Ik weet dat de EO deze post opvangt. Wat ze er verder mee doen weet ik niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:59 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat ze bij de post wel een hele afdeling hebben waar al dat soort kaarten voor Sinterklaas, Kerstman en hemel terecht komen. Wel een leuk idee eigenlijk. Een postvakje voor de hemel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Grijs op 01-04-2010 17:10:17 ]"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
Ik had het ook opgegeven maar D kent het nu een jaar ongeveer (hij is nu 9). Alleen wel op "zijn manier" en nog wat traag.quote:Op maandag 5 april 2010 22:52 schreef livelink het volgende:
Job krijgt het niet voor elkaar om het te leren. School heeft het opgegeven en ik heb me er op gestort, maar het kwartje valt maar niet. Ik word er echt een beetje wanhopig van.
Jij bedoelt deze? Die wil mijn zoon echt niet in ieder geval. Hij heeft ze wel gehad in groep n1 en 2 trouwens.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:42 schreef poemojn het volgende:
Is dat dan een verschil tussen jongens en meisjes? Myrthe's gymschoenen hebben gewoonlijk elastiek (en gebruikt ze nooit).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |