Metroseksueel dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom weer Raph dat
[..]
Ga je mij nou gay noemen?
en dat ik dan nog even bel net als hij boos zijn pc uit zet en ze dan allemaal nog even voor hem zing?quote:
en ook hij wil niet met jou sexenquote:
Thijs is bij papa...quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ST je bent toch wel met Thijs in de speeltuin geweest he vandaag
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dat ik dan nog even bel net als hij boos zijn pc uit zet en ze dan allemaal nog even voor hem zing?
Ik ben een ventquote:
Krijg watquote:
Zolang die maar met Thijs naar de speeltuin gaat is het goedquote:
Jaaaaaah Suikertaartje je bent geweldigquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dat ik dan nog even bel net als hij boos zijn pc uit zet en ze dan allemaal nog even voor hem zing?
Ik heb al wat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Jij bent veel te vlieft om boos te zijn op Ixquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb al wat.Nu al 2 keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Nee hoor, ik kan best boos wordenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent veel te vlieft om boos te zijn op Ix
Vlieftquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent veel te vlieft om boos te zijn op Ix
Omg als ik al denk aan boos worden op Ix zie ik dat pruilliphoofdje voor me en lukt het al niet eens meerquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan best boos worden
Ik moet zeker ook een 3-gangendiner voor je maken?quote:
Die vlinders doen rare dingen met hemquote:
Als je mijn broer ooit ontmoet denk je daar niet meer zo over.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alle negers zijn meer mans dan ik, of ze nu officieel mannen zijn of niet.
Hij kent mijn pruilliphoofd niet zoals jijquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omg als ik al denk aan boos worden op Ix zie ik dat pruilliphoofdje voor me en lukt het al niet eens meer
Ik merk ;t.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die vlinders doen rare dingen met hem
*proest*quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je mijn broer ooit ontmoet denk je daar niet meer zo over.
Toen je bij Mark en Douwe (wtf man wie noemt zn kind nou douwe) in de auto zat en wegreed hadden wij even zoiets van oh god we moeten haar redden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij kent mijn pruilliphoofd niet zoals jij
[..]
Ik merk ;t.
Ik aan dat opgeblazen-wangen-gezichtquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omg als ik al denk aan boos worden op Ix zie ik dat pruilliphoofdje voor me en lukt het al niet eens meer
3 maar?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet zeker ook een 3-gangendiner voor je maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |