Neem het voor me op pap. Zoals het de echte vader betaamt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:17 schreef Paul het volgende:
Gaan jullie nu al weer ruzie maken over lapo hunten
Dat heoft neit hoor.quote:
Hoezo alweer?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:17 schreef Paul het volgende:
Gaan jullie nu al weer ruzie maken over lapo hunten
Jah ook primaquote:
Beginnen jullie nou weer met dat vader/zoon gedoe?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Neem het voor me op pap. Zoals het de echte vader betaamt.
Ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
jezus zeg is het echt zo moeilijk om het leuk te houden?
dat simpele lapohunten, vertrekken als iemand niet doet wat jij wilt, eigenwijze TT change gedoe.
en maar roepen dat de SC gemist wordt, ondertussen alles eraan doen om de SC weg te krijgen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beginnen jullie nou weer met dat vader/zoon gedoe?
Negeer het dan gewoon.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
dat simpele lapohunten, vertrekken als iemand niet doet wat jij wilt, eigenwijze TT change gedoe.
en maar roepen dat de SC gemist wordt, ondertussen alles eraan doen om de SC weg te krijgen
Yups, heb je helemaal goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jah ook primaSta op het punt om te gaan voetballen. Jij loopt momenteel ook stage of niet?
Ik vertrek niet, ik kan jou niet missenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vertrek niet, ik kan jou niet missen
Wat heb je gedaan?quote:
PMSquote:
En kijk dan in zn postgeschiedenisquote:
sinds februari niet meerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
En kijk dan in zn postgeschiedenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |