Ach fuck it.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar wat dan Dirkhie? Vreemdgegaan? Of zo totaal verknipt als Closer
De mijne niet, sowieso is mijn familie (degenen die ik ervan ken) nogal behoudendquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen oma meer, maar die had het wel gaaf gevonden, opa reed ook motor.
quote:
Dat is dan op het moment wel erg ontopic.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De mijne niet, sowieso is mijn familie (degenen die ik ervan ken) nogal behoudendik ben nogal vd melkboer.
Maar al had je dat wel, ik zeg toch alleen van hoe ik het graag anders had gezien, niet dat ik het daadwerkelijk doe?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee, wij hebben geen relatie met je
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:24 schreef Cat22 het volgende:
Greys, REMMEN!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:26 schreef JJH het volgende:
REMMEN!!!!
hoeveel waarschuwing heb je nodig?quote:
Tjah iedereen heeft toch ooit weleens de verleiding gehad, of je het dan daadwerkelijk doet is een tweede.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach fuck it.
Ik heb wel meerdere relaties tegelijk gehad tijdens mijn eerste huwelijk. Ook allemaal mensen die ik zeg maar om me heen had. Niemand wist het van elkaar.
Tot ik op een zondagmiddag, had ik zoiets: En nu is het wel een mooi moment om het te vertellen.
Nou... daar dacht zij anders over.
We hebben toen daarna nog wel een paar hele leuke maanden gehad hoor, serieus. Maar zij kon het niet verdragen wat ik had geflikt en zag het niet zitten om daar verder mee te leven.
Met mij had je meteen je koffers kunnen pakken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach fuck it.
Ik heb wel meerdere relaties tegelijk gehad tijdens mijn eerste huwelijk. Ook allemaal mensen die ik zeg maar om me heen had. Niemand wist het van elkaar.
Tot ik op een zondagmiddag, had ik zoiets: En nu is het wel een mooi moment om het te vertellen.
Nou... daar dacht zij anders over.
We hebben toen daarna nog wel een paar hele leuke maanden gehad hoor, serieus. Maar zij kon het niet verdragen wat ik had geflikt en zag het niet zitten om daar verder mee te leven.
Neuh, das wel een beetje een punt hierquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar al had je dat wel, ik zeg toch alleen van hoe ik het graag anders had gezien, niet dat ik het daadwerkelijk doe?
Alsof het vantevoren meldden dan gaat helpen. Ik denk niet dat het dan opeens wel gewaardeerd word.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah iedereen heeft toch ooit weleens de verleiding gehad, of je het dan daadwerkelijk doet is een tweede.
En je hebt allemaal wel zo'n wilde periode, tis alleen een beetje jammer als je die hebt tijdens een relatie. En dat dan niet even van tevoren aan je vrouw/vriendin meld
ow ja, die vraag lag nog.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:30 schreef Dirkh het volgende:
Cat22 negeert mijn post (mag overigens) maar mijn WIKI neemt me in de maling.
owquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, das wel een beetje een punt hier![]()
Dat niet iedereen denkt dat wat er geroepen word ook meteen in praktijk word gebracht
Neuh, maar dan kan die vrouw in kwestie meteen dr spullen pakken. En is wat netter dan achteraf.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Alsof het vantevoren meldden dan gaat helpen. Ik denk niet dat het dan opeens wel gewaardeerd word.
Ach, ik was gewoon te jong in die relatie gestapt, ik was 22 toen ik met haar trouwde. Ik had gewoon nog dingen moeten gaan doen. Keuzes maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah iedereen heeft toch ooit weleens de verleiding gehad, of je het dan daadwerkelijk doet is een tweede.
En je hebt allemaal wel zo'n wilde periode, tis alleen een beetje jammer als je die hebt tijdens een relatie. En dat dan niet even van tevoren aan je vrouw/vriendin meld
Ook datquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar al had je dat wel, ik zeg toch alleen van hoe ik het graag anders had gezien, niet dat ik het daadwerkelijk doe?
Deze dan:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Alsof het vantevoren meldden dan gaat helpen. Ik denk niet dat het dan opeens wel gewaardeerd word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |