En dat bootje dan aan de horizonquote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Omniej het volgende:
[..]
Het is ook een panorama eigenlijk.(hoewel de oorspronkelijke panorama nog drie keer zo breed is, maar ik vond dit sterker)
Die van jou is ook tof, mooi silhouet. Vind het altijd een stuk mooier als er een interessant silhouet in beeld staat, in plaats van alleen de zonsondergang zelf... (zoals bij mijn laatste)
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ze doen het niet meer helaasch...
Ik heb nog een zonsondergangetje van afgelopen woensdag:
[ link | afbeelding ]
Noordwijk sunset
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
Dankje! De lucht was ideaal om te fotograferen. De laatste, #330_2015 alias 5 hierzo, was genomen om 10 voor 11! Ik fietste langs een weiland en dacht: WAUW! Dat moet op de foto. En ook alles uit het handje.
#4 heb ik nog niet eerder zo gezien trouwens op dat punt. Kom er vaker en was de eerste keer dat ik die weerspiegeling zo zag. Murphy werkte mee!![]()
#4: In Uitgeest!![]()
![]()
KLIKquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:03 schreef CompuMess het volgende:
Lekkere platen weer!
@-Crash- : #2 zou ik wel eens groter willen zien.
Dank! Apart, mooi en ook wat dreigend, zo met die draaiende "tentakels".quote:
Wolkje van voorgisteren was dreigender (is wel geen zonsopkomst/ondergang]quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:17 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Dank! Apart, mooi en ook wat dreigend, zo met die draaiende "tentakels".
En dit soort plekken zijn de plekken die Limburg niet kent...quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef Timmos het volgende:
Een veel te vroege zonsopkomst in de ''achtertuin''
[ afbeelding ]
"Achtertuin"quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:22 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ah, nice! Cybershots blijven an sich best vooruitstrevende gevalletjes.
@ Timmos: Zo'n achtertuin? Doe mij die maar![]()
Je hebt eigenlijk gewoon nergens zo'n uitgestrekt zicht, zo over het vlakke land. Soms mis ik dat welquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:37 schreef Timmos het volgende:
[..]
"Achtertuin".. Het is een minuutje of 2 lopen..
@Neo - Volgens mij is er overal wel water waar een keer wat mist en dergelijke op staat..
Heeeeel erg mooiquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef Timmos het volgende:
Een veel te vroege zonsopkomst in de ''achtertuin''
[ afbeelding ]
Such a shame...quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:20 schreef Schanulleke het volgende:
Helaas had ik gisteren wel tijd maar niet het geluk voor een mooie zonsondergang.
[ link | afbeelding ]
Untitled by Gilles 1972, on Flickr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |