Wees dan ook een vent en doe het niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:03 schreef justmattie het volgende:
Nu moest ik weer een nieuw topic maken
Autobedrijf Jaap Hoekstra.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:43 schreef Paladijn het volgende:
En de vraag van de dag: waar kan ik goedkoop (en goed) een ventiel van een van mijn autobanden laten vervangen in Leeuwarden ?
Anni Friesinger. Als je mij naast haar zet kan je me opvegen.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Geile duitse meiden bestaan niet.
Dat zal het zijn ja.quote:
Van het lachen?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Anni Friesinger. Als je mij naast haar zet kan je me opvegen.
Dan is een dweil handiger dan een bezem.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Van het kwijl uit me bek, en het zaad uit me broek van de voortijdige zaadlozing.
Akkoord.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is een dweil handiger dan een bezem.
Zal i kdan gelijk maar een infuus voor je bestellen? Voor je verschrompelt enzo.quote:
Regel jij Anni dan????quote:Op maandag 29 maart 2010 13:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal i kdan gelijk maar een infuus voor je bestellen? Voor je verschrompelt enzo.
Nee.quote:
We heten hier niet allemaal OgygeneFRL die te lui is als hij de laatste post maakt.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wees dan ook een vent en doe het niet.
Wiequote:Op maandag 29 maart 2010 15:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
We heten hier niet allemaal OgygeneFRL die te lui is als hij de laatste post maakt.
Thanks, zal ze morgen eens bellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |