Had ik net als jij maar net hoog IQ als een imgevroren visstick, dan werd ik elke dag met een busje opgehaaldquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:14 schreef Yreal het volgende:
dus omdat jij formuliertjes niet goed kan invullen ga je maar publieke eigendomme vernietiggen ?
dat ding is gewoon een fucking fail. Veel te gehaast ingevoerd zonder ook maar enig echt fatsoenlijk plan. Een wildgroei van tarieven en groepen mensen zijn buitengesloten van het ov is nu het resultaat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:07 schreef henrydg het volgende:
TS + OV-Chipkaart = Fail
TS = Fail
OVchipkaart = geen fail.
conclusie
TS kan er niet mee omgaan.
Gezien het aantal klachten over die kutkaart heb je gewoon puur geluk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:40 schreef Cosmo. het volgende:
ik snap niet wat jullie moeilijk doen
nog nooit problemen met dat ding gehad en de automaten doen het ook altijd bij mij
Mijn IQ is gelukkig hoog genoeg om de ov chipkaart te snappenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Had ik net als jij maar net hoog IQ als een imgevroren visstick, dan werd ik elke dag met een busje opgehaald
Rightquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
We gaan straks merken als e er al aan gedaan hebben, want ik moet straks met de metroAnders trap ik maar die poortjes open of loop ik met iemand mee
Nee, ik gebruik de kaart al jaren en heb nooit problemen gehad. Mensen die er niet mee kunne omgaan kunnen er gewoon niet mee omgaan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gezien het aantal klachten over die kutkaart heb je gewoon puur geluk.
Rotterdamquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:40 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
RET + OV-chipkaart werkt overigens prima
Gister nog gedaan bij van der Madeweg! De scan apparaten stonden allemaal uit. BTW, als je tegen die dingen op kniehoogte aantrapt gaan ze makkelijker open. Dit vanwege 'paniekmomemten', bijv. bij brand en de electra doet het niet meer.quote:
Boeiend, de OV-Chipkaart is hier het enige vervoersbewijs en daarvoor werd het al jaren hier gebruikt dus de RET heeft alle kinderziektes al gehad. Nu kan ieder normaal weldenkend mens zijn kaart voor een lezer houden zonder problemen om in of uit te checken of om zijn kaart op te laden. Jammer genoeg kunnen de meeste hier niet, terwijl wij Rotterdammers dat wel kunnen. Voor jullie zegt dat wel wat.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Gister nog gedaan bij van der Madeweg! De scan apparaten stonden allemaal uit. BTW, als je tegen die dingen op kniehoogte aantrapt gaan ze makkelijker open. Dit vanwege 'paniekmomemten', bijv. bij brand en de electra doet het niet meer.
Jep, bij mij ook!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:02 schreef donald_dick het volgende:
Maar me kaart deed het weer vanochtend!
Kijk op de site van de chipkaart, daar staan de transacties op. Je bent vast een keer vergeten uit te checken ofzo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:27 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Ik sta overigens -1,49... geen idee waarom, nooit gebruikt in weekend en de bus rit kost volgens 9292OV 2,04? ofzo
Of geskimd! Very kansloos iddquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:01 schreef TNA het volgende:
De helft van de automaten in A'dam gaat iedere dag kapotWat een kansloze bedoeling.
Als ze er al staan!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:05 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Volgens mij heeft geen enkel ander vervoersbedrijf zoveel gezeik met die OV chipkaart als het GVB.
En wat hebben ze een boel incompetente idioten op die verkooppunten staan... ongelooflijk, ze weten totaal niet waar ze het over hebben, alleen de standaard dingen die ze in hun halfdaagse cursus "OV-chipkaart" hebben gehad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |