Stoep is gefrustreerd omdat hij naar het GAYE Lowlands gaat en niet naar Pinkpopquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Motorhead komt ook !
Ik weet alleen niet welke dag.
En hallo DW
Pinkpop is veel beterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Stoep is gefrustreerd omdat hij naar het GAYE Lowlands gaat en niet naar Pinkpop
quote:
Paul in topicquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:47 schreef Paul het volgende:
Wat heb ik nou allemaal weer gemist vanmiddag
Helemaal nietsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:47 schreef Paul het volgende:
PAAAAAP!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:47 schreef Paul het volgende:
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Stoep heeft niet alles op een rijtje.
Alsof ik dat nog niet wistquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Stoep heeft niet alles op een rijtje.
spoiler was teveel moeite?quote:
hoe kom je aan mijn foto?quote:
Inddquote:
Hoezo lekker eerlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Met raph stoeien is leuk![]()
Ik sla hem en max hapt in zn voet, enkel, knie, elleboog enz
quote:
quote:
normaal valt ze mij aan als we aan het stoeien zijnquote:
haha jij bent een supernacho.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Sinds wanneer zou je in een topictitel kunnen posten.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Sinds wanneer zou je in een topictitel kunnen posten.
Daarom zijn ze er nog welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
hoog uit een enkele die je bijna nooit ziet/hoort
Ga je je nu ergeren aan onbelangrijke dingen die ik doe?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Stoep, wanneer houd je eens op met dat irritante lapohunten?
Ik denk niet/nooitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Stoep, wanneer houd je eens op met dat irritante lapohunten?
Er klopt iets niet in jou postquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij denkt niet/nooit?
Ik wist het wel.
Ik erger me er al tijden aan. Dit is volgens mij ook niet de eerste x dat ik er iets overzeg.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ga je je nu ergeren aan onbelangrijke dingen die ik doe?
Sport ze en bis laterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor het sporten
Oh.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik erger me er al tijden aan. Dit is volgens mij ook niet de eerste x dat ik er iets overzeg.
Succesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Kuzzie op je kontjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Je houdt er neit mee op dus?quote:
Goed, is geenstijl nou ook al fan van mij dat ze topics van mij op hun frontpage neerzetten?quote:
Ik zoek wel een andere SC op.quote:
Gisteren wel, minstens eentjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aight![]()
Dat deed het al niet vanaf de eerste
Dat vroeg ik me net ook afquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:07 schreef Pixie. het volgende:
ey paul waar is dat topic heen over dat meisje van twitter?
Of jij stopt met lapohunten.quote:
Neem het voor me op pap. Zoals het de echte vader betaamt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:17 schreef Paul het volgende:
Gaan jullie nu al weer ruzie maken over lapo hunten
Dat heoft neit hoor.quote:
Hoezo alweer?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:17 schreef Paul het volgende:
Gaan jullie nu al weer ruzie maken over lapo hunten
Jah ook primaquote:
Beginnen jullie nou weer met dat vader/zoon gedoe?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Neem het voor me op pap. Zoals het de echte vader betaamt.
Ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
jezus zeg is het echt zo moeilijk om het leuk te houden?
dat simpele lapohunten, vertrekken als iemand niet doet wat jij wilt, eigenwijze TT change gedoe.
en maar roepen dat de SC gemist wordt, ondertussen alles eraan doen om de SC weg te krijgen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beginnen jullie nou weer met dat vader/zoon gedoe?
Negeer het dan gewoon.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
dat simpele lapohunten, vertrekken als iemand niet doet wat jij wilt, eigenwijze TT change gedoe.
en maar roepen dat de SC gemist wordt, ondertussen alles eraan doen om de SC weg te krijgen
Yups, heb je helemaal goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jah ook primaSta op het punt om te gaan voetballen. Jij loopt momenteel ook stage of niet?
Ik vertrek niet, ik kan jou niet missenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vertrek niet, ik kan jou niet missen
Wat heb je gedaan?quote:
PMSquote:
En kijk dan in zn postgeschiedenisquote:
sinds februari niet meerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
En kijk dan in zn postgeschiedenis
Wat ben ik blij dat ik daar geen last van hebquote:
Hai.quote:
Of het is vandaag rustig aan dinsdagquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
Zohee, stormlooptopic.
Zie je nou wel, onz sc is een veel betere naam...
Work with me here..djeeez....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of het is vandaag rustig aan dinsdag
Ik ookquote:
Heb er ook geen last van hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik daar geen last van heb
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb er ook geen last van hoor![]()
Alleen pijnlijke tieten
Prima, primaquote:
ook goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:59 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Prima, primanet een gedicht over mijn jeugd voor Frans (
) moeten maken, maar verder niet veel te doen. Bij jou?
Wat ben je toch ook een schatjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:58 schreef Paul het volgende:
Jongens geen ruzie maken ik zal stoeprand geen zoon maken, in mijn hart weet ik hoe het zit he stoeppie
Op wat voor rare school zit jij ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:59 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Prima, primanet een gedicht over mijn jeugd voor Frans (
) moeten maken, maar verder niet veel te doen. Bij jou?
Okéquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:58 schreef Paul het volgende:
Jongens geen ruzie maken ik zal stoeprand geen zoon maken, in mijn hart weet ik hoe het zit he stoeppie
Mijn docent Frans is sowieso niet goed bij zijn hoofd... komt vaak genoeg niet opdagen omdat 'hij geen zin heeft'.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op wat voor rare school zit jij ?
Hoihoi suikertaartjequote:
TS is ook nog een optiequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
Of zou het gewoon aan de (rest van de) TT liggen?
De juiste instelling voor een leraarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:13 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Mijn docent Frans is sowieso niet goed bij zijn hoofd... komt vaak genoeg niet opdagen omdat 'hij geen zin heeft'.
Hoekomtdatdanquote:
Omdat ik nog maar 38 dagen moet(waar dan nog Pasen, Koninginnedag en hemelvaart weg vallen, misschien ook nog wel 5 mei en de dag na hemelvaart, dan heb ik ook nog 3 vakantie dagen waarvan ik er waarschijnlijk al 2 van ga gebruiken) dus ben gewoon bijna klaar.quote:
Waarmee dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik nog maar 38 dagen moet(waar dan nog Pasen, Koninginnedag en hemelvaart weg vallen, misschien ook nog wel 5 mei en de dag na hemelvaart, dan heb ik ook nog 3 vakantie dagen waarvan ik er waarschijnlijk al 2 van ga gebruiken) dus ben gewoon bijna klaar.
Het gaat snel hèquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:36 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Het gaat snel hèwat voor school/stage doe je?
Damn dat is snelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik nog maar 38 dagen moet(waar dan nog Pasen, Koninginnedag en hemelvaart weg vallen, misschien ook nog wel 5 mei en de dag na hemelvaart, dan heb ik ook nog 3 vakantie dagen waarvan ik er waarschijnlijk al 2 van ga gebruiken) dus ben gewoon bijna klaar.
Hip!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
zeker snel, de opleiding is Mediavormgever ik ben dan gegaan voor interactie, loop nu stage bij een bedrijf dat website's maakt
Dat is het zeker, nog maar ruim een maand en dan ben ik klaarquote:
En ik heb er ook plezier in dus beter kan het nietquote:
Tofquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker, nog maar ruim een maand en dan ben ik klaar![]()
[..]
En ik heb er ook plezier in dus beter kan het niet
Als ik een keer tijd heb dan wel ja, maar dat kan een beetje lastig zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
TofGa je nog wel een x van je OV misbruik maken en hier langskomen?
Hai timmmmmquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:43 schreef timmmmm het volgende:
Hallo, gebroed
Heb al wel wat dingen gemaakt ja, voornamelijk vullen van sites, maar dan ook wel ruimte voor eigen creativiteitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:46 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hai timmmmm
@Trev: heb je al eens iets gemaakt? Ben best nieuwsgierig
Geen idee ik post elke dag op fok hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Paul, waarom heb ik jou zo'n tijd niet gezien? Ik heb je gemist, mien jung
Gezelligquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik een keer tijd heb dan wel ja, maar dat kan een beetje lastig zijn
Heb wel aantal dagen niet gepost omdat ik meedeed met die wedstrijd wie kan het langste zonder fokquote:
Dat snap ikquote:
like wtfquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bridget_Powers
Bridget the midget
Doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke en anders kom ik wel een keer je kant op zodra ik een auto heb
Paul waar staat dat artikel dan op Geenstijl? Kon het straks niet vinden.quote:
http://www.geenstijl.nl/m(...)and_heeft_eigen.htmlquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Paul waar staat dat artikel dan op Geenstijl? Kon het straks niet vinden.
nog even op het www surfen en zo mn nest in duikenquote:
en waar slaat dat Retetete dan op?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
nog even op het www surfen en zo mn nest in duiken
hehe lolquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:24 schreef Paul het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)and_heeft_eigen.html
Bist uitgesekst joh?quote:
Nu aan ;t bier dan maar?quote:
He shit net te laatquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Trev, er zijn mensen uit Aalten op hart van nederland!
Lees Leeuwarden topic dan weet je het antwoord zelf alquote:
Joanne, mokkel dat vermoord is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
He shit net te laatheb je toevallig een naam gezien of zo?
Ik had ;t gelezen, maar een echte vent wil bier na seks.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Lees Leeuwarden topic dan weet je het antwoord zelf al
Ik denk een andere als dat jij kent, het gaat hier om Joanne Noordink, dochter van een docent van mij, is ook al weer een jaar geledenquote:
Zij ook niet. Ouders wel, iets met rechtszaakquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat idee had ik al, denk alleen niet dat zij op tv was
Ik heb je docent gezienquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk een andere als dat jij kent, het gaat hier om Joanne Noordink, dochter van een docent van mij, is ook al weer een jaar geleden
Oh, nee. Dan is het niet leuk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk een andere als dat jij kent, het gaat hier om Joanne Noordink, dochter van een docent van mij, is ook al weer een jaar geleden
Daarom dacht ik al dat hun dat waren want die rechtszaak begint nu een keerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zij ook niet. Ouders wel, iets met rechtszaak
Oh?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
No shit![]()
[..]
Vooral als je hoort van de daders kant uit wat er gezegd wordt
Ik ga mee, ik moet ook nog steeds douchen.quote:
Duurt altijd zo langquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom dacht ik al dat hun dat waren want die rechtszaak begint nu een keer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haat je je werkquote:Op woensdag 24 maart 2010 06:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah weer met de bus naar mn werk, geheid dat de overstap gemist wordt en dan 3 uur lang werken bij saaie bejaarden![]()
Ff mn mp3 speler volgooien
Meer het feit dat d'r auto kapoet is denk ikquote:
nee hoorquote:
Dat dusquote:Op woensdag 24 maart 2010 06:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Meer het feit dat d'r auto kapoet is denk ik
Maar ze vind de bejaarden stomquote:Op woensdag 24 maart 2010 06:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Meer het feit dat d'r auto kapoet is denk ik
Maar mn woensdagbejaarden zijn ook saai en stomquote:
Pas maar op met wat je zegt op internet, je weet hoe het met Brigitte afliepquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar mn woensdagbejaarden zijn ook saai en stom
wie?quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Pas maar op met wat je zegt op internet, je weet hoe het met Brigitte afliep
Je bent niet meer welkom in PUB maak ik op uit PUB-baasje naatjenekquote:
Stoep heeft zich inmiddels wat meer ontplooid...quote:
Sneeuw op wegdekquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stoep heeft zich inmiddels wat meer ontplooid...
Schaam jePaul is de schimmel op het brood, het weer in het douchegordijn, de sneeuw op het wegdek, het onkruid tussen de planten en ga zo maar verder
Ja, en 16 tenen ofzoquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:39 schreef Ezechielk het volgende:
Er is een jongetje geboren met 15 vingers hoor ik net
Vast niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:38 schreef naatje_1 het volgende:
En bovenal, hij is de enige user op FOK! die Giel leuk vind
Hij staat weer.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:10 schreef 8108139dpths het volgende:
Dat heb ik weer. Een kast die uit elkaar flikkert... ik heb 'm nu gestut met mijn wasmand (), zo maar even leeghalen...
Dan hou je ook van naatjequote:Op woensdag 24 maart 2010 08:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sneeuw op wegdek
Nou enJij bepaalt toch zeker niet wie ik aardig vind en wie niet. Misschien hou ik wel van baggerusers
Laat hem maar hij kan het niet hebben dat ik Giel een leuke dj vindquote:
Oja, nog een: Hij is het uitschot van de maatschappij, de rotjochie tussen de overige marokkanenquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sneeuw op wegdek
Nou enJij bepaalt toch zeker niet wie ik aardig vind en wie niet. Misschien hou ik wel van baggerusers
Kijk zie je ! wat ik net zeiquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:38 schreef naatje_1 het volgende:
En bovenal, hij is de enige user op FOK! die Giel leuk vind
Ik ben ook wannabemod jwzquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben wannabemod, hoe kan ik dan baggeruser zijn
Pfffff, jij bent net zo'n baggeruser als Paul.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oja, nog een: Hij is het uitschot van de maatschappij, de rotjochie tussen de overige marokkanen
Dan moet ik er maar over denken om onze vriendschap te beëindigen
ELMOOOOOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Wat ben je nou voor meubelmakerquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ELMOOOOO![]()
DeLunaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Waarom mag dat niet
? )
DeLuna is zo puur en zichzelfquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pfffff, jij bent net zo'n baggeruser als Paul.
Maar als jij zo doet wil ik niet eens vrienden met je zijn.
Wil je wel vriendjes met mij zijn?quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pfffff, jij bent net zo'n baggeruser als Paul.
Maar als jij zo doet wil ik niet eens vrienden met je zijn.
Stel dat je een baggeruser bent, dan mag ik je niet meer aardig vindenquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:43 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
DeLunaaaa(Waarom mag dat niet
? )
Als het mag van naatjequote:Op woensdag 24 maart 2010 08:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wil je wel vriendjes met mij zijn?
Euwwwquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Stel dat je een baggeruser bent, dan mag ik je niet meer aardig vinden
quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:45 schreef Paul het volgende:
DeLuna komt binnenkort in m'n vrouwencollectie
[ afbeelding ]
Neuh, tuurlijk niet, maar hij wil geen vrienden meer zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Euwwwen dat bepaald iemand anders voor je
? Aaaight
Ik was van 't weekend in Goudaen daarna in Amsterdam uitgeweest
Topweekend, en bij jullie
quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar dan moet je er wel vrouwelijker uit gaan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |