Wie zegt dat ik niet van haar muziek houd? Ze doet gewoon kut @ twitter.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:48 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Waarom follow je haar als je uberhaupt niet van haar muziek houd?Zoiezo Miss Mondriool
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
Goedenavond allen.
Beetje wel ja, maar dit blijft een leuk nummer
trek de stroom eruit 'per ongeluk'quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:12 schreef gerbenp het volgende:
Ik krijg nu de mag de muziek uit bij m'n zus neiging, zit weer Kanete luisteren, wat nu te doen?
is misschien iets verstandiger jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
Dan zit ie waarschijnlijk zelf ook zonder stroom (als je stoppenkast bedoeld).
Anders idee: 3FM harder zetten
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:26 schreef Brennel het volgende:
En toen had ik weer een jaarcontract gekregen
En oh, wat ben ik vrolijk vandaag! Lekker warm, heerlijke frisse geur en oorverdovend vogelgezang toen ik van het station naar huis liep, vanmiddag een lieve vriendin gezien, geknuffeld en bijgekletst, financiën op orde, aankomend weekend in het mooie Maastricht met lieve vrienden, nog meer leuke vooruitzichten, ...
Er moet heel wat gebeuren wil ik dit goede humeur kwijtraken.
gefeliciteerd,, en het kan idd moeilijk misgaan met het humeur vandaag, met zon zonnetjequote:Op woensdag 24 maart 2010 21:26 schreef Brennel het volgende:
En oh, wat ben ik vrolijk vandaag! Lekker warm, heerlijke frisse geur en oorverdovend vogelgezang toen ik van het station naar huis liep, vanmiddag een lieve vriendin gezien, geknuffeld en bijgekletst, financiën op orde, aankomend weekend in het mooie Maastricht met lieve vrienden, nog meer leuke vooruitzichten, ...
Brennel, gefeliciteerd !!!! TOP, geniet ervanquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:26 schreef Brennel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |