Rainb0ws verkoopt zequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:01 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik snap het niet hoor, apebeertje, een snackbar die roomsoezen verkoopt. Woon je in Belgie ofzo, zo'n Hansworst met 2 panden naast elkaar, die zowel bakker als frietboer is.
We hadden het uiteraard over deze soesjes :quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:01 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Met een overdaad aan knoflooksaus natuurlijk zodat haar gezicht er helemaal onder zit
Nee dezequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:07 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
We hadden het uiteraard over deze soesjes :
[ afbeelding ]
Ik vind dat nogal offtopic gaan, soesjes zijn heul geen snack, da's snoep ofzo...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:07 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:07 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Apebeer begon!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:08 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal offtopic gaan, soesjes zijn heul geen snack, da's snoep ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belt u later terug...
Kom dan.quote:
Dudequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:27 schreef dubidub het volgende:
[..]
Zeg dan gefrituurde aardappelpuree van afgekeurde aardappelen.
Patat
Raspatat
Meet? Als in zondagavond-SBS-fanclub-samenzijn?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:29 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik ben op de meet net zo sterk. Bovendien kan ik vanavond niet. Heb geduld.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:32 schreef dubidub het volgende:
[..]
Meet? Als in zondagavond-SBS-fanclub-samenzijn?
Ben jij wie je denkt je bent?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:34 schreef KleineKrokodil het volgende:
[..]
mag ik ook komen?!?
als je goed nadenkt kent u mij nog
kijk maar in mijn profielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Irritatie100 had beloofd dat we een meet bij hem thuis mochten houden als we een record haalden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik mis een keer een zondagavond.
Én niet op de hoogte van een meet, én een record missen.
och, ik heb tegenwoordig weer een vriendin, dus mag ook niet fokken op de zondagavond enzo, geen stats meer vanuit mijquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik mis een keer een zondagavond.
Én niet op de hoogte van een meet, én een record missen.
Wat een kutvriendin.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:38 schreef KleineKrokodil het volgende:
[..]
och, ik heb tegenwoordig weer een vriendin, dus mag ook niet fokken op de zondagavond enzo, geen stats meer vanuit mij
Laat maarquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:40 schreef KleineKrokodil het volgende:
[..]
maar ze neukt wel lekker, en dit is een veel leukere manier van rubber verbranden
patatquote:
Fix'dquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:00 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Ok de echte snackbar gangers eten maar 1 ding bij hun PATAT ()!!!
Een Mexicano Pinda Saté
Geen dank. Smakelijk etenquote:Op donderdag 25 maart 2010 02:37 schreef jagga het volgende:
godsamme
Nu ga ik de frituurpan aanzetten voor een aantal frikandellen speciaal![]()
TS, bedankt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |