leuk!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:32 schreef mijsje het volgende:
ik gisteren... toen was er ook niks in de aanbieding, maar de haaknaalden waren met een wit prijsje voor 50cent geprijst... leek geen aanbieding...
ow, de eerste 4 squares: ik ga ze in de laatste ring aan elkaar maken, dus ik heb maar op 1 square een zwarte rand gemaakt.
[ afbeelding ]
leukquote:Op zondag 28 maart 2010 20:29 schreef Spiegelei het volgende:
Ik ben klaar met het haken van de kat, nu nog in elkaar zetten:
[ afbeelding ]
Dat moet een strikje worden, zie het origineelhttp://www.ravelry.com/patterns/library/jinxy-kat.quote:
erg schattig!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:44 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Dat moet een strikje worden, zie het origineelhttp://www.ravelry.com/patterns/library/jinxy-kat.
normaal is de mevr van hobbydoos snel met reageren.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:42 schreef Spiegelei het volgende:
Nog even een vraagje. Nu wilde ik eindelijk eens flink bestellen bij de hobbydoos. maar ik kom niet voorbij stap 3 van het bestellen en afrekenen. Ik kies dan voor vooruitbetaling en als ik dan op 'afrekenen' klik krijg ik telkens een server fout.
Gisteren was dat al, ook na een aantal uren nog eens proberen. En nu dus nog steeds dit probleem.
Ik heb al gemaild, maar ja het is weekend dus nog geen reactie ontvangen. Iemand een idee?
Een week geleden heb ik nog wol gehaald bij de Zeeman in Nijmegen. En bij de Wibra in Nijmegen en Oss heb ik ook vaak genoeg wol gehaald, maar dan al wat weken geleden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:24 schreef _Arual_ het volgende:
Bij diverse Wibra's is Nijmegen, Oss en Wijchen in ieder geval niet. Ben ook bij de Zeeman geweest. Idem. Gelukkig hebben we Pipoos en Kreadoe nog, maar daar is het toch wel wat duurder (2 euro 20 voor een bolletje).
ik was er vanmiddag mee bezig, t splijt iid veel meer dan cataniaquote:Op zondag 28 maart 2010 22:11 schreef Eigenmijsje het volgende:
Wie werkt er hier met het katoen van Wibra?
Probeerde hier net wat met dat katoen, maar vind het lastig werken omdat het echt losse draadjes zijn.
Qua dikte vind ik het wel beter/mooier dan Catania.
Leuke kleurtjes zeg! Wordt het geen zwaar dekentje of gebruik je wol ipv katoen?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:58 schreef kwakz0r het volgende:
dekentje! ongeveer 70 cm breed, toch al aardig opgeschoten dit weekend (gare foto)
[ afbeelding ]
3,5-4,5 staat op t rolletje Nova van de Wibraquote:Op zondag 28 maart 2010 22:32 schreef trui het volgende:
eigenmijsje, zo erg splijtende garens zijn vervelend ja. je krijgt er op den duur wel handigheid mee, is mijn ervaring, maar toch. véél fijner als 't niet splijt.hoe dik is dat garen dan? ik bedoel: voor welke naalddikte ongeveer?
kwakz0r, wordt leuk!
nee, t is polyamide/acryl mix, van zeeman, babywol, t is niet zwaar (ik werk niet zo graag met katoen). t is geen dekentje voor in bed, meer een knuffeldekentje voor in de box ofzo. kleuren zijn in t echt iets anders, meer verschil tussen lila en lichtblauw, en t groen is wat helderder....quote:Op zondag 28 maart 2010 22:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Leuke kleurtjes zeg! Wordt het geen zwaar dekentje of gebruik je wol ipv katoen?
waar dan? Bij die in het centrum keken ze me vreemd aan. Bij de wibra hadden ze nu katoen in drie kleuren: grijs, mosgroen en poepbruin...quote:Op zondag 28 maart 2010 22:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een week geleden heb ik nog wol gehaald bij de Zeeman in Nijmegen. En bij de Wibra in Nijmegen en Oss heb ik ook vaak genoeg wol gehaald, maar dan al wat weken geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |