij kent de foto van mijn broer die geraped wordt door een vent in een mankini niet.quote:
Ze heeft gelijk, ik heb hem gezien, "man" was nou niet het eerste dat in me opkwamquote:
Vergeet haar Cruel Intentions hoofd nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik aan dat opgeblazen-wangen-gezicht
[..]
3 maar?
Friezen noemen hun kind Douwequote:Op woensdag 24 maart 2010 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen je bij Mark en Douwe (wtf man wie noemt zn kind nou douwe) in de auto zat en wegreed hadden wij even zoiets van oh god we moeten haar redden.
De tweede naam van mijn vader is Douwe en zijn derde naam is Axel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen je bij Mark en Douwe (wtf man wie noemt zn kind nou douwe) in de auto zat en wegreed hadden wij even zoiets van oh god we moeten haar redden.
BEN HEUL GEEN MIDGETquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Friezen noemen hun kind Douwe
Dat moesten jullie inderdaadMaar het is goedgekomen. Ook al zei Douwe dat 1 van die honden van Mark groter is dan ik
Dan kijk ik boos.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik aan dat opgeblazen-wangen-gezicht
3 wordt al moeilijk met jouw kookplaatquote:[..]
3 maar?
En toen was ;ie nog halfnaakt ook.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk, ik heb hem gezien, "man" was nou niet het eerste dat in me opkwam
Whihihihiiiiiii!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaah Suikertaartje je bent geweldig![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij lacht, jij kent de foto van mijn broer die geraped wordt door een vent in een mankini niet.
Ik wou ze hebbenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BEN HEUL GEEN MIDGET
Stiekem had douwe daar heus wel gelijk in![]()
En mooi zijn die beesten van Mark he
Mag wel hoorquote:
Je was er bij he dat Mark vertelde dat ze een kat en een hond aan stukken hadden gescheurd?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wou ze hebbenWat een lievvies
Dichtbij Heilooquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whihihihiiiiiii!
Waar ergens zit je?
Anders kom ik ook nog wel even daarheen en loop ik met hem mee naar huis. Zingend.
Ja, ik was erbij. Bro vond mij heel erg liefquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je was er bij he dat Mark vertelde dat ze een kat en een hond aan stukken hadden gescheurd?
1 van die grote honden, diesel en bro, was Max dr vriendje
Sodemieter...quote:
Ik heb nog ergens leuke foto's van max en bro en van Yordi met een pup van Markquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, ik was erbij. Bro vond mij heel erg lief
Puppiesquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens leuke foto's van max en bro en van Yordi met een pup van Mark
Inderdaadquote:
Daar denkt ;ie over een paar jaar heel anders over, ben i kbang.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
De tatt die ik op mn pols heb wil Yordi op zijn borst laten tatoeëren als hij 18 is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |