quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:47 schreef Maraca het volgende:
Dat het liedje wat we altijd vroeger op de kleuterschool zongen als we gingen eten (smakelijk eten, smakelijk eten, hap hap hap, hap hap hap, dat zal lekker smaken, dat zal lekker smaken, hap hap hap) dezelfde melodie heeft als Frère Jacques
dan vind je het vast ook leuk te horen dat het alfabet lied hetzelfde lied is als 'altijd is kortjakje ziek'(en twinkle twinkle little star)quote:
Kan allebei hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:02 schreef johnmalkovich het volgende:
Dat het niet duck tape is maar duct tape.
Verrek!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:37 schreef Krln het volgende:
[..]
dan vind je het vast ook leuk te horen dat het alfabet lied hetzelfde lied is als 'altijd is kortjakje ziek'(en twinkle twinkle little star)
er was er nog eentje tochquote:Op zondag 28 maart 2010 13:37 schreef Krln het volgende:
[..]
dan vind je het vast ook leuk te horen dat het alfabet lied hetzelfde lied is als 'altijd is kortjakje ziek'(en twinkle twinkle little star)
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:15 schreef onderjas het volgende:
Dat het Fila is en niet fils (Heb hem meteen in de wiki gezet want die hoort er toch echt bij.)
En ook dat je op een rotonde bijna altijd voorrang hebt. (Rij-instructeur was niet zo blij).
Zijn toch echt een hoop mensen die dat deden. Toen je vroeger nog aan elkaar moest schrijven, schreef je een s op die manier.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:17 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best knap dat je daar Fils in leest
Net zoals het Center Parcs logo uit een vogel, of uit 2 blaadjes bestaat.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:57 schreef sweetysven het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit gerealiseerd dat Dove hier ook duif betekent, en het tekentje ook een duif is.
Om 12 uur 's nachts bleef je gezicht zo staan als je gek keek, zei m'n moeder. Ik geloofde daar niet in, vond ik, maar met oud en nieuw enzo, als ik om die tijd nog/weer wakker was, keek ik op dat tijdstip bewust volkomen neutraal. Gewoon, voor de zekerheid.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:38 schreef Gitank2 het volgende:
Haaltijd leuke gedachten in het hoofd van een kind
Ik dacht ook altijd dat er ergens onder de grond kabouters of kleine mensen zaten die alle stoplichten regelden.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:39 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Om 12 uur 's nachts bleef je gezicht zo staan als je gek keek, zei m'n moeder. Ik geloofde daar niet in, vond ik, maar met oud en nieuw enzo, als ik om die tijd nog/weer wakker was, keek ik op dat tijdstip bewust volkomen neutraal. Gewoon, voor de zekerheid.
Ik heb daar ook altijd Fils in gelezen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:17 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best knap dat je daar Fils in leest
datzelfde werd bij verteld over de flits bij onweer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:39 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Om 12 uur 's nachts bleef je gezicht zo staan als je gek keek, zei m'n moeder. Ik geloofde daar niet in, vond ik, maar met oud en nieuw enzo, als ik om die tijd nog/weer wakker was, keek ik op dat tijdstip bewust volkomen neutraal. Gewoon, voor de zekerheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |