Vier geleden al als "vroegâh" bestempelen... Ik voel me oud.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:46 schreef Captain_Slow het volgende:
Vroegâh heb ik deze turbo kneiter van den popgroep Gnarls Barkley helemaal grijs gedraaid
Ik ook niet, 't is wel goed, ga om twintig voor 8 de deur uit en dan is het nog best koudquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb er braaf een aangedaan, maar geen blote benen hoor
Toen ik om 7.20 de deur uit ging was het nog 8 graden... dus nog maar niet al te zomers gekleed vandaag.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook niet, 't is wel goed, ga om twintig voor 8 de deur uit en dan is het nog best koud
je bedoelt Tom/Ton de Ridder zeker? die mag ook een tongverlamming krijgen idd...quote:
Oh datquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:57 schreef alors het volgende:
[..]
je bedoelt Tom/Ton de Ridder zeker? die mag ook een tongverlamming krijgen idd...
quote:Wtf? Mail van 3FM-collega die vertrek aankondigt?!
Mja, dan zou er geen 'wtf' in de tweets van Domien en Michiel staan, want daarvan is allang bekend dat het een reëele optie is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:31 schreef themauster het volgende:
Michiel heeft het over een mooie transfer ik vermoed Stenders naar Radio 2 maar ik zal wel ongelijk krijgen
tja dan mischien Giel of Gerard of Paul ik wacht wel een persbericht afquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, dan zou er geen 'wtf' in de tweets van Domien en Michiel staan, want daarvan is allang bekend dat het een reëele optie is.
Het is dus of Rob die naar een andere zender dan Radio 2 gaat (Veronica oid?) OF een andere DJ die ergens naartoe gaat (misschien voor de middagshow op 538?).
En nu zegt ze :quote:Over spannend gesproken. Spannende dag vandaag. Later meer!
quote:Haha
Dat zou mij met zulke opmerkingen inderdaad niets verbazen! Blijft natuurlijk de vraag waar ze dan naartoe gaat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:39 schreef themauster het volgende:
Het zou wel eens Kristel kunnen zijn, kijk maar eens naar haar twitterbericht van vanochtend:
[..]
En nu zegt ze :
[..]
Ik gok Q...quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zou mij met zulke opmerkingen inderdaad niets verbazen! Blijft natuurlijk de vraag waar ze dan naartoe gaat.
Zou dat een reële optie zijn - Stenders naar Veronica? Dat lijkt me toch echt de hel voor die man.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:32 schreef Sirolf het volgende:
Het is dus of Rob die naar een andere zender dan Radio 2 gaat (Veronica oid?)
Lijkt me ook niks. Radio 2 is logischer, maar vorige week op KX zei ie dat de nieuwe baas nogal gecharmeerd was van hem en dat er wellicht nog wat voor hem was op 3.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:45 schreef broer het volgende:
[..]
Zou dat een reële optie zijn - Stenders naar Veronica? Dat lijkt me toch echt de hel voor die man.
Of Q heeft - naast 3FM - óók nieuws. Dan zou het kunnen betekenen dat Stenders en Van Inkel hun programma weer gaan oppakken.quote:
Ja, dat hoorde ik ook. Hij had het ook over de avond op 3FM, toch? Ik hoopte een beetje dat-ie iets leuks in de nacht ging doen. Elke nacht van 12 tot 1, of zo. En dan lekker draaien wat hij wil.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:47 schreef Sersjee het volgende:
Lijkt me ook niks. Radio 2 is logischer, maar vorige week op KX zei ie dat de nieuwe baas nogal gecharmeerd was van hem en dat er wellicht nog wat voor hem was op 3.
Dat soort dingen knal je niet zo online, lijkt me... Dus ik ga uit van een 1 april-grap oid.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:24 schreef themauster het volgende:
Er gaat weer 1tje weg kan ook een producer of andere medewerker zijn![]()
Domien op twitter
[..]
Maar we mogen toch nog wel heel even dromen dat het dan misschein Giel is die eindelijk optieft?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat soort dingen knal je niet zo online, lijkt me... Dus ik ga uit van een 1 april-grap oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |