Koekeridoe?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:57 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Wat een schatje! Is die van Koekeridoe?
Google maar eensquote:
quote:
hier hadden ze alleen donkerblauw, bordeaux, zeegroen en lichtgeel liggenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:17 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Google maar eensoo op het eind ipv oe kan het ook zijn.
Ga morgen langs een andere Wibra hier in de buurt, hopelijk hebben ze daar wel veel katoen, dan kan ik flink inslaan
grappige site!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:17 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Google maar eensoo op het eind ipv oe kan het ook zijn.
Ga morgen langs een andere Wibra hier in de buurt, hopelijk hebben ze daar wel veel katoen, dan kan ik flink inslaan
waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:46 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik wil ook zo'n golfdekentje proberen, maar kan ik de eerste toer stokjes ook door de halve v'tjes van de lossen maken?
zal wel aan mij liggen, maar dat vind ik helemaal niet makkelijkerquote:Op maandag 29 maart 2010 20:58 schreef trui het volgende:
omdat dat veel makkelijker gaat natuurlijk.![]()
eigenmijsje, je zou 't best kunnen proberen. maar dat geeft geloof ik wel een wat slordiger resultaat.
Ah, ik dacht dat je het over gewoon wol had. Katoen heb ik er ook niet gezien.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:47 schreef _Arual_ het volgende:
waar dan? Bij die in het centrum keken ze me vreemd aan. Bij de wibra hadden ze nu katoen in drie kleuren: grijs, mosgroen en poepbruin...
haha, ik had geen antraciet en ook geen geel en ik wilde toch haken!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:27 schreef wyccie het volgende:
Wow, dus ook met poepbruin en mosgroen is iets leuks te maken.
Waar halen jullie de vulling voor de beestjes vandaan? Wat is het voor spul en is het duur?
Ik heb tot nu toe alleen nog maar plat spul gehaakt. Dat in elkaar zetten van zo'n bouwpakket lijkt me lastig.
Oplossing: doek over de spiegel en het konijnenzieltje is weer vredigquote:Op maandag 29 maart 2010 09:04 schreef Vicky het volgende:
omg, het konijn wordt echt hysterisch.. blauw lijf, gele poten, rode armen, grijs staartje en groen oren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |