Erwtensoep.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je erwtensoep kon frituren
Voorraad is dood kapitaal!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, het wordt alleen maar warmer en straks is 't te warm en dan zit ik de hele zomer met een blik erwtensoep in de kast. Kan niet uit natuurlijk, vooraad = duur.
Onder op de bodem staat vast "Houdbaar tot 2012" o.i.d.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, het wordt alleen maar warmer en straks is 't te warm en dan zit ik de hele zomer met een blik erwtensoep in de kast. Kan niet uit natuurlijk, vooraad = duur.
De mensen die de oorlog hebben meegemaakt zijn niet doodgegooid met beelden van hongerende kindertjes en houden er inderdaad een iets andere mentaliteit op na.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:14 schreef Disana het volgende:
Ik heb van mijn ouders (oorlog) meegekregen dat je altijd voorraad moet hebben. Dus een keer per twee jaar ofzo kan ik de hele kast leegmesten.
En je zei nooit, ja fijn hoor maar dat betekent nog niet dat ik alles moet opmaken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De mensen die de oorlog hebben meegemaakt zijn niet doodgegooid met beelden van hongerende kindertjes en houden er inderdaad een iets andere mentaliteit op na.![]()
Valt voor beide wat te zeggen, dat wel. Ik weet nog dat ik als kind, als ik bij opa en oma mocht logeren, letterlijk elk hagelslagje van mijn bord moest eten, al kon ik geen pap meer zeggen. En dan heel de avond misselijk zijn.Álles moest op, want 'wij moesten toen van knollen leven dus we moeten blij zijn dat we zoveel hebben'.
Goeie mentaliteitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Álles moest op, want 'wij moesten toen van knollen leven dus we moeten blij zijn dat we zoveel hebben'.
Oh ja, die laatste ken ik ook heel goed, bij mij ging het over bloembollen. Alles opeten want je weet niet wanneer er weer eten is, dat idee hadden ze.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De mensen die de oorlog hebben meegemaakt zijn niet doodgegooid met beelden van hongerende kindertjes en houden er inderdaad een iets andere mentaliteit op na.![]()
Valt voor beide wat te zeggen, dat wel. Ik weet nog dat ik als kind, als ik bij opa en oma mocht logeren, letterlijk elk hagelslagje van mijn bord moest eten, al kon ik geen pap meer zeggen. En dan heel de avond misselijk zijn.Álles moest op, want 'wij moesten toen van knollen leven dus we moeten blij zijn dat we zoveel hebben'.
Nee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
En je zei nooit, ja fijn hoor maar dat betekent nog niet dat ik alles moet opmaken.
Oma!
Ik mag/mocht ze niet eens opa of oma noemen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee.Ik was en ben altijd heel lief en netjes.
Wel begrijpelijk als je zelf zo wordt opgevoed, vind ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, die laatste ken ik ook heel goed, bij mij ging het over bloembollen. Alles opeten want je weet niet wanneer er weer eten is, dat idee hadden ze.
Best gek dat je dat gevoel van tekort overneemt, want ik zou echt niet zonder gevulde voorraadkast kunnen leven ook al doe ik er bijna niets mee.
Ja je krijgt toch een klap van de molen als tweede generatie. Ik vind Wilders bijvoorbeeld ook veel enger dan de meeste jongere mensen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk als je zelf zo wordt opgevoed, vind ik.
Nee?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik mag/mocht ze niet eens opa of oma noemen.
Oh fuck hoe herkenbaar. Mijn moeder belt me, ik neem niet op (tja laat geworden) Belt me om het half uur(wakker dus elke keer) en dan vind ik ook nog 8 gemiste oproepen op mijn mobiel. FLIKKER OP.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja!
Maar het helpt ook niets! Want bij elke keer dat ie nóg een keer overgaat, raak ik alleen maar vastberadener om niet op te nemen.
Dat heb ik ook nog wel een beetje van m'n ouders meegekregenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:14 schreef Disana het volgende:
Ik heb van mijn ouders (oorlog) meegekregen dat je altijd voorraad moet hebben. Dus een keer per twee jaar ofzo kan ik de hele kast leegmesten.
Hoeveel kratten heb je staan dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog wel een beetje van m'n ouders meegekregen![]()
Vreemd gevoel hè, als je erbij stilstaat dat wij nog nooit tekort gekomen zijn. Het is gewoon de gedachte, dat er zomaar een noodsituatie kan ontstaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog wel een beetje van m'n ouders meegekregen![]()
Dat gevoel ken ik niet, anders had ik wel een weed plantage aangelegd ondertussenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Vreemd gevoel hè, als je erbij stilstaat dat wij nog nooit tekort gekomen zijn. Het is gewoon de gedachte, dat er zomaar een noodsituatie kan ontstaan.
Het is niet alleen een gedachte, het is zelfs een overheidsadvies.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Vreemd gevoel hè, als je erbij stilstaat dat wij nog nooit tekort gekomen zijn. Het is gewoon de gedachte, dat er zomaar een noodsituatie kan ontstaan.
Gewoon andere namen, zelfverzonnen door de kleinkinderen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee?Hoe noem(de) je ze dan?
Het is wel redelijk normaal dat je ze met 'u' enzo aanspreekt denk ik, maar heb nog nooit gehoord dat iemand opa of oma brutaal vond. Hier is dat juist brutaal als je dat niét zegt, net zoiets als je ineens geen papa of mama meer zegt, maar gewoon de voornaam van je ouder(s).
Ik heb wel pleisters in huisquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is niet alleen een gedachte, het is zelfs een overheidsadvies.
Twee kattenquote:
Altijd minstens éénquote:
Eten, transistorradio en kaarsenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is niet alleen een gedachte, het is zelfs een overheidsadvies.
Maar serieus heb je een vooraad voer ergensquote:
Verdomdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Altijd minstens één
Maar ik zorg eigenlijk wel altijd dat ik op 'n minst voor een paar dagen brood in de vriezer heb liggen.
Bounty's ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je erwtensoep kon frituren
Ik heb dat ook hoor. Er staan hier altijd wel een stuk of 10 blikken met voer. En ik vind het verstandig. Zo ook kaarsen, aanstekers, zaklamp. Beter mee verlegen dan om verlegen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Eten, transistorradio en kaarsen![]()
Maar bij mij is het wel wat meer. Ik kan het benauwd krijgen als ik denk dat ik niet voldoende brood voor de volgende dag heb. De logica zegt dat ik dat gewoon binnen loopafstand de volgende ochtend kan gaan halen, maar zo werkt het toch niet, het moet er gewoon zijn.
Hoezo eet Teun kattenvoer?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar serieus heb je een vooraad voer ergens
Ja, en als ze een flinke storm aankondigen haal ik meestal nog even wat extra'squote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar serieus heb je een vooraad voer ergens
Jemig.. Nou ja wel kaarsen in de auto, dat is nog van de tijd dat ik richting wintersport ging. Maar nee, een blikje knakworsten daar moet ik het maar mee doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor. Er staan hier altijd wel een stuk of 10 blikken met voer. En ik vind het verstandig. Zo ook kaarsen, aanstekers, zaklamp. Beter mee verlegen dan om verlegen.
Tja nou als ik er 1 open trek voor de katten ga ik over mijn nek van de luchtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoor spotjes van lekker dier dat het duurder is dan kip. Het zal dan vast ook wel smaken?
Ik doe dat ook niet hoor muisquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig.. Nou ja wel kaarsen in de auto, dat is nog van de tijd dat ik richting wintersport ging. Maar nee, een blikje knakworsten daar moet ik het maar mee doen
En JIJ gaat de auto in als er een meter sneeuw ligt. Kan je net zo makkelijk langs een supermarkt rijden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en als ze een flinke storm aankondigen haal ik meestal nog even wat extra's
Helemaal mee eens. Alleen begin vorig jaar kwam ik voor het feit te staan dat ik geen water in huis had (halve stad zat zonder water). Sindsdien heb ik hier ook een pak flessen Spa zonder prik. Had je daar al aan gedacht?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor. Er staan hier altijd wel een stuk of 10 blikken met voer. En ik vind het verstandig. Zo ook kaarsen, aanstekers, zaklamp. Beter mee verlegen dan om verlegen.
Mijn auto heeft de tank maar zelden meer dan half leeg. Ik moet gewoon kunnen rijden, 't liefst een takke-eind, voordat ik omhoog zitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig.. Nou ja wel kaarsen in de auto, dat is nog van de tijd dat ik richting wintersport ging. Maar nee, een blikje knakworsten daar moet ik het maar mee doen
Er staan altijd minimaal drie treetjes met cola-light. Heb het hier wel eens vaker verteld, in mijn vorige huis had ik zelfs een aggregaatje op zolder staan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Alleen begin vorig jaar kwam ik voor het feit te staan dat ik geen water in huis had (halve stad zat zonder water). Sindsdien heb ik hier ook een pak flessen Spa zonder prik. Had je daar al aan gedacht?
Nah gek ??.. Ik heb ook niet veel plek op een opslag te creeren. En ik leef per dag zie het welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn auto heeft de tank maar zelden meer dan half leeg. Ik moet gewoon kunnen rijden, 't liefst een takke-eind, voordat ik omhoog zit![]()
Afijn, ik ben sowieso wel een beetje gek wat dat betreft.
Koop dan ook eens fatsoenlijk voer voor die arme beestenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja nou als ik er 1 open trek voor de katten ga ik over mijn nek van de lucht
Da's helemaal handig voor als de pleuris uitbreekt. Maar je moet ook water hebben om te kunnen koken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er staan altijd minimaal drie treetjes met cola-light. Heb het hier wel eens vaker verteld, in mijn vorige huis had ik zelfs een aggregaatje op zolder staan.
Die arme beesten hebben vannacht weer wat geslooptquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Koop dan ook eens fatsoenlijk voer voor die arme beesten
En dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:57 schreef Soury het volgende:
Mijn buurvrouw is vol slank. Die nodig ik uit voor knakworst en dan wurg ik haar gewoon
Schatjes zijn hetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Die arme beesten hebben vannacht weer wat gesloopt
Ja, dat klopt. Maar dan moet je ook wat hebben om op te koken. En dat heb ik dan weer niet. Eigenlijk zou je van die blokjes moeten hebben die je ook in militaire dienst hebt. Hoe heten die dingen, spiritusblokjes?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's helemaal handig voor als de pleuris uitbreekt. Maar je moet ook water hebben om te kunnen koken.
Koken en braadenquote:
Esbit.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar dan moet je ook wat hebben om op te koken. En dat heb ik dan weer niet. Eigenlijk zou je van die blokjes moeten hebben die je ook in militaire dienst hebt. Hoe heten die dingen, spiritusblokjes?
Logisch met voer dat zo stinktquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Die arme beesten hebben vannacht weer wat gesloopt
Gewoon aanmaakblokjes. Dat heb ik inderdaad ook niet. Je zou je barbeque nog aan kunnen steken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar dan moet je ook wat hebben om op te koken. En dat heb ik dan weer niet. Eigenlijk zou je van die blokjes moeten hebben die je ook in militaire dienst hebt. Hoe heten die dingen, spiritusblokjes?
Heel soms wel jaquote:
Zijn dat van die witte blokjes. Daar had ik speelgoed van. Stoom dingenquote:
Ik heb een houtkachel, daar zou ik wel wat mee kunnen verzinnen, die wordt ook flink heet. Hoe lang kun je water eigenlijk bewaren, een half jaar?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon aanmaakblokjes. Dat heb ik inderdaad ook niet. Je zou je barbeque nog aan kunnen steken?
Ja kloptquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:01 schreef D. het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik homo moet zijn om te snappen waar het over gaat
Gewoon water uit de kraan in een fles, dat zou ik niet weten. Spa vele jaren.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb een houtkachel, daar zou ik wel wat mee kunnen verzinnen, die wordt ook flink heet. Hoe lang kun je water eigenlijk bewaren, een half jaar?
Kleren zijn niet betalen manquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje flikkert straks ook al z'n winterkleren weg
Veel langer toch. Hoe lang staat het in een waterput?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb een houtkachel, daar zou ik wel wat mee kunnen verzinnen, die wordt ook flink heet. Hoe lang kun je water eigenlijk bewaren, een half jaar?
Ik had 2 van die schuddingetjes staan (waar normaal sneeuw ofzo in zit) met foto's van de kinderen erin, had oma gemaakt en die lagen over de vloerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Logisch met voer dat zo stinkt![]()
Maar wat is er kapot en hoe heb je ze verteld dat het niet meer mag gebeuren?
Keukenoventjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn dat van die witte blokjes. Daar had ik speelgoed van. Stoom dingen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
ik heb ze er met hun neus ingeduwd en even flink de waarheid verteld
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:01 schreef D. het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik homo moet zijn om te snappen waar het over gaat
Ja dat snappen kattenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had 2 van die schuddingetjes staan (waar normaal sneeuw ofzo in zit) met foto's van de kinderen erin, had oma gemaakt en die lagen over de vloerwater en glitters
ik heb ze er met hun neus ingeduwd en even flink de waarheid verteld
Ik ga ze denk maar opsluiten in de gang ofzoquote:
Nee een soort van fabriekje ik weet het niet zo goed meer.quote:
*Noteert: krat spa halenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon water uit de kraan in een fles, dat zou ik niet weten. Spa vele jaren.
Nee ik weet het ben een softiequote:
Oh, ik heb veel meer verstopt in huis (nee ik zeg niet waar ik woon)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:05 schreef remlof het volgende:
En als er iets dreigt te gaan gebeuren pin ik altijd meteen 250 euro om cash op zak te hebben
Cash geld is inderdaad ook erg handigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:05 schreef remlof het volgende:
En als er iets dreigt te gaan gebeuren pin ik altijd meteen 250 euro om cash op zak te hebben
Hou maar op... Ik ben er ééntje zat maar dan ook echt. Zit er even meequote:
Heb je er wel eens met een dierenarts over gesproken? Misschien dat een licht kalmeringsmiddel helpt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou maar op... Ik ben er ééntje zat maar dan ook echt. Zit er even mee
Klanten genoeg al hierquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als er oorlog uitbreekt ga ik ook een pallet sigaretten inslaan. Met de dag worden ze duurder, en makkelijk verhandelbaar.
En zo verslaafd ook, betalen allesquote:
Ja maar ik sla geen eten in voor oorlog, of stormquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Maar jij valt wel, net als homo's, op mannen
Inderdaad, goede handel, altijd weer. Beter dan koolrapen verzamelenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als er oorlog uitbreekt ga ik ook een pallet sigaretten inslaan. Met de dag worden ze duurder, en makkelijk verhandelbaar.
Die verslaafden maken met 2 stenen nog vuurquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vergeet niet om er aanstekers bij te kopen
Dacht dat je wel een extra zakcentje kon gebruikenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die verslaafden maken met 2 stenen nog vuur.
Van dat geld kan je beter een slof extra kopenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dacht dat je wel een extra zakcentje kon gebruiken
Meid schei uit.. Al anderhalf jaar aan de dierenarts voeding (voor urine problemen) Elke dag een scheut laxeer middel. Hij piest alles onder (mijn bankstel bedek ik met folie papier als ik er niet ben) en is op sommige momenten lief en aardig maar kan ook ineens vet uithalen. Blazen en sissen is niet zo erg maar hij heeft me een paar weken geleden redelijk gegrepen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je er wel eens met een dierenarts over gesproken? Misschien dat een licht kalmeringsmiddel helpt?
Ik vind het heel naar voor jou en de kat. Het klinkt alsof hij niet gelukkig is, maar ja, een alternatief is er niet, bij iemand anders zou hij weer van voren af aan moeten beginnen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Meid schei uit.. Al anderhalf jaar aan de dierenarts voeding (voor urine problemen) Elke dag een scheut laxeer middel. Hij piest alles onder (mijn bankstel bedek ik met folie papier als ik er niet ben) en is op sommige momenten lief en aardig maar kan ook ineens vet uithalen. Blazen en sissen is niet zo erg maar hij heeft me een paar weken geleden redelijk gegrepen.
Heb er nog een bult van
Ik vooralsnog ook nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik sla geen eten in voor oorlog, of storm
Jeetje dat is idd klotequote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Meid schei uit.. Al anderhalf jaar aan de dierenarts voeding (voor urine problemen) Elke dag een scheut laxeer middel. Hij piest alles onder (mijn bankstel bedek ik met folie papier als ik er niet ben) en is op sommige momenten lief en aardig maar kan ook ineens vet uithalen. Blazen en sissen is niet zo erg maar hij heeft me een paar weken geleden redelijk gegrepen.
Heb er nog een bult van
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vooralsnog ook niet
Hoelaat begint ie?
Soury, zo'n kat hou je toch nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb er nog een bult van
quote:
Dat is het probleem.. Als ik het al niet trek dan lukt het nergens, echt niet. Het kan ook ineens zomaar weken goed gaan en gaat ie op de bak enzo. Maar ja tis maar even. Ik ben er serieus mee aan. Ik weet zeker dat het asiel niet op hem zit te wachten. Wat een kut leven heeft dat beesie gehad en eigenlijk is ie hier best gelukkig. De woede in hem is echt moeilijk somsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het heel naar voor jou en de kat. Het klinkt alsof hij niet gelukkig is, maar ja, een alternatief is er niet, bij iemand anders zou hij weer van voren af aan moeten beginnen.
Ja dat doe je ook niet 1, 2, 3quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Soury, zo'n kat hou je toch niet
Laat dat beest inslapen zeg!
Het zou misschien schelen als hij naar buiten kon, maar ja. En ik denk ook niet dat hij het trekt als hij ineens ergens anders moet gaan wonen. Ik vind het wel fantastisch dat je het volhoudt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het probleem.. Als ik het al niet trek dan lukt het nergens, echt niet. Het kan ook ineens zomaar weken goed gaan en gaat ie op de bak enzo. Maar ja tis maar even. Ik ben er serieus mee aan. Ik weet zeker dat het asiel niet op hem zit te wachten. Wat een kut leven heeft dat beesie gehad en eigenlijk is ie hier best gelukkig. De woede in hem is echt moeilijk soms
Vind je?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij gaat vrede maken? Dat is toch altijd wel leuk aan oorlog![]()
Hij mag juist NIET naar buiten. Altijd binnen geweest bij de vorige KUT eigenaar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou misschien schelen als hij naar buiten kon, maar ja. En ik denk ook niet dat hij het trekt als hij ineens ergens anders moet gaan wonen. Ik vind het wel fantastisch dat je het volhoudt.
Nee, maar wel 4, 5, 6. Een kat die de zaak onder piest, sjaggie is en mensen plus jezelf pakt, die zou ik onmiddellijk naar de dierenarts brengen. Dat beest is niet ordequote:
Volgens mij is de poes erg aan hem gehecht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, maar wel 4, 5, 6. Een kat die de zaak onder piest, sjaggie is en mensen plus jezelf pakt, die zou ik onmiddellijk naar de dierenarts brengen. Dat beest is niet orde
Die keuze grens komt steeds dichterbijquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Soury, zo'n kat hou je toch niet
Laat dat beest inslapen zeg!
Ja prima. Ik begrijp het dilemma, maar no way dat ik gebeten zou willen worden door een beest of dat ik het zou willen dat hij keer op keer op m'n bank zou piesen. 't Is natuurlijk wel een beest en geen mens (al weet ik ook wel dat het anders voelt als het rondloopt, maar ratio moet toch wel blijven zegevieren)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is de poes erg aan hem gehecht.
Bankhangen en tv kijkenquote:
Gewoon geen oorlog maken, hoef je ook geen vrede te makenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Beter dan oorlog laten voor wat het is.
Ja dat ook Trees is een troostpoes.. Die zijn zo´n pack tesamen. `s Nachts liggen ze ineen gekroeld en overdag spelen ze of treiteren ze elkaarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is de poes erg aan hem gehecht.
Ik zit nog wat spannends te zoekenquote:
Ja nou ja die keuze is ook gewoon kut enzoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat ook Trees is een troostpoes.. Die zijn zo´n pack tesamen. `s Nachts liggen ze ineen gekroeld en overdag spelen ze of treiteren ze elkaar
Six feet under. Pfff serie 2 nog drie alfleveringen Serie drie staat te downenquote:
Dan neem je een andere voor Treesje. Nou ja, ik weet 't ook allemaal niet. 't Is ook vast lastig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat ook Trees is een troostpoes.. Die zijn zo´n pack tesamen. `s Nachts liggen ze ineen gekroeld en overdag spelen ze of treiteren ze elkaar
Ik dweil nog wel een tijdjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan neem je een andere voor Treesje. Nou ja, ik weet 't ook allemaal niet. 't Is ook vast lastig.
Collaterol? Kon me niet zo boeienquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Er is net een film begonnen op veronica die een 7.8 heeft op IMDB
Ik hoop dat je het nog een tijd volhoudt ja. Maar nu vast een kitten nemen voor Trees, is dat niet wat? Of zou (naam vergeten, stom) je kater dat niet accepteren.quote:
Ik ook niet, maar ik heb ook nog geen Cruise gezienquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Collaterol? Kon me niet zo boeienBen niet echt een Tom Cruise fan
Nee die komt zo met grijs haar en alquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb ook nog geen Cruise gezien
No way..... Trees is de jongste. Die is vet cool. Ze roept HOER naar me das wat minderquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het nog een tijd volhoudt ja. Maar nu vast een kitten nemen voor Trees, is dat niet wat? Of zou (naam vergeten, stom) je kater dat niet accepteren.
Ik kijk al een andere filmquote:
Bounty, dat was het! Is ie alweer 14, wat gaat de tijd snel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
No way..... Trees is de jongste. Die is vet cool. Ze roept HOER naar me das wat minderHahaha zo klinkt het echt. Bounty is richting 14 nu. Maar even niks erbij
Niks maar met Tom Cruise welquote:
Die had ik al vrij jongquote:
Jij verft toch? Je zou het eigenlijk een keer moeten laten verven door Fann, die is er wel goed inquote:
Ze zijn al bijna drie jaar hier, en ach Bounty was echt vreselijk moeilijk(na een jaar kom ik pas in de buurt komen). Maar voor mij is ie echt soms lief. Mijn vriend kan helemaal niet stuk bij hem. Daarom is het ook zo verrekte kut soms.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Bounty, dat was het! Is ie alweer 14, wat gaat de tijd snel.
Ja .. Ik ben vrij donker dus dan zie je het snel. Fann komt met geen Tangnnn in de buurt van mijn haardosquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij verft toch? Je zou het eigenlijk een keer moeten laten verven door Fann, die is er wel goed in
Ja dat snap ik maar al te goed. Een enkele keer kom je een moeilijk dier tegen en jij hebt nu net die pech. Misschien houd je het nog uit tot hij van ouderdom sterft, maar als je het niet uithoudt snap ik het ook heel goed.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn al bijna drie jaar hier, en ach Bounty was echt vreselijk moeilijk(na een jaar kom ik pas in de buurt komen). Maar voor mij is ie echt soms lief. Mijn vriend kan helemaal niet stuk bij hem. Daarom is het ook zo verrekte kut soms.
Thanks !!! Ik geef het niet snel op maar ja....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar al te goed. Een enkele keer kom je een moeilijk dier tegen en jij hebt nu net die pech. Misschien houd je het nog uit tot hij van ouderdom sterft, maar als je het niet uithoudt snap ik het ook heel goed.
Weet je, hoe je ook kiest uiteindelijk, bij jou had hij het goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Thanks !!! Ik geef het niet snel op maar ja....
En de Rus kan zomaar binnenvallen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat denk ik dan ook iig 3 jaar een normaal leven zonder schoppen gehad. Dat heeft ie, hij haat me met schoenen aanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je, hoe je ook kiest uiteindelijk, bij jou had hij het goed
Nylon kousen Pietje nylon kousen!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo moet je het ook zien ja. Ik denk dat hij geen betere baas had kunnen krijgen, áls iemand hem al had willen hebben.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik dan ook iig 3 jaar een normaal leven zonder schoppen gehad. Dat heeft ie, hij haat me met schoenen aan
Dat loopt wel los met dat syndroom, maar ehm, een ongelukje zit in een klein hoekje. Je hebt er verder ook geen last van dus.....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:52 schreef Coos het volgende:
[..]
En de Rus kan zomaar binnenvallen.![]()
Koude oorlogsyndroom.
Ach gosh dat beestjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik dan ook iig 3 jaar een normaal leven zonder schoppen gehad. Dat heeft ie, hij haat me met schoenen aan
Risico van een (ouder) asiel dier, ik zou het niet zo snel meer doen.quote:
Hebbie straks een kop vol zwart/witte blokjes.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja .. Ik ben vrij donker dus dan zie je het snel. Fann komt met geen Tangnnn in de buurt van mijn haardos
Nee dat snap ik, ja je hebt er randdebielen bij, waarom aan zo'n beestje beginnen denk ik dan, nou ja dan maar een softie zoals ikquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Risico van een (ouder) asiel dier, ik zou het niet zo snel meer doen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Hebbie straks een kop vol zwart/witte blokjes.
Ach, bij nood slacht ik wel een van die katten die nu mijn tuin volschijten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat loopt wel los met dat syndroom, maar ehm, een ongelukje zit in een klein hoekje. Je hebt er verder ook geen last van dus.....
Daarom zitten de asiel's vol. Bijna niemand denkt na om een pup of kitten in huis te halenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, ja je hebt er randdebielen bij, waarom aan zo'n beestje beginnen denk ik dan, nou ja dan maar een softie zoals ik
Te veel infoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:03 schreef Coos het volgende:
Ik heb gewoon een gloeiende kop van de zon.![]()
Zal straks na het douchen nog wel erger zijn.
Ik snap dat niet, ik bedoel een huisdier is gewoon een hele verantwoording, daar denk je lijkt mij toch over na. Tuurlijk en ze zijn schattig als ze klein maar ze worden groot. Ik vind een pup ook geweldig maar ik heb er gewoon geen tijd voor dus dan gaat het niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom zitten de asiel's vol. Bijna niemand denkt na om een pup of kitten in huis te halen
Lekker, dan smaakt een biertje helemaal top!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:03 schreef Coos het volgende:
Ik heb gewoon een gloeiende kop van de zon.![]()
Zal straks na het douchen nog wel erger zijn.
Da's dat gedeelte van de mensheid die sowieso nergens over schijnt na te denken. Dat zijn van die mensen die net half in een schuur wonen en dan toch aan kinderen beginnen enzoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, ik bedoel een huisdier is gewoon een hele verantwoording, daar denk je lijkt mij toch over na. Tuurlijk en ze zijn schattig als ze klein maar ze worden groot. Ik vind een pup ook geweldig maar ik heb er gewoon geen tijd voor dus dan gaat het niet.
Ongeveer 80 procent van de mensheid, daarom wordt het ook wel mensdom genoemdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's dat gedeelte van de mensheid die sowieso nergens over schijnt na te denken. Dat zijn van die mensen die net half in een schuur wonen en dan toch aan kinderen beginnen enzo
Ja triest maar waarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's dat gedeelte van de mensheid die sowieso nergens over schijnt na te denken. Dat zijn van die mensen die net half in een schuur wonen en dan toch aan kinderen beginnen enzo
Of naar de film 1001 Dalmatiërs gaan en de volgende dag zo'n schattig pupie kopen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
en chocoladequote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Nylon kousen Pietje nylon kousen!!Denk aan de Yanks!!!
Gast, of je het nou via PM of hier loopt te proberen, je mag níet in mijn boxershortquote:
Nee, ik heb morgenmiddag een (belangrijke) afspraak.quote:
Ja dat is balen want het zal wel super lekker weer worden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik heb morgenmiddag een (belangrijke) afspraak.![]()
Kut is dat Lies vanaf nu maar dat soort dingen in de ochtend plannen.
Tante Ronald zal ook nog wel bellen.
O dat had niet gehoeven want het komt troch wel weer op.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel heb ik vandaag in mijn pauze opnieuw gras gezaaid, er was niets meer van over
Volgend jaar toch maar het dikke pak bladeren wegharken.
Oh dat is een beetje jammer, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:35 schreef Coos het volgende:
[..]
O dat had niet gehoeven want het komt troch wel weer op.
Beter is wat beluchten (gaten prikken) en wat kunstmest strooien!
Op welke wietplantage moet je nu meer aan de slag?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik heb morgenmiddag een (belangrijke) afspraak.![]()
En ik die stoelen en tafel!quote:
Ja!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik die stoelen en tafel!
Na ehm... 7 maanden.
Hoezo?? Is ze terug naar het trollenbos?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:25 schreef Gert het volgende:
Coos is slechts trendvolger. De eerste met een rood hoofd vandaag was Noek! [ afbeelding ]
pics, pm ofzoquote:
Oh dan al? Leuk!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ist lukt?
Ik zie het volgende week wel ofzo
Morgen! Mijn hoofd zit niet vandaag.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
pics, pm ofzo! Echt
!?!
* in shock
Maandag?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh dan al? Leuk!![]()
Dat komt mooi uit want daarna kots ik er toch weer op.![]()
Het is lukt. Het is vooral lichter en ik zie er liever uit zegt men. Lief!
Ja, maandag! Bitterballen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Maandag?![]()
Ahhh skarrig!![]()
Een lieve Noek, nou damoekmeemoakn
Okequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, maandag! Bitterballen!![]()
Verf ik het dinsdag weer terug in mijn eigen kleur.
Eigenlijk schandalig, maar ik kijk niet eens meer op de COS.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij zijn er officieel meer vaste SC'ers dan vaste COS'ers...
Nou niks om je over te schamen hoor .. Ik verbaas me dat dat nog loopt..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk schandalig, maar ik kijk niet eens meer op de COS.
Vind er gewoon niks aan op SV en ja, dan schiet dat er bij in.
Lees nog wel de updates maar daar blijft het bij.
Gatverdammequote:Op woensdag 24 maart 2010 01:20 schreef remlof het volgende:
Roadtrip ze Ian, ik smeer even wat Nivea op m'n generatiekloofjes
probeer deze eens op die niveaballen van jequote:Op woensdag 24 maart 2010 01:20 schreef remlof het volgende:
Roadtrip ze Ian, ik smeer even wat Nivea op m'n generatiekloofjes
picsquote:
Moet je je weer omkleden nu?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:59 schreef Laysa het volgende:
is het nu alweer rokjesdag?
En voor mij!quote:
ORLY????quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:00 schreef D. het volgende:
Al kan dat er ook best 'vermakelijk' uit zien hoor
ik zie een hele grote zandbak, maar dat is al maanden zo, ook riolering ( zeggen ze) veel hekken, lelijke bouwvakers die ik niet versta, ze komen ergens uit een uithoek van nederland.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:14 schreef D. het volgende:
Hier zon
Ik zie geen vogeltjes, wel een rioolontstoppingsbedrijf
Hier is het bedrijf inmiddels alweer uit zicht verdwenen. Kwamen alleen ff putjes legenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zie een hele grote zandbak, maar dat is al maanden zo, ook riolering ( zeggen ze) veel hekken, lelijke bouwvakers die ik niet versta, ze komen ergens uit een uithoek van nederland.
Maar wel zon, er lopen er zelf een paar in tesjurtjes
Als jullie maar rokjes aan hebbenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
En jahoor, collega meldt zich overspannen. Nog even en we zitten hier weer met z'n tweeën, met werk voor 5 man en geen budget voor extra handjes.
Ben jij gek, dikke coltrui aan hier! Het is hier altijd steenkoudquote:
Een jurk mag ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ben jij gek, dikke coltrui aan hier! Het is hier altijd steenkoud
En ik héb niet eens rokjes![]()
Ook niet. Ik ben een manwijf.quote:
Ik zou gewoon zwanger worden als ik jou was!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
En jahoor, collega meldt zich overspannen. Nog even en we zitten hier weer met z'n tweeën, met werk voor 5 man en geen budget voor extra handjes.
Ik zou elders solliciteren als ik haar was.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zwanger worden als ik jou was!
Een baan met alleen maar echte mannen. Of vrouwen zonder baarmoeder.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:53 schreef Noek het volgende:
Ik zou elders solliciteren als ik haar was.
En dat werken hoeft ook helemaal je dingetje niet te zijn. Ik wéét dat anderen daar beter in zijn. Ik accepteer dat. En ik pleit voor gratis koffie voor iedereen! AH sees no colour.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een baan met alleen maar echte mannen. Of vrouwen zonder baarmoeder.
En met koffie! Ik voel je!
Mehehe van die handige bestelkoffie die je dan zó binnen 3 werkdagen in huis hebt?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:53 schreef Noek het volgende:
Mijn koffie is op. Mijn koffie is op! MIJN KOFFIE IS OP!!
Of óók overspannen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zwanger worden als ik jou was!
2! Maar de buurvrouw, mijn echte, kwam net mijn doosje brengen. Dus HaHa, mooi wel!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mehehe van die handige bestelkoffie die je dan zó binnen 3 werkdagen in huis hebt?
Nou, dat is geen pretje. Zwanger zijn is fun. Lekker je collega's pesten met je dikke pens!quote:
Eej stoere bodypumpert! Nog wel cóóólááá in huis dan? En in Finimal zit ook cafeïne!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:54 schreef Noek het volgende:
Want thee, dat blief ik niet. Daar heb ik een broertje dood aan.
Bah! Muf!
Doe mij maar vrouwen, én theequote:Op woensdag 24 maart 2010 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een baan met alleen maar echte mannen. Of vrouwen zonder baarmoeder.
En met koffie! Ik voel je!
Yo stoere harde werkert! Ik heb cafeïne voor heel Afrika. Die bouwen zo met een dag dat continent op met mijn *nieuwe nieuwe nieuwe* koffie!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Eej stoere bodypumpert! Nog wel cóóólááá in huis dan? En in Finimal zit ook cafeïne!
Oh ik wilde net beginnen met uitlachenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:14 schreef Noek het volgende:
[..]
2! Maar de buurvrouw, mijn echte, kwam net mijn doosje brengen. Dus HaHa, mooi wel!
Nu nog koffiemelk en zin om naar de winkel te gaan. Ik ga zo wel kleding winkelen. Voor de meiden hier!
Feest! Oh nee, toch niet!
Ik wil een paranormale buuf die voelt dat mn plee papier op is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:17 schreef Gert het volgende:
O, een paranormale buuf die voelt dat je koffie op is, da's ook een oplossing ja. Scary shit
Hahaha zie ze ineens noest arbeiden dan, de negers van Afrika! Kan meteen dat ontwikkelingsgeld terugbetaald worden daarna.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Yo stoere harde werkert! Ik heb cafeïne voor heel Afrika. Die bouwen zo met een dag dat continent op met mijn *nieuwe nieuwe nieuwe* koffie!![]()
Heb je een thuiswerkdag?
Ná de keutel?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wil een paranormale buuf die voelt dat mn plee papier op is.
Want ik zat vanmorgen wel mooi zonder
Ik heb vandaag weer mijn scheurenjeans aan. Jij kent hem!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ik wilde net beginnen met uitlachen![]()
Oh kleding winkelen! De jongens hier moeten ook kledingen, in alle spijkerbroeken zitten gaten op kniehoogte.
Gelukkig is dat 'in'
Al vind ik het nogal treurig staan als je het niet zo gekocht hebt
Oh gadver. Meld je dood!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha zie ze ineens noest arbeiden dan, de negers van Afrika! Kan meteen dat ontwikkelingsgeld terugbetaald worden daarna.![]()
Ik dácht thuiswerkdag, maar nu heb ik straks ineens een herhalingstraining defibriliedinges. In Amsterdam. Hopelijk nu met een écht bijna-lijk. Die poppen zijn totáál niet geil.![]()
Hoewel: een grijs uitgeslagen bejaarde die mond-op-mond beademing moet hebben óók niet, eigenlijk.
Oh, dat is nog erger dan geen koffie en dat is wel toppuntig.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wil een paranormale buuf die voelt dat mn plee papier op is.
Want ik zat vanmorgen wel mooi zonder
Nee na mn plasje.quote:
Dat dan ineens de ogen van die pop WIJD open sperren, rood lichtgevend, en dat-ie dan mwuhuhahahahaha met z'n groene pus gaat gorgelen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh gadver. Meld je dood!![]()
Die stinken naar Dettol en ze willen je ziel, die poppen. Ah gadver, anderen zijn daar vast heel goed in maar jij niet. Accepteer dat!
Wat zonde van het water! Onder de douche plassen is goed voor het milieu, zeg ik altijd maar zo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee na mn plasje.
Gelukkig stapte ik meteen daarna onder de douche dus de schade viel reuze mee.
(Gaan we weer)
Ja die is wel tof, maar 1 scheur op den knie vind ik zo eh arrenmoei-ig staan!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer mijn scheurenjeans aan. Jij kent hem!Heb hem wel zo gekocht.
Maar spijkerbroeken nu kopen is lullig want voor je het weet loopt dat spul in korte broeken en rokjes.![]()
Maar ja, wat moet dat moet. Dan willen ze niet passen en dat moet en dan...
[ afbeelding ]
Tapas op het eind. Dat maakt veel goed.
Oh ja!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zonde van het water! Onder de douche plassen is goed voor het milieu, zeg ik altijd maar zo.
Niet bij keutels hoor, dat gestamp door dat putje.![]()
Nooit gewetenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
En dat in de week van Pasen, de belangrijkste week van het jaar,
Shit, wat een n00bsquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ennn de crisis is compleet, de drukkerij heeft een cruciale fout gemaakt en het verkeerde pakket schapkaarten, displaykaarten en raambiljetten naar 200 winkels verstuurd!![]()
En dat in de week van Pasen, de belangrijkste week van het jaar, met de meeste aanbiedingen en de hoogste omzet voor de winkels. Drie keer raden wie het op mag lossen!![]()
Ergens wel lekker hoor, die rush.
Jou moest ik hebben!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja!![]()
Daar had ik dan weer geen seconde bij nagedacht!
Morgenvroeg
Ook?quote:
Maar het juiste pakket POSmateriaal is al wel gemaakt?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ennn de crisis is compleet, de drukkerij heeft een cruciale fout gemaakt en het verkeerde pakket schapkaarten, displaykaarten en raambiljetten naar 200 winkels verstuurd!![]()
En dat in de week van Pasen, de belangrijkste week van het jaar, met de meeste aanbiedingen en de hoogste omzet voor de winkels. Drie keer raden wie het op mag lossen!![]()
Ergens wel lekker hoor, die rush.
Ik doel meer op het fenomeen 'branden'quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook?
Hier niet. Nog even en ik zet de airco aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |