Ik dacht dat The Show juist wat theatraler was allemaal (hence the name The Show).quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ok nouja het spel ziet er gewoon geniaal gaaf uit.
Enig verstand van honkbal is wel handig, snap je het allemaal wat beter, het is een behoorlijk realistisch spel ja. Net een game gehad, gewoon tot de 6e inning 0-0, en dan scoren ze er in 1x 4. Sad day for science.
Veel plezier.quote:
Een volledige game kan best lang duren, 9 innings ben je niet zomaar doorheen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:40 schreef neggix het volgende:
[..]
Oke, top. Verstand ervan heb ik wel.
Spelsnelheid is ook wel snel?
Ja het loopt lekker door, je kan zelf kiezen of je voor de broadcast gaat, of gewoon de versie zonder replays en tussenstukjes enz. Tofste is natuurlijk Road to the Showquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:40 schreef neggix het volgende:
[..]
Oke, top. Verstand ervan heb ik wel.
Spelsnelheid is ook wel snel?
Nee dat is The Bigsquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:47 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik dacht dat The Show juist wat theatraler was allemaal (hence the name The Show).
Je gezicht is raarquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Wes je bent raar met al je Amerikaanse meuk.
Ow en die RDR screens zijn insta-RAGE imo.
quote:
Ik twijfel nog of ik de trilogie ga halen. Ben net 4 uur onderweg met FF13, dus heb nog geen zin om al over te stappen. Overigens over FF13quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:15 schreef Fallen het volgende:
Jajajaja, gaan jullie allemaal maar lekker GoW ]I[ spelen, ik 'moet' verdorrie weer wachten tot de trilogie beschikbaar komt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:17 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik de trilogie ga halen. Ben net 4 uur onderweg met FF13, dus heb nog geen zin om al over te stappen. Overigens over FF13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]Ze is fucking 12, pedo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |