GoedeMIDDAG Allemaalquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goedenavond
Vanavond wel de Queen-request van gisteren?
We moeten gewoon de muziekpolitie(lees antiroos) lastig vallen dat er meer queen tussen 19.00 en 22.00 gedraaid moet wordenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goedenavond
Vanavond wel de Queen-request van gisteren?
Daarvoor moet je bij mij zijn hoor. Die zal ik 's avonds niet zo heel snel draaien want ik vind ze over het algemeen te oud voor de avond. 80's draai ik eigenlijk sowieso nooit en uit de 90's ook liever iets met een jonger geluid.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:13 schreef borisz het volgende:
[..]
We moeten gewoon de muziekpolitie(lees antiroos) lastig vallen dat er meer queen tussen 19.00 en 22.00 gedraaid moet worden. Oh iets meer Bruce mag ook wel
te begrijpen..quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij mij zijn hoor. Die zal ik 's avonds niet zo heel snel draaien want ik vind ze over het algemeen te oud voor de avond. 80's draai ik eigenlijk sowieso nooit en uit de 90's ook liever iets met een jonger geluid.
Ja snap ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij mij zijn hoor. Die zal ik 's avonds niet zo heel snel draaien want ik vind ze over het algemeen te oud voor de avond. 80's draai ik eigenlijk sowieso nooit en uit de 90's ook liever iets met een jonger geluid.
die vergelijkingquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:45 schreef Sirolf het volgende:
Ik keek Michiel idd ook aan als een walvis die net een mentholsigaret had gerookt...
Kapsalon is best lekker namelijk.
Een beetje muzikale opvoeding voor de luisterende scholier zou op z'n tijd niet verkeerd zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Zeker met al die R&B en rap ellende van tegenwoordigquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een beetje muzikale opvoeding voor de luisterende scholier zou op z'n tijd niet verkeerd zijn.
Met 'Licht Uit' daarop als uitzondering natuurlijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeker met al die R&B en rap ellende van tegenwoordig.
Hè bah ja, rapquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeker met al die R&B en rap ellende van tegenwoordig.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Met 'Licht Uit' daarop als uitzondering natuurlijk
Onzin, er is veel troep maar ook veel goeds, zoals in alle genres.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:53 schreef borisz het volgende:
[..]Goede urban muziek houdt op de bestaan met het ingaan van deze eeuw. Daarvoor was vaak nog goed te doen, maar die troep van tegenwoordig
met Timbaland voorop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |