Mijn andere topic gaat over chips. Deze gaat over snacksquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:33 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Gewoon cheese onion chips pakken
en dan later weer een topic openen zeker dat je uit je bek stinktquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:33 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Gewoon cheese onion chips pakken
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:33 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
en dan later weer een topic openen zeker dat je uit je bek stinkt
nee doe maar niet
Nee natuurlijk niet. Het zijn duidelijk 2 onderwerpen en 2 afzonderlijke klachten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:36 schreef Koko_Banana het volgende:
Kon dat niet in 1 topic?
Hallo vroeger hoefde je ook niet per se een frikandel of kroket erbij te bestellen hoor!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:39 schreef Demise het volgende:
Oneens. Tegenwoordig hebben we de keuze tussen een snack (veel vet en calorieën) en geen snack (geen vet of calorieën). Lekker makkelijk!
Hoi! Als je nu een snack wilt bestellen kun je al die andere snacks ook vergeten hoor, en gewoon weer kiezen tussen een kroket en een frikandel. Je hoeft per se mee te doen in de reclame van het leger, echt niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Hallo vroeger hoefde je ook niet per se een frikandel of kroket erbij te bestellen hoor!
Als je nu een snack wilt erbij bestellen dan moet je gewoon erover nadenken welke je gaat nemen omdat het er zoveel zijn
Ik ga samen met Rainb0ws naar de snackbar. Rainb0ws bestelt een satékroket en ik krijg een soesje van haar.quote:
Zo'n deeggeval met slagroom erin bedoel je toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:44 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik ga samen met Rainb0ws naar de snackbar. Rainb0ws bestelt een satékroket en ik krijg een soesje van haar.
van dobben kalfskroketquote:
Lekker met je gehaktstaaf in een warm soesje roerenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:51 schreef OeJ het volgende:
Of is 'soesje' een koosnaampje voor haar kutje.
Ja diequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:50 schreef OeJ het volgende:
[..]
Zo'n deeggeval met slagroom erin bedoel je toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:55 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Lekker met je gehaktstaaf Satékroket in een warm soesje roeren
Ik snap het niet hoor, apebeertje, een snackbar die roomsoezen verkoopt. Woon je in Belgie ofzo, zo'n Hansworst met 2 panden naast elkaar, die zowel bakker als frietboer is.quote:
Rainb0ws verkoopt zequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:01 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik snap het niet hoor, apebeertje, een snackbar die roomsoezen verkoopt. Woon je in Belgie ofzo, zo'n Hansworst met 2 panden naast elkaar, die zowel bakker als frietboer is.
We hadden het uiteraard over deze soesjes :quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:01 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Met een overdaad aan knoflooksaus natuurlijk zodat haar gezicht er helemaal onder zit
Nee dezequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:07 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
We hadden het uiteraard over deze soesjes :
[ afbeelding ]
Ik vind dat nogal offtopic gaan, soesjes zijn heul geen snack, da's snoep ofzo...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:07 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:07 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Apebeer begon!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:08 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal offtopic gaan, soesjes zijn heul geen snack, da's snoep ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belt u later terug...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |