Wat voor fabriek was het? Is het pand een leeg blokkendoos of staan er nog machines in?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:40 schreef SuperToll het volgende:
Ik reageer hier even omdat ik een perfecte locatie bij mij in de buurt weet. Het gaat om een fabriek die reeds een aantal jaar leeg staat (prov. Utrecht). Het pand is al redelijk gehavend en door mijn voorstudie weet ik dat het een zeer geschikte locatie is voor mogelijk geweldige foto's. Afgelopen zaterdag stond ik samen met 2 maten om 5.30 uur op de stoep, maar om dat moment kwam er een surveillerende politiewagen voorbij. Onvoorstelbaar gezien de locatie best afgelegen is, maar dit was al reden voor deze mannen om er vanaf te zien. Ik zoek nu dus iemand die interesse heeft en beschikt over wat meer ballen.. Ik kan beloven dat het de moeite waard is en dan weinig mensen je voor zijn gegaan. Als je interesse hebt stuur dan svp een pm.
dus het bedrijf is kopje onder gegaan en dient nu als opslag tot alles door de molenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:18 schreef SuperToll het volgende:
Ik vertel niet wat ze produceerden, maar ik kan vertellen dat alle machines er nog staan evenals alle kantoorspullen etc. Alles is plots achter gelaten. Dat maakt deze locatie zeer geschikt voor urbex.
Ach de lijn tussen urbex en infiltration is sowieso al dun imho. Zolang je niets forceert is het trouwens geen inbreken maar insluipen. Schijnt juridisch een groot verschil te maken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:37 schreef mentalpower het volgende:
[..]
dus het bedrijf is kopje onder gegaan en dient nu als opslag tot alles door de molen
is geweest.... op deze manier klinkt het meer als breaking and entering.... 2 centen enzo
mja in nederland hoef je je onschuld niet te bewijzen, de politie moet jouw schuld bewijzen zo werkt datquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:18 schreef SuperToll het volgende:
Ja anderen zijn al voor geweest om de inbraak te plegen. Hoe bewijs je echter dat JIJ niet degene bent die bijv. dat raam gesloopt heeft, maar dat iemand anders dat heeft gedaan die het pand voor jou heeft bezocht, mocht je gepakt worden? Niet lijkt me..Maarja.. Het moet wel spannend blijven he.
Je ziet vanzelf wel of ze verlaten zijn, toch.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:54 schreef SaxoPower het volgende:
Aah gelukkig we posten nog in 2013
Toch een kleine schop
Bij deze ook een kleine vraag.
Hoe ga je eigenlijk na welke panden er gesloopt gaan worden?
Zo weetje natuurlijk oook weer een aantal locaties
Ja maar hoe weetje nu of deze gesloopt gaan worden?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Je ziet vanzelf wel of ze verlaten zijn, toch.
Wat doet dat ertoe? Dat merk je vanzelf wel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:20 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
Ja maar hoe weetje nu of deze gesloopt gaan worden?
Als het gesloopt is heb je dr toch geen k*t meer aan....quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:27 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wat doet dat ertoe? Dat merk je vanzelf wel.
Online zoeken naar sloopvergunningen in desbetreffende gemeenten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:20 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
Ja maar hoe weetje nu of deze gesloopt gaan worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 26-06-2013 18:33:26 ]I solemnly swear i'm up to no good
Welk leegstaand gebouw van Philips? :pquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Twee straten van mijn huis staat nog een leegstaand gebouw van Philips.
Het is zoals te verwachten in Eindhoven.
En dan wel in de Koenraadlaan. Ik ben er tijdje terug in geweest en ik vind het best wel freaky ^^ geen idee of je er in mag trouwens. Neem stevige schoenen mee alles ligt vol met glas.
Weet ook niet of hij al genoemd was trouwens ^^
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |