ja! Daar moest ie inderdaad enigszins op lijken, maar ja, ik ben ook maar een beginner en kreeg de oren niet voor mekaar. Dus die zijn heeeeeel anders.quote:
Ik vind hem juist hartstikke leuk gewordenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ja! Daar moest ie inderdaad enigszins op lijken, maar ja, ik ben ook maar een beginner en kreeg de oren niet voor mekaar. Dus die zijn heeeeeel anders.
Ik heb lopen zoeken bij de Hema hier, maar heb het niet kunnen vinden. Waar zou het moeten liggen? Gewoon bij het speelgoed/knutselspul e.d.?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef _Arual_ het volgende:
Knuffelvulling koop ik trouwebs bij de Hema. Kost niks, en je kunt er tijden mee vooruit.
Dat moet lukken toch? Het gezichtje van de onderste is leuker dan de bovenste trouwens.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga het gewoon doen
Ik ga deze maken![]()
Voor 2011 begint zal hij vast af zijn
hey wat leuk, ik heb ook ongeveer de helft van zo'n tas liggen. de kippen kwamen tussendoor, maar ik ga 'm eerdaags afmaken (om m'n wol in te bewaren...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben ruim over de helft van de crochet bag van Attic24 en ben nu per toer iets van 2 steken aan het minderen, want anders valt de bovenkant straks zo open. Ben bezig met 4 kleuren en doe afwisseld enkele en dubbele strepen. Vanavond ga ik me maar eens alvast op de bloemetjes voor de versiering storten, even wat kleins tussendoor. Een foto van het resultaat komt tzt wel op Ravelry.
Ynske, gat in de markt hoor, die eerste toer-skills van jou!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:17 schreef mmascha het volgende:
Ik ben ook begonnen aan een babyblauwe golfjes deken. Pff de eerste toer valt nog niet mee.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:58 schreef trui het volgende:
[..]
Ynske, gat in de markt hoor, die eerste toer-skills van jou!
Mis ik iets? Help? ff snel teruglezenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:58 schreef trui het volgende:
[..]
Ynske, gat in de markt hoor, die eerste toer-skills van jou!
Pff mijn proeflapje heeft 31(2x14+3) steken. Krijg er nu al nachtmerries van als ik de breedte van een babydekentje moet maken. Honderd keer natellen om zeker te weten dat ik het juiste aantal heb.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:05 schreef kwakz0r het volgende:
die eerste toer vond ik ook een crime. heb er drie kwartier over gedaan (hele treinreis van leiden naar utrecht) dat was een steek of ehhh ik gok 140?
wehe, ik ben daar gewoon te lui voor dus ik kijk dan en denk "mwah ik zie niks echt geks, en t is nog steeds een ribbel, dus ik doe straks wel een steekje om t weer uit te laten komen...in t lapje op de foto is t denk ik twee keer gebeurd...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:46 schreef trui het volgende:
ik heb ook een paar keer een foutje gemaakt en kwam daar dan aan 't eind van de toer achter omdat je daar dan niet goed uitkomt. heb toen wel steeds de hele toer uitgehaald![]()
mmascha, gisteravond vond ynske het wat vreemd dat iemand het moeilijk vond om in die eerste toer onder de 2 lusjes van 't v-tje door te haken. en daar was ik weer verbaasd over. vandaar mijn idee: ze kan een mooi handeltje in eerste toeren beginnen.
bij zeeman? dan heb ik dezelfde! alleen doe ik lichtblauw, appeltjesgroen met lila en witquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:05 schreef mmascha het volgende:
Dat mag Ynske zeker wel doen! Waar moet ik mijn wol heen sturen?![]()
Ik heb hele lieve babywol gevonden:turquoise, lichtblauw en appeltjesgroen![]()
Goeie tip trui, dat je kan zien aan het eind van een toer of je een foutje hebt gemaakt. Dan hoef ik niet bang te zijn dat ik het pas zie als ik het dekentje af heb.
Kwakz, ik deed ook al een poging om het tijdens een toer te corrigeren. Dat valt idd niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |