Stoep is gefrustreerd omdat hij naar het GAYE Lowlands gaat en niet naar Pinkpopquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Motorhead komt ook !
Ik weet alleen niet welke dag.
En hallo DW
Pinkpop is veel beterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Stoep is gefrustreerd omdat hij naar het GAYE Lowlands gaat en niet naar Pinkpop
quote:
Paul in topicquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:47 schreef Paul het volgende:
Wat heb ik nou allemaal weer gemist vanmiddag
Helemaal nietsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:47 schreef Paul het volgende:
PAAAAAP!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:47 schreef Paul het volgende:
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Stoep heeft niet alles op een rijtje.
Alsof ik dat nog niet wistquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Stoep heeft niet alles op een rijtje.
spoiler was teveel moeite?quote:
hoe kom je aan mijn foto?quote:
Inddquote:
Hoezo lekker eerlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Met raph stoeien is leuk![]()
Ik sla hem en max hapt in zn voet, enkel, knie, elleboog enz
quote:
quote:
normaal valt ze mij aan als we aan het stoeien zijnquote:
haha jij bent een supernacho.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Sinds wanneer zou je in een topictitel kunnen posten.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Sinds wanneer zou je in een topictitel kunnen posten.
Daarom zijn ze er nog welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
hoog uit een enkele die je bijna nooit ziet/hoort
Ga je je nu ergeren aan onbelangrijke dingen die ik doe?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Stoep, wanneer houd je eens op met dat irritante lapohunten?
Ik denk niet/nooitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Stoep, wanneer houd je eens op met dat irritante lapohunten?
Er klopt iets niet in jou postquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij denkt niet/nooit?
Ik wist het wel.
Ik erger me er al tijden aan. Dit is volgens mij ook niet de eerste x dat ik er iets overzeg.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ga je je nu ergeren aan onbelangrijke dingen die ik doe?
Sport ze en bis laterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor het sporten
Oh.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik erger me er al tijden aan. Dit is volgens mij ook niet de eerste x dat ik er iets overzeg.
Succesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Kuzzie op je kontjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Je houdt er neit mee op dus?quote:
Goed, is geenstijl nou ook al fan van mij dat ze topics van mij op hun frontpage neerzetten?quote:
Ik zoek wel een andere SC op.quote:
Gisteren wel, minstens eentjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aight![]()
Dat deed het al niet vanaf de eerste
Dat vroeg ik me net ook afquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:07 schreef Pixie. het volgende:
ey paul waar is dat topic heen over dat meisje van twitter?
Of jij stopt met lapohunten.quote:
Neem het voor me op pap. Zoals het de echte vader betaamt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:17 schreef Paul het volgende:
Gaan jullie nu al weer ruzie maken over lapo hunten
Dat heoft neit hoor.quote:
Hoezo alweer?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:17 schreef Paul het volgende:
Gaan jullie nu al weer ruzie maken over lapo hunten
Jah ook primaquote:
Beginnen jullie nou weer met dat vader/zoon gedoe?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Neem het voor me op pap. Zoals het de echte vader betaamt.
Ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
jezus zeg is het echt zo moeilijk om het leuk te houden?
dat simpele lapohunten, vertrekken als iemand niet doet wat jij wilt, eigenwijze TT change gedoe.
en maar roepen dat de SC gemist wordt, ondertussen alles eraan doen om de SC weg te krijgen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beginnen jullie nou weer met dat vader/zoon gedoe?
Negeer het dan gewoon.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
dat simpele lapohunten, vertrekken als iemand niet doet wat jij wilt, eigenwijze TT change gedoe.
en maar roepen dat de SC gemist wordt, ondertussen alles eraan doen om de SC weg te krijgen
Yups, heb je helemaal goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jah ook primaSta op het punt om te gaan voetballen. Jij loopt momenteel ook stage of niet?
Ik vertrek niet, ik kan jou niet missenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vertrek niet, ik kan jou niet missen
Wat heb je gedaan?quote:
PMSquote:
En kijk dan in zn postgeschiedenisquote:
sinds februari niet meerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
En kijk dan in zn postgeschiedenis
Wat ben ik blij dat ik daar geen last van hebquote:
Hai.quote:
Of het is vandaag rustig aan dinsdagquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
Zohee, stormlooptopic.
Zie je nou wel, onz sc is een veel betere naam...
Work with me here..djeeez....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of het is vandaag rustig aan dinsdag
Ik ookquote:
Heb er ook geen last van hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik daar geen last van heb
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb er ook geen last van hoor![]()
Alleen pijnlijke tieten
Prima, primaquote:
ook goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:59 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Prima, primanet een gedicht over mijn jeugd voor Frans (
) moeten maken, maar verder niet veel te doen. Bij jou?
Wat ben je toch ook een schatjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:58 schreef Paul het volgende:
Jongens geen ruzie maken ik zal stoeprand geen zoon maken, in mijn hart weet ik hoe het zit he stoeppie
Op wat voor rare school zit jij ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:59 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Prima, primanet een gedicht over mijn jeugd voor Frans (
) moeten maken, maar verder niet veel te doen. Bij jou?
Okéquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:58 schreef Paul het volgende:
Jongens geen ruzie maken ik zal stoeprand geen zoon maken, in mijn hart weet ik hoe het zit he stoeppie
Mijn docent Frans is sowieso niet goed bij zijn hoofd... komt vaak genoeg niet opdagen omdat 'hij geen zin heeft'.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op wat voor rare school zit jij ?
Hoihoi suikertaartjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |