Je bent gewoon zelf een faalhaas met een negatief saldo op je kaartquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:50 schreef donald_dick het volgende:
Tering, wilde ik ff inchecken vanochtend met mij OV kaart, zegt dat ding dat mijn kaart ongeldig is. Dus ik naar dat GVB hok bij centraal, zeggen ze doodleuk dat het een storing is dat zich uitbreid over meerdere bussen en ze kunnen er niks aan doen. Wel kreeg ik een bon mee waarop staat dat ik een weekOV heb en dan mag ik bewijzen dat ik recht heb op gratis reizen. Hopelijk doet de buschauffeur niet moeilijk, zwaait er wat
Helaas, was dat maar waar, dan kon ik er zelf wat aan doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:01 schreef Me. het volgende:
[..]
Je bent gewoon zelf een faalhaas met een negatief saldo op je kaart
Jij denkt echt dat het GVB de schild op zich neemt als het mijn fout isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:50 schreef Juicyhil het volgende:
Dan ligt dat toch echt aan TS. Mij is het al meerdere malen gelukt met mijn ov-chipkaart.
Hoe moeilijk is het om gewoon als je instapt in te checken en als je uitstapt uitchecken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:54 schreef o.us het volgende:
OV-ChipkaartAlleen falers kunnen daar niet mee omgaan.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:03 schreef TheHolyTiamat het volgende:
ben ik nou de enige die nog steeds wacht op die rotkaart?
eind december alles opgestuurd, sindsdien tot nu zo'n 15 keer gebeld. elke keer werd de verbinding verbroken want ze waren "te druk".
vandaag eindelijk iemand aan de telefoon gehad.
en wat blijkt, ze hebben helemaal NIETS ontvangen. nu weer opnieuw een formulier aangevraagd en weer een eeuw wachten.
waar kan je je chipkaart activeren na 16 maart? kan dat uberhaupt nog wel?
elke dag betalen voor de bus kost me klauwen vol geld...
eind december pas opsturenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:03 schreef TheHolyTiamat het volgende:
ben ik nou de enige die nog steeds wacht op die rotkaart?
eind december alles opgestuurd, sindsdien tot nu zo'n 15 keer gebeld. elke keer werd de verbinding verbroken want ze waren "te druk".
vandaag eindelijk iemand aan de telefoon gehad.
en wat blijkt, ze hebben helemaal NIETS ontvangen. nu weer opnieuw een formulier aangevraagd en weer een eeuw wachten.
waar kan je je chipkaart activeren na 16 maart? kan dat uberhaupt nog wel?
elke dag betalen voor de bus kost me klauwen vol geld...
We gaan straks merken als e er al aan gedaan hebben, want ik moet straks met de metroquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:39 schreef shayolo het volgende:
ik had het ook vandaag.... connexxion geen probleem, maar gvb poortjes...
Als je het doet, doe het dan goed, faalhaasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:07 schreef henrydg het volgende:
TS + OV-Chipkaart = Fail
TS = Fail
OVchipkaart = geen fail. WIN
conclusie
TS kan er niet mee omgaan.
jij bent echt fucking stoerquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
We gaan straks merken als e er al aan gedaan hebben, want ik moet straks met de metroAnders trap ik maar die poortjes open of loop ik met iemand mee
jij ook hoorquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |