Wat muziek betreft verschillen 3FM en Q-Music helemaal niet zo veel alleen minder 3v12 muziek ,en ik luister echt 10 x liever naar Ruud de Wild dan Gielquote:
Q music is een verschrikkelijke zender man hou op, die muziek is echt wel anders, geloof mij luister een dag naar qmusic en je begint spontaan te huilenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat muziek betreft verschillen 3FM en Q-Music helemaal niet zo veel alleen minder 3v12 muziek ,en ik luister echt 10 x lievewr naar Ruud de Wild dan Giel
Dat heb ik tegenwoordig tussen 6 en 10 en 14.00-19.00 ook bij 3FM C&S is leuk voor de jeugd maar voor iemand die rond die tijd in de auto van zijn werk naar huis gaat is het gewoon ergerlijk zelfde geldt voor Giel in de heenrit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Q music is een verschrikkelijke zender man hou op, die muziek is echt wel anders, geloof mij luister een dag naar qmusic en je begint spontaan te huilen
Dude! Jeroen van Inkel bakt er al helemaal niets meer vanquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat heb ik tegenwoordig tussen 6 en 10 en 14.00-19.00 ook bij 3FM C&S is leuk voor de jeugd maar voor iemand die rond die tijd in de auto van zijn werk naar huis gaat is het gewoon ergerlijk zelfde geldt voor Giel in de heenrit.
Dan liever Ruud de Wild en Jeroen van Inkel
Ik hou liever van muziek dan een babbelboxquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Dude! Jeroen van Inkel bakt er al helemaal niets meer van. die heeft alleen maar stomme zinnetjes tussendoor, er zit echt geen humor meer in die gozert
Achja we hebben een totaal andere smaak denk ik maar, ik heb weer een hekel aan Veenstra of de stijl van radio maken bij Qmusic en dat vind jij weer goedquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik hou liever van muziek dan een babbelboxmaar goed iemand die Rob van Someren goed vind die neem ik niet serieus
quote:Domien
Brief van Q op de mat.
Zoals @djkristel zegt: 'Mooie kansen komen altijd onverwachts'! Tof aanbod gekregen. #Q
Meteen positief gereageerd! Voor 44 pond ben ik weer een jaar lang lid van Q! Ja, goed aanbod. http://tinyurl.com/ye6l8s7
Inderdaad een stelletje eikels, ze hebben hun slogan veranderd en nu klopt Q is bad for you niet meerquote:
Wenn es passiert.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:35 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe heet dat liedje van Wir Sind Helden net?
Danke.quote:
Voor het ego van Van Someren is de hele FM-band nog te klein.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik hou liever van muziek dan een babbelboxmaar goed iemand die Rob van Someren goed vind die neem ik niet serieus
Ik maakte er altijd Q is kudt for you vanquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:36 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Inderdaad een stelletje eikels, ze hebben hun slogan veranderd en nu klopt Q is bad for you niet meer![]()
Gelukkig kan ik wel wat met nu nieuwe slogan, daar maken we gezellig Maximum shit music van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |