abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79568328
LOL

Ik kreeg net een telefoontje van Sony mbt de DVD die nog in mn PS3 zat toen hij stuk ging Het was disc 3 van seizoen 2 van Will and Grace (dont ask bitte). Ze konde hem dus nergens meer krijgen, wilde ze seizoen 3 helemaal opnieuw kopen voor mij, maar die heb ik dus al (thans, mijn vriendin natuurlijk, ik ben een macho ik kijk die zooi niet)

Nu gaan ze seizoen 6 kopen en als dat niet lukt krijg ik een lijst doorgepassed met nieuwe games en Blu-rays en dan mag ik er daar een van uitzoeken voor de gratuit

Mijn PS3 is echt in September ofzo stuk gegaan ! Daar is toen wel 1,5 maand overheen gegaan voordat ik een nieuwe kreeg (hence de aankauf van mn XBOX )

SONY
pi_79568384
Will and Grace
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Redactie Games donderdag 25 maart 2010 @ 13:42:37 #108
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_79568385
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:41 schreef SuperFruitig het volgende:
LOL

Ik kreeg net een telefoontje van Sony mbt de DVD die nog in mn PS3 zat toen hij stuk ging Het was disc 3 van seizoen 2 van Will and Grace (dont ask bitte). Ze konde hem dus nergens meer krijgen, wilde ze seizoen 3 helemaal opnieuw kopen voor mij, maar die heb ik dus al (thans, mijn vriendin natuurlijk, ik ben een macho ik kijk die zooi niet)

Nu gaan ze seizoen 6 kopen en als dat niet lukt krijg ik een lijst doorgepassed met nieuwe games en Blu-rays en dan mag ik er daar een van uitzoeken voor de gratuit

Mijn PS3 is echt in September ofzo stuk gegaan ! Daar is toen wel 1,5 maand overheen gegaan voordat ik een nieuwe kreeg (hence de aankauf van mn XBOX )

SONY
En nu zit je elke dag achter je xbox
.....Kennedy
pi_79568444
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:42 schreef Wessiej het volgende:

[..]

En nu zit je elke dag achter je xbox
Om met jou te gamen Wes (L)
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:42 schreef Pheno het volgende:
Will and Grace
I KNOW
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:12:58 #110
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_79569660
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:44 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Om met jou te gamen Wes (L)
Nooit met mij
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_79569915
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:41 schreef SuperFruitig het volgende:
LOL

SONY
Heldenactie!
Dikke duim omhoog voor de baasjes.
En Will and Grace is best leuk..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_79570002
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:20 schreef Poit het volgende:

[..]

Heldenactie!
Dikke duim omhoog voor de baasjes.
En Will and Grace is best leuk..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_79570224
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:22 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_79570245
SPOILER
pi_79570436
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:28 schreef SuperFruitig het volgende:
SPOILER
SPOILER
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:38:24 #116
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_79570646
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:32 schreef Poit het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_79571613
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:46 schreef Sala-adin het volgende:
Wie weet het nummer van sony als je ps3 stuk is?
Fijn is dat. Raak je je PS3 weer eens aan begeeft ie het direct.
  donderdag 25 maart 2010 @ 15:14:30 #118
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79571695
Gister Mirror's Edge gekocht voor 15,-.
Maar ik ga steeds dood
Ben er niet zo goed in geloof ik!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79574889
Bij Mirrors Edge is het vooral vervelend als je de weg niet kan vinden en dan ga je idd wel eens dood. Het ging zelfs bij mij beter op den duur en verder is het gewoon een erg vet spel dus zeker door spelen
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:46:06 #120
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79575247
Ja ik zie het niet zo goed waar ik heenmoet, en met die hint-knop ( O ) kijkt ie eigenlijk alleen in de uiteindelijke richting, niet in de richting van de eerstvolgende stap (het rode object dus vaak).

Dus dan zit ik te zoeken en HOPPA afgeknald. 26.000x
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')