Doe mij maar zo'n truij dan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:59 schreef childintime het volgende:
Niet zo scherp, maar ik had geen zin om naar de pc te lopen, scanner aan te zetten ed, dus even een foto van gemaakt.
[ afbeelding ]
En het is nog een folder van een signbedrijf ook......![]()
Ik weet in ieder geval waar ik niet naar toe moet gaan als ik iets wil laten bedrukken.......
quote:INGEZONDEN BRIEF Met stijgende verbazing bekijk ik iedere week weer hoe Dyanne Beekman leuke vouwen om weet te toveren in vormeloze aardappelzakken.
Nou, wakker worden met zomer, dat lijkt me wel watquote:
Ik zie 'm nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:42 schreef Silvanovisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet?
bron
Australische euro's?quote:
Of het feit dat ze het ene moment twee dochters heeft en meteen daarna drie dochters?quote:
Miljonairequote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:42 schreef Silvanovisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet?
bron
Een BNer die uit de plaats komt waar dit krantje uitkomt? Niet echt fout dus, lijkt me...quote:
Oja, zo kan je het ook lezenquote:Op zondag 9 mei 2010 21:17 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Een BNer die uit de plaats komt waar dit krantje uitkomt? Niet echt fout dus, lijkt me...
Zo heb ik het ook geleerd (maar dan wel moet volgens mij los van elkaar).quote:Op maandag 26 april 2010 21:51 schreef Nemain het volgende:
[..]
Bij de vergrotende danwel verkleinende trap gebruik je dan. Groter dan, kleiner dan, goedkoper dan.
Bij vergelijkingen gebruik je als. Even groot als, net zo goedkoop als.
Hoe kan dit dan goed zijn?
Ik neem aan dat het gaat om de rechtszaak, of zijn er nog meer spelfouten?quote:
Delftzijl toch?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:05 schreef Vince.B het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het gaat om de rechtszaak, of zijn er nog meer spelfouten?
Die had ik ook gezien. Te triest voor woorden idd.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:20 schreef banapples het volgende:
Via http://www.stemexamen.nl/
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:28 schreef Arcee het volgende:
Geen spelfout, wel een enorme blunder:
[ afbeelding ]
Is "nix" geen spelfout?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:28 schreef Arcee het volgende:
Geen spelfout, wel een enorme blunder:
[ afbeelding ]
Nee, dat is bewuste breezertaal.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:40 schreef banapples het volgende:
Is "nix" geen spelfout?
http://www.nu.nl/politiek/2244397/hans-dijkstal-overleden.htmlquote:Dijkstal stond in 1994 aan de wieg van Paars, het eerste kabinet van Wim Kok van PvdA, VVD en D66. Hij werd daarin minister van Binnenlandse Zaken en vicepremier.
De VVD heeft met verslagenheid gereageerd op zijn dood. VVD-leider Mark Rutte wenst zijn vrouw Anneke en hun dochters en kleinkinderen sterkte met het dragen van het grote verlies.
Zelf fout gedaan, het is wel rechtszaak!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:05 schreef Vince.B het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook geleerd (maar dan wel moet volgens mij los van elkaar).
[..]
Ik neem aan dat het gaat om de rechtszaak, of zijn er nog meer spelfouten?
Die kun je hier ook melden!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:18 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
in China zijn de bordjes pas mooi![]()
vorig jaar goed mee vermaakt op vakantie
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
http://www.androidworld.n(...)gekeurd-door-google/quote:De HTC Hero is namelijk gereleased met een apart SKU nummer die verschild per land, hierdoor is het mogelijk dat de Android 2.1 update per land getest moet worden en per land goedgekeurd moet worden.
quote:Wanneer je voor het eerst de HTC Touch Diamond2 verkend
http://www.htc.com/nl/product/touchdiamond2/overview.htmlquote:Een onbetwiste feit over smartphones is een groot scherm op een kleine telefoon is een must.
Wilde dat vliegtuig dat zelfstandig doen?quote:Een KLM-vliegtuig dat naar Amsterdam wilde vliegen is in Stockholm onderzocht op sabotage.
Of 65% klikt nietquote:Op maandag 24 mei 2010 16:43 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan 65% het niet weten, als je alleen maar ja of nee kan kiezen.
Ik denk eerder dat 99% niet kliktquote:
Volgens mij ook, en (wellicht iets meer gewicht in de schaal leggendquote:Op maandag 24 mei 2010 22:26 schreef Felixa het volgende:
Hou mag volgens mij wel hoor, in de gebiedende wijs.
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Volgens mij ook, en (wellicht iets meer gewicht in de schaal leggend) van de Nederlandse Taalunie ook.
quote:Geestelijke gezondheidszorg
Stigmatisering van psychiatrische patiënten moet voorkomen
worden en chronisch psychiatrische patiënten moeten
worden verleidt hulp te accepteren (bemoeizorg). Het
bevorderen van de GGZ verdient zich direct terug in de
kwaliteit van leven en op financieel en sociaal-maatschappelijk
terrein. D66 pleit voor een vroegtijdige en adequate
diagnostiek en behandeling.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:35 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Een paar weken geleden in pretpark Irrland (Duitsland) geweest. De kinderen hebben zich prima geamuseerd. Ik trouwens ook, met het lezen van alle bordjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:36 schreef Gwywen het volgende:
Hij is erg klein, maar staat daar nou echt wieletjes?
quote:Ook zingt hij een duet met Jamie Collum in de HMH tijdens zijn concert in juli. Vrijdag verlieten in de halve finale Kelvin en Dony de show.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef Zapper het volgende:
Ik zie het niet.
Bronquote:Als u er zeker van wilt zijn of de website weer veilig is, dan kunt het beste via Google naar CambiumNed surfen.
Dat is toch goed nieuwsquote:
staat dat er echt?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'OV-Chipkaart al definitief afgeschaft' staat er....
Nee? Echt?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'OV-Chipkaart al definitief afgeschaft' staat er....
Vreemde zin...quote:AMSTERDAM - Joran van der Sloot is donderdag in Chili gearresteerd in verband met de moord op de 21-jarige dochter van een zakenman en autocoureur heeft vermoord in de Peruaanse hoofdstad Lima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |