quote:Op woensdag 24 maart 2010 05:11 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Om lekker vol te ruften met edelgas
Dat dus.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Soms zit je door een kussentje net wat lekkerder
En bedankt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:09 schreef Leuterluchter het volgende:
Omdat alle vrouwen kuthoeren zijn![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:09 schreef Leuterluchter het volgende:
Omdat alle vrouwen kuthoeren zijn![]()
En ik maar denken dat ze bedoeld waren om de onderrug te steunen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:49 schreef Dipkip het volgende:
Omdat als je dan een bruine bank hebt en lichtblauwe gordijnen je met lichtblauwe kussentjes de bank en de gordijnen bij elkaar kan laten passen.
dat is alleen het geval indien een man de enige bewoner en gebruiker van het pand is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:54 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze bedoeld waren om de onderrug te steunen.
Ook, maar als dat de enige reden was zou je geen reden hebben om steeds nieuwe te kopenquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:54 schreef Fortitude het volgende:
En ik maar denken dat ze bedoeld waren om de onderrug te steunen.
Soms zijn ze inderdaad versleten. Dan moeten er nieuwe komen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ook, maar als dat de enige reden was zou je geen reden hebben om steeds nieuwe te kopen
Nee dat dan weer niet. Maar ja, mn vriend had de bank gekocht dus dan is het niet meer dan eerlijk dat ik kussentjes koop hmquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:30 schreef Fortitude het volgende:
Soms zijn ze inderdaad versleten. Dan moeten er nieuwe komen.
Zeker dan nog van mijn geld ook.![]()
Is alleen wat omslachtigerquote:
Maar als je nou op de bank zit en je vriendin wil je pijpen, mag ze dan geen leuk fleurig kussentje voor onder dr knieen? Of heb je tapijt. Want met onze eikenhouten vloer is het maar wat handig, die kussentjes.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:50 schreef Aurelianus het volgende:
Goed punt. Kussentjes (damn, het woord alleen al..) maken een zit zelfs oncomfortabeler. Ze zitten nooit goed.
Goed argument om kussentjes te hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar als je nou op de bank zit en je vriendin wil je pijpen, mag ze dan geen leuk fleurig kussentje voor onder dr knieen?
En als je vriendin enigzins kinky aangelegd is snap je nu ook waarom we iedere twee weken nieuwe kaarsen moeten kopenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:02 schreef Fortitude het volgende:
Goed argument om kussentjes te hebben.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar als je nou op de bank zit en je vriendin wil je pijpen, mag ze dan geen leuk fleurig kussentje voor onder dr knieen? Of heb je tapijt. Want met onze eikenhouten vloer is het maar wat handig, die kussentjes.
que?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:07 schreef Phoneutria het volgende:
Kwam een keer thuis, lag er een tapijtje op de bank.![]()
Mam: Mooi he!
Ik: Het kriebelt wel, hoezo heb je dat gedaan dan.
Mam: Nou ik vind het er mooi uit zien.
Kom ik er later achter toen ik 'm er af haalde dat de hond een gat in de bank had gegevragen.![]()
Slim mam, heul slim.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:07 schreef Phoneutria het volgende:
Kwam een keer thuis, lag er een tapijtje op de bank.![]()
Mam: Mooi he!
Ik: Het kriebelt wel, hoezo heb je dat gedaan dan.
Mam: Nou ik vind het er mooi uit zien.
Kom ik er later achter toen ik 'm er af haalde dat de hond een gat in de bank had gegraven.![]()
Slim mam, heul slim.
geen aandacht aan schenken, typfouten maakt iedereen, het zijn de josti's die dan niet snappen wat er moet staan en kinderachtig gaan reagerenquote:
Ja, schitterend. Jammer dat je eerst al die kussens er elke keer af moet flikkeren voordat je lekker kan zitten, maar verder ideaal natuurlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:49 schreef Dipkip het volgende:
Omdat als je dan een bruine bank hebt en lichtblauwe gordijnen je met lichtblauwe kussentjes de bank en de gordijnen bij elkaar kan laten passen.
Dan is jouw bank te kleinquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:24 schreef Tijn het volgende:
Ja, schitterend. Jammer dat je eerst al die kussens er elke keer af moet flikkeren voordat je lekker kan zitten, maar verder ideaal natuurlijk.
Groot genoeg om op te zitten en te liggen. Alleen voor kussens is geen plaats, maar dat is geen probleem, want die dienen toch geen doel.quote:
Gewoon een zooi kussens hebben is lekker om in weg te zakken voor de tvquote:Op woensdag 24 maart 2010 04:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is daar de bedoeling van?
Een bank zit sowieso al comfortabel, je kunt lekker achterover hangen met een pilsje op de leuning, geen enkel probleem. Waarom zijn er altijd vrouwen die KUSSENTJES voor de bank willen kopen? Omdat het er "leuk" uitziet? Rot op! Ik wil lekker zitten, niet leuk zitten!
Ik snap de grap op het einde niet. Wat is daar leuk aan?quote:
dan blijven ze maar staanquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:50 schreef P.F het volgende:
Vrouwen zijn meestal wat kleiner, en hebben een kussentje tegen hun rug nodig om tegen de bank te kunnen leunen..
Nou idem dito...als ik een man op de bank heb heeft hij altijd een stijve dat ligt zo naar, dus dan toch maar een kussen deropquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:06 schreef missyB het volgende:
Ik mag graag met mn hoofd op heupen van mn geliefde liggen maar hij is erg slank en zijn goddelijke botten pijnigen mij lichtelijk.
Dus voila kussentjes die passen bij de gordijnen, en ik ben gelukkig.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:49 schreef Dipkip het volgende:
Dat is toch een truukje wat vrouwen gebruiken om te checken of de man een fatsoenlijke penis heeft voordat ze met hem in bed springen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:08 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou idem dito...als ik een man op de bank heb heeft hij altijd een stijve dat ligt zo naar, dus dan toch maar een kussen derop
Pubers?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:08 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou idem dito...als ik een man op de bank heb heeft hij altijd een stijve dat ligt zo naar, dus dan toch maar een kussen derop
Die banken zitten waarschijnlijk voor geen meter, en leren kussens zijn te hard.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:11 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]dit
En zoiets is opzich ook wel gaaf om te zien :
[ afbeelding ]
Ja, leuk om te zien op een foto. Niet om daadwerkelijk in te wonenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:11 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]dit
En zoiets is opzich ook wel gaaf om te zien :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, leuk om te zien op een foto. Niet om daadwerkelijk in te wonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |