Al enkele keren genoemd in vorige reeksen, maar...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:53 schreef Jovatov het volgende:
Karwei, dat dat zo heet, omdat je daarheen gaat als je een 'karwei' te doen hebt. Die link had ik nog niet gelegd
Leuk gevonden door iemand of werkelijk de bedoeling geweest van Sony?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:41 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Dat het sony vaio logo best geniaal is.
Inderdaad een goed logo danquote:Op zondag 4 juli 2010 17:28 schreef PiRANiA het volgende:
The VAIO logo also represents the integration of analog and digital technology. The 'VA' represents an analog wave and the 'IO' represents digital binary code.
http://en.wikipedia.org/wiki/VAIO
Daar zit ik al driekwart jaar tegenaan te staren zonder dat dit me ooit is opgevallen... Heb overigens in het begin nog een hele tijd gedacht dat er Mio of Nio stondquote:Op zondag 4 juli 2010 15:41 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Dat het sony vaio logo best geniaal is.
Dat was me dus nog nooit eerder opgevallen...quote:Op zondag 4 juli 2010 13:27 schreef User_Tinus het volgende:
[..]
Al enkele keren genoemd in vorige reeksen, maar...
In de reclame van de Karwei nemen ze het motto erg letterlijk: "geen punt bij karwei" , daarom ratelen ze maar door in de reclame.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:12 schreef Arcee het volgende:
Dat sticker natuurlijk gewoon Engels is voor 'plakker'.
Als je het toch over dit soort onthullingen hebt weet ik er ook eentje. Ik stond er niet bij stil dat degene die sinterklaas speelde in Debiteuren Crediteuren gewoon Hans Teeuwen was.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:41 schreef Gwywen het volgende:
Dat het stemmetje van Schimpie gedaan werd door Tygo Gernandt
Jij leest ook Jaggle?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:48 schreef PiRANiA het volgende:
Dat alle kranten in series hetzelfde zijn:
http://www.slashfilm.com/(...)ring-prop-newspaper/
[ afbeelding ]
Oh, hij stond ook net op Jaggle, vandaar...quote:Op maandag 5 juli 2010 14:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee, dit topic: Funny links, pics & clips - Deeltje 43
Als ze een echte krant gebruiken moeten ze daarvoor betalen, daarom waarschijnlijk zelf eentje gemaakt. Nu wordt deze heel vaak gebruikt als een soort van grap...(volgens de bron)quote:Op maandag 5 juli 2010 15:31 schreef Surf_Bunny het volgende:
huh, dat van die kranten is toch heel onlogisch, waarom is daar een aparte krant voor?
Zal ook wel zijn om politiek neutraal te willen zijn. Allemaal onzinkoppen die nergens over gaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:31 schreef Surf_Bunny het volgende:
huh, dat van die kranten is toch heel onlogisch, waarom is daar een aparte krant voor?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:30 schreef Surf_Bunny het volgende:
Mn zus kwam er een paar weken geleden pas achter dat Nore Ply(NoReply) geen bedrijf is die spam stuurt
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:48 schreef PiRANiA het volgende:
Dat alle kranten in series hetzelfde zijn:
http://www.slashfilm.com/(...)ring-prop-newspaper/
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:16 schreef emss het volgende:
Mijn moeder had jarenlang een hangertje aan d'r ketting van een palmboompje.. Pas jaren later kwam ze erachter dat het een wiet blaadje was ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |