LinkedIn werkt daar wel goed voorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:50 schreef Piles het volgende:
Zo. Hoi
CV, Monsterboard en LinkedIn geupdate, laat die aanbiedingen maar komen![]()
Ik vind het een drama, om een zonnebril te zoeken die bij mij past, de juiste kwaliteiten heeft en dat het goedkoop moet zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:52 schreef DjRex89 het volgende:
Ik vind het nu nog zonde om veel geld uit te geven aan een zonnebril.. Daarnaast vind ik shoppen naar een zonnebril altijd wel leuk
Netjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat was volgens mij mn paDie heeft toen een nieuwe betaald
Toen ik verleden jaar mijn cv postte, werd ik de volgende dag.. 17 keer gebeld. Ik dacht hoezo crisis.quote:
Jawel.quote:
Bij mij is het ook altijd een dramaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind het een drama, om een zonnebril te zoeken die bij mij past, de juiste kwaliteiten heeft en dat het goedkoop moet zijn.
[..]
Netjes
Mensen die klagen over de warmte in Nederland moeten op de noordpool gaan wonenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Jawel.
We klagen nu al over de warmte, praten over zonnebrillen...
Mja maar die gaan wel lang meequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:56 schreef Etcetera het volgende:
Mijn zonnebril heeft volgens mij last van groene uitslagMoet nodig een nieuwe, maar met glazen op sterkte wordt dat vrij prijzig
Whehequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toen ik verleden jaar mijn cv postte, werd ik de volgende dag.. 17 keer gebeld. Ik dacht hoezo crisis.
Zaten wel een boel, zou je niet helpdeskmedewerker willen worden... of dubieuze detacheerders tussen
Daarom heb ik ook een nieuwe gekocht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan is dat ook geen goede meer hoor
Bij mij ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij mij is het ook altijd een dramaMaar ik vind het wel altijd leuk
Alleen duurt het bij mij een eeuwigheid.
Soms kan het behoorlijk benauwd worden hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:58 schreef jna het volgende:
[..]
Mensen die klagen over de warmte in Nederland moeten op de noordpool gaan wonen
Betekend niet dat je moet blijven stekenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:02 schreef Piles het volgende:
Ja, waar was je nouKom ik speciaal terug voor jou
Goeiequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betekend niet dat je moet blijven steken
De hoge luchtvochtigheid is ronduit kut. En ja daar klaag ik wel over hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Soms kan het behoorlijk benauwd worden hoor.
Dat heb ik alleen nog maar met een anders SCquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
GoeieJe bent er zo snel aan gewend hè
Wij Nederlanders mogen daar over klagen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De hoge luchtvochtigheid is ronduit kut. En ja daar klaag ik wel over hoor
Moet je dat doen hè, gewoon een maand niet posten. Is mij ook geluktquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen nog maar met een anders SC![]()
Blegh.. moet afkicken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |