Ik denk dan: accepteer dat geld en geef het meteen door aan een goed doel of zo. Organiseer een loterij, geef het aan de armen, help er mensen mee! Maar nee hoor, zover kan de slimste mens ter wereld niet denken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:58 schreef Dzy het volgende:
Wiskundige bewijzen zijn een opbouwing van eerder bewezen stellingen en logische implicaties, dus een wiskundig bewijs is echt een bewijs als alle gebruikte stellingen en implicaties ook daadwerkelijk tot de oplossing komen, dus andere slimme mensen kunnen dan ook echt zien dat het klopt.
Dat tweede snap ik ook niet helemaal, maar waarom zou jij je daar precies druk over maken?
Meh, ik quotte nu.nl, daar staat raadsel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:00 schreef Iblis het volgende:
Wat Perelman bewezen heeft werd het “vermoeden van Poincaré” genoemd, niet raadsel.
En ja, Perelman is een beetje excentriek.
Ah, ik zie het artikel nu, weer een knap staaltje van onbeholpenheid dat daar door de journalist in kwestie tentoongespreid wordt. En überhaupt, de Daily Mail als bron.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:04 schreef sinadO het volgende:
[..]
Meh, ik quotte nu.nl, daar staat raadsel.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:49 schreef De Wouzeraar het volgende:
1) Het is wiskunde, dus: ja.
2) Laat die man lekker.
Raar hè? Dat mensen blij zijn met wat ze hebben?quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:44 schreef sinadO het volgende:
2: de kerel die het opgelost heeft weigert, WEIGERT, zijn prijs van een miljoen te accepteren!! Hij blijft liever als een rechtgeaard autist in zijn kakkerlakkenflatje wonen.
Uhhhhhh ja, dat is wel raar jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Raar hè? Dat mensen blij zijn met wat ze hebben?
Dat mensen niet per se meer geld hoeven? Dat ze gewoon eens gelukkig zijn?
Hippie.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Raar hè? Dat mensen blij zijn met wat ze hebben?
Dat mensen niet per se meer geld hoeven? Dat ze gewoon eens gelukkig zijn?
Ik denk dat hij het als een soort van bloedgeld ziet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:43 schreef sinadO het volgende:
Maar dat ie het dan accepteert en weggeeft of zo. Doet ie ook niet he?
Als je tevreden bent met je eigen leven wil dat niet zeggen dat je per se een goed doel steunt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:43 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hippie.
Maar dat ie het dan accepteert en weggeeft of zo. Doet ie ook niet he?
En als ze ongelukkig zijn en klagen en zeiken ben jij zeker de eerste die daarover een topic in KLB opent.quote:
Nou, toch handig dat die man dat heeft opgelost.quote:De stelling van Poincaré (in 1904 door de Fransman Henri Poincaré geformuleerd) is een stelling uit de topologie, die vaststelt hoe een driedimensionale bol in een ruimte van n dimensies is te herkennen. Als, aldus Poincaré, iedere willekeurige lus op een oppervlak tot een enkel punt is samen te trekken, moet het om een bol gaan.
Ja, maar het is terug in het nieuws omdat die gekke geleerde de beloning heeft geweigerd. Wiskundigen hebben het bewijs nl. een paar jaar lang proberen te weerleggen, maar het lukt ze niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |