Iedereen is dood, einde.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:56 schreef Bol_Wan het volgende:
altijd lekker meebléren: Lets grow old together.. AND DIE AT THE SAME TIME![]()
![]()
![]()
![]()
Twitter het hem ffquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:18 schreef Bol_Wan het volgende:
Michiel, de Request voor O.N.E. is nog steeds niet ingevuld *hint hint*
geen twitter... heb nooit iets bijzonders te melden dus waarom zou ik et op internet zettenquote:
Wat is een jonger geluid? Ik denk dat het een misvatting is om te denken dat jongeren alle muziek uit jaren 60/70/80 stom en ouderwets vinden. Ken genoeg die er dol op zijn, inclusief mezelf. Zeker Queen is gewoon tijdloos goed.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij mij zijn hoor. Die zal ik 's avonds niet zo heel snel draaien want ik vind ze over het algemeen te oud voor de avond. 80's draai ik eigenlijk sowieso nooit en uit de 90's ook liever iets met een jonger geluid.
past wel bij de muziekquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:44 schreef Pino112 het volgende:
Zo, Miss Montreal unfollowed @ Twitter.
Kut tweets die ze heeft.
Waarom follow je haar als je uberhaupt niet van haar muziek houd?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:44 schreef Pino112 het volgende:
Zo, Miss Montreal unfollowed @ Twitter.
Kut tweets die ze heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |