Ja, vreemd he?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou, dat zat ik me ook af te vragen maar ook waarom hij het als een "statement" neer zet op zijn site.
Ik begrijp dat welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:34 schreef senesta het volgende:
Nou, dat zat ik me ook af te vragen maar ook waarom hij het als een "statement" neer zet op zijn site.
Precies, dus waarom wél als je homo bent. Ik vind het zó raar. Alsof iemand daar nog in geïnteresseerd is in deze tijd .quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel. Dat zal hij waarschijnlijk gedaan hebben om de geruchtenmachines voor te zijn. Waarschijnlijk waren er al geruchten en kreeg hij al vragen (van journalisten) over zijn geaardheid en om in 1 keer van al die vragen af te zijn heeft hij het dus zelf op deze manier bekend gemaakt.
Op zich vind ik het wel onzin dat het blijkbaar nodig moet zijn om officieel uit de kast te komen. Ik als hetero heb nooit officieel ergens bekend gemaakt dat ik op mannen val.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp gewoon de hele heisa niet. Randi is homo, so what![]()
Het interesseert me niet en zie niet in wat het te maken heeft met de dingen die hij doet.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:52 schreef jogy het volgende:
Nu kan ik zijn cynisme tegen de wereld een stuk beter begrijpen, puzzelstukjes vallen in zijn plek.
Hij heeft net 'Milk' gekeken en zit met traanoogjes en trillende handjes zijn statement te typen, snap dat danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat heeft alles te maken met zijn geaardheid, en helemaal niks met het feit dat ie overal domme mensen zich gewillig ziet laten oplichten door gewetenloze geldbeluste figuren met 2e-rangs goocheltrucsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:52 schreef jogy het volgende:
Nu kan ik zijn cynisme tegen de wereld een stuk beter begrijpen, puzzelstukjes vallen in zijn plek.
Na het lezen van het artikel leek het mij dat ie na het kijken van de film "Milk" over Harvey Milk het algemeen belang ziet van het kunnen en durven uitkomen voor wie je bent - iets dat niet altijd even makkelijk is, zeker voor mensen van zijn generatie waarin de tolerantie nog lager lag dan nu.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:29 schreef Bastard het volgende:
Wat ik nou niet begrijp... wat is de meerwaarde van het bericht?
Hoe oud is hij nu? Kennelijk vond hij het niet nodig om te vertellen voor al die jaren, en nu net als zijn kaarsje wat flauw begint te schijnen... "oh ja ik ben ook homo" .. why?
Schoon geweten hebben bij zn dood? Hij gelooft nergens in, dus dat zal het niet zijn.
Ik denk dat we homoseksualtieit niet als bovennatuurlijk moeten zienquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:23 schreef Summers het volgende:
Ik moet er niet aan denken om pas op mijn 81ste uit te komen voor wie ik ben,
ook al is de tolerantie schrijnend laag wat betreft mensen die bovennatuurlijke ervaringen hebben, zo zie je Maar dat mensen altijd Zeiken over andere mensen Ongeacht
welke tijd ze leven .
Aangezien ik van mening ben dat alles met elkaar verbonden is, zeker als het zich in één persoon afspeelt, daar hoef je geen zweefteef voor te zijn namelijk kan ik mij goed voorstellen dat zijn frustratie om zijn geaardheid verborgen te moeten houden zijn cynisme zodanig heeft gevoed dat hij op één of andere manier wel een uitlaatklep moest vinden en dat dus heeft opgelost door tegen het paranormale aan te schoppen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:25 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat heeft alles te maken met zijn geaardheid, en helemaal niks met het feit dat ie overal domme mensen zich gewillig ziet laten oplichten door gewetenloze geldbeluste figuren met 2e-rangs goocheltrucs
Dan kun je dat ook zeggen van mensen die alles klakkeloos geloven, dat zij een uitlaatklep naar een fantasiewereld nodig hebben...quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Aangezien ik van mening ben dat alles met elkaar verbonden is, zeker als het zich in één persoon afspeelt, daar hoef je geen zweefteef voor te zijn namelijk kan ik mij goed voorstellen dat zijn frustratie om zijn geaardheid verborgen te moeten houden zijn cynisme zodanig heeft gevoed dat hij op één of andere manier wel een uitlaatklep moest vinden en dat dus heeft opgelost door tegen het paranormale aan te schoppen.
precies, ook een groep die niet "mag" uitkomen voor wie ze zijn.quote:[quote] [b] Op [url = Randi is een grijze homo # 79522413] woensdag 24 maart 2010 10:31 [/ url] schreef Jogy het volgende: [/ b]
[..]
Aangezien ik van mening ben DAT alles met elkaar verbonden is, zeker als het Zich In een persoon afspeelt, daar hoef je geen zweefteef voor te zijn namelijk kan ik mij goed voorstellen Dat zijn Frustratie om zijn geaardheid verborgen te houden Moeten zijn cynisme zodanig heeft gevoed DAT Hij Op een van de andere Manier Moest wel een uitlaatklep vinden En dat heeft dus opgelost deur tegen het paranormale aan te SCHOPPEN.
[/ Quote]
1. er gaat wat fout met jouw quotesquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:34 schreef Summers het volgende:
[..]
precies, ook een groep die niet "mag" uitkomen voor wie ze zijn.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:35 schreef Summers het volgende:
Die gezichtuitdrukking krijg je echt niet gratis hoor, moet je hard voor werken !
Die snap ik even niet...quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:35 schreef Summers het volgende:
Die gezichtuitdrukking krijg je echt niet gratis hoor, moet je hard voor werken !
Dat is ook waar, je moet ook niets klakkeloos geloven.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:32 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dan kun je dat ook zeggen van mensen die alles klakkeloos geloven, dat zij een uitlaatklep naar een fantasiewereld nodig hebben...
Jij kunt toch prima uitkomen voor wie je bent ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:30 schreef Summers het volgende:
dan moet je DAT Vooral niet doen, het ging over uitkomen voor wie je bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |