Nu nog Tal Rasha aan een rots vastgeketend en we hebben de remakequote:Op donderdag 25 maart 2010 08:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik voel een 3D Diablo II Act II-sfeer
Je gebruiksaanwijzing, jeweetz.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:46 schreef Sala-adin het volgende:
Wie weet het nummer van sony als je ps3 stuk is?
Dit zijn de telefoonnummers van de helpdesk:quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:46 schreef Sala-adin het volgende:
En nu zit je elke dag achter je xboxquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:41 schreef SuperFruitig het volgende:
LOL
Ik kreeg net een telefoontje van Sony mbt de DVD die nog in mn PS3 zat toen hij stuk gingHet was disc 3 van seizoen 2 van Will and Grace (dont ask bitte). Ze konde hem dus nergens meer krijgen, wilde ze seizoen 3 helemaal opnieuw kopen voor mij, maar die heb ik dus al (thans, mijn vriendin natuurlijk, ik ben een macho ik kijk die zooi niet)
Nu gaan ze seizoen 6 kopen en als dat niet lukt krijg ik een lijst doorgepassed met nieuwe games en Blu-rays en dan mag ik er daar een van uitzoeken voor de gratuit![]()
![]()
Mijn PS3 is echt in September ofzo stuk gegaan! Daar is toen wel 1,5 maand overheen gegaan voordat ik een nieuwe kreeg (hence de aankauf van mn XBOX
)
SONY![]()
Om met jou te gamen Wes (L)quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En nu zit je elke dag achter je xbox
I KNOWquote:
Nooit met mijquote:
Heldenactie!quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:41 schreef SuperFruitig het volgende:
LOL
Ik kreeg net een telefoontje van Sony mbt de DVD die nog in mn PS3 zat toen hij stuk gingHet was disc 3 van seizoen 2 van Will and Grace (dont ask bitte). Ze konde hem dus nergens meer krijgen, wilde ze seizoen 3 helemaal opnieuw kopen voor mij, maar die heb ik dus al (thans, mijn vriendin natuurlijk, ik ben een macho ik kijk die zooi niet)
Nu gaan ze seizoen 6 kopen en als dat niet lukt krijg ik een lijst doorgepassed met nieuwe games en Blu-rays en dan mag ik er daar een van uitzoeken voor de gratuit![]()
![]()
Mijn PS3 is echt in September ofzo stuk gegaan! Daar is toen wel 1,5 maand overheen gegaan voordat ik een nieuwe kreeg (hence de aankauf van mn XBOX
)
SONY![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Heldenactie!
Dikke duim omhoog voor de baasjes.
En Will and Grace is best leuk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:28 schreef SuperFruitig het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:32 schreef Poit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Fijn is dat. Raak je je PS3 weer eens aan begeeft ie het direct.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:46 schreef Sala-adin het volgende:
JE MOERquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
OH NOEZ ANDERE HEADER KILL ME.
Straf SF, ga maar in de hoek.
Klopt allebeiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:25 schreef Sala-adin het volgende:
Klopt het dat als je bluray films op je PS3 bekijkt dat die lens dan eerder naar de klote gaat? Want de mijne die is dus stuk omdat ik er best wel vaak een bluray opzet. Of is het gewoon een standaard PS3 mankement net als de RROD van de X360?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn gewoon incidenten, alles wat je veel gebruikt kan stuk. Dat is toch niet zo raar? Daarbij is elke game een Blu-ray disc en ik denk dat het laden van een game meer intensiteit van de lens vraagt dan het afspelen van een film.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:25 schreef Sala-adin het volgende:
Klopt het dat als je bluray films op je PS3 bekijkt dat die lens dan eerder naar de klote gaat? Want de mijne die is dus stuk omdat ik er best wel vaak een bluray opzet. Of is het gewoon een standaard PS3 mankement net als de RROD van de X360?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Het beste is om je apparaat gewoon niet aan te zetten en eigenlijk al bij aankoop in de doos te laten. Dan is de kans dat hij stuk gaat zo goed als 0.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Het beste is om je apparaat gewoon niet aan te zetten en eigenlijk al bij aankoop in de doos te laten. Dan is de kans dat hij stuk gaat zo goed als 0.
Ik ben nu ook benieuwd naar je onpersoonlijke meningquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:29 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
![]()
[Persoonlijke mening]Heavy Rain demo gespeeld. Wat een stom spel zegBeetje de hele tijd stil zitten en luisteren naar iemand die weinig te vertellen heeft, joepie.[/Persoonlijke mening]
Nope, je hebt een volledige restore van je HDD, icl savegames, installs, PSN-games, profielen, etc etc.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:29 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Vraagje voor de personen hier die een HDD upgrade hebben doorgevoerd. Als je na het installeren van de nieuwe HDD alles terug gaat zetten van een back-up, is het dan net alsof er niets is gebeurt of raak je bepaalde dingen kwijt? Ik hoorde laatst van iemand dat alle gedownloade games opnieuw gedownload moesten worden etc. Dat zou vrij klote zijn want ik ben bezig met het kopen van een nieuwe.
En ik dacht dat jij nog wel iemand met smaak wasquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:29 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
![]()
[Persoonlijke mening]Heavy Rain demo gespeeld. Wat een stom spel zegBeetje de hele tijd stil zitten en luisteren naar iemand die weinig te vertellen heeft, joepie.[/Persoonlijke mening]
Playerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:46 schreef Beach het volgende:
Weer een foto van een meid ontvangen(via home)
Ultraplayerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik vraag er niet eens om.
pssst. Ik heb GoWIII ook nog niet eens gespeeld.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:24 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
En ik dacht dat jij nog wel iemand met smaak was
Uitstekend. Dan ga ik direct even eentje bestellen. Besteld. Thanksquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nope, je hebt een volledige restore van je HDD, icl savegames, installs, PSN-games, profielen, etc etc.
Ik moet dat Home nog eens gaan verkennen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:46 schreef Beach het volgende:
Al in geen maanden meer in Home geweest. Als ik het op zou starten moet ik waarschijnlijk 32GB aan updates binnen gaan halenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:46 schreef Beach het volgende:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:46 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ze dus...meer post ik maar niet omdat ze best aardig is en vanwege privacy
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Het is leuk om dezelfde mensen te ontmoeten en ermee te pratenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:03 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Al in geen maanden meer in Home geweest. Als ik het op zou starten moet ik waarschijnlijk 32GB aan updates binnen gaan halenWaarom keer je toch steeds terug naar die plek?
En wij zijn niet goed genoeg voor jou?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is leuk om dezelfde mensen te ontmoeten en ermee te praten
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:13 schreef Beach het volgende:
[..]Schattig meisje. Maar was dat nou die lesbische? Of ben je echt knoeperhard aan het playen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ze dus...meer post ik maar niet omdat ze best aardig is en vanwege privacy
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Dezelfde. Ik heb maar een foto teruggestuurd van een meisje die ik kenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Schattig meisje. Maar was dat nou die lesbische? Of ben je echt knoeperhard aan het playen?
Why? Om je voor te doen als een meisje of om haar te koppelen aan een lekker wijf?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Dezelfde. Ik heb maar een foto teruggestuurd van een meisje die ik ken
Omdat ze denkt dat ik een meid benquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Why? Om je voor te doen als een meisje of om haar te koppelen aan een lekker wijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |