quote:
vond ze wel leukquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook nog eens sterrenvormpjes
![]()
Waar heb je ze besteld?
Ik heb rijstvormpjes, maar daar doe ik nou es echt niks mee
Ah ok, ik bestel alles op eBay, maar ik hou het wel bij wat ik heb hoor, je proeft t niet echt, of je nou een panda of een knijn ei eetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
vond ze wel leuk
een fokker heeft ze voor me besteld bij jilist.com
Vet!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:53 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Voorjaarsschoonmaak bij de IJsberen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, ik bestel alles op eBay, maar ik hou het wel bij wat ik heb hoor, je proeft t niet echt, of je nou een panda of een knijn ei eet
oef moet ik even kijken, ergens rond die tijd staat de caravan in Zeeland. maar de precieze datum weet ik nu even niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vet!
Oh ja Yns, wij gaan 23 mei naar Ouwehands, Barbaaf gaat ook mee, wil je ook???
Oh welke speeltuin?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:55 schreef Ynske het volgende:
K ga morgen Isa van school halen en daarna gezellig naar de speeltuin
In Meersen had mn zus t overquote:
Kijk maar hoor, ik heb nog 1 kortingsbon over, ik boek hem wel gewoon alvast met de rest mee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
oef moet ik even kijken, ergens rond die tijd staat de caravan in Zeeland. maar de precieze datum weet ik nu even niet.
Enjoy!quote:
Daar heb ik vroeger gewoond in Meerssenquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij zit op de dop en de post it kijkt toe?
OOOOOOOOH MY GAAAAAAAWDquote:
Neeee Napoleon wat doe je me aan, ik dacht dat jij als enige nog onschuldig was.quote:
I knoooooow.quote:
Nee dat weet ik nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Maesje Paasje, hoe gaat het met de zenuwen???
Weet je eigenlijk op welke plek je op Vanesje dr lijst staat????
Stalken doe ik nou nog net nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I knoooooow.
Ik stalk Vanes de hele tijd
Zondag ben ik dus showen in Luxemburg, ik hoop echt zooooooooooo niet dat ze zondag komen, ik zou zo balen als ik dat mis!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Stalken doe ik nou nog net nietmaar ik ben zoooooo benieuwd
![]()
Ik denk dat ik haar mijn mobiele nummer email dat kan ze me een sms sturenZondag moet ik naar mijn ouders en dan zou ik mijn laptop mee moeten nemen om op de hoogte te blijven.
Nee, de man van mijn vriendin gaat ook mee hoor!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:14 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
Ik heb zin in Ouwehandsmaareh, ben ik nu de enige man (op twee benen) die meegaat?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:21 schreef Barbaaf het volgende:
Ik ben dus de enige vrijgezelle man die meegaat
Oh my God, Nappie heeft het voorjaar in de kop!!!quote:
Dat Apple nog niet knapt!quote:
quote:
Jarig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:29 schreef Enfermera het volgende:
Helleu!
Waarom moest Cat gefeliciteerd worden? Heb het topic wel doorgescrollt maar kon 't ff niet vinden![]()
![]()
En ik heb echt hoofdpijn... damn. Alsof mn kop uit elkaar knalt![]()
Is dat van invloed op je sollicitatie, of tenminste... of ze je laten gaan of niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:34 schreef Enfermera het volgende:
Ohja, en een gesprek gehad met mijn praktijkopleider en mijn werkbegeleider, dat ik wat moeite heb om me aan te passen omdat ik het gevoel heb alsof ik in het diepe gegooid wordt (normaal nooit last van), maar dat komt ook omdat het team over 3 units om de 4 maanden wisselt (per persoon, niet per team). Dus totaal geen samenhang enzo, das lastig. Blijkt dat er gewoon een personeelstekort is en iedereen zich over de kop werktBen dus niet gek, daar ligt het ook grotendeels aan.
Ah!quote:
Neh, dat is de afdeling zelf, en het opleidingsinstituut gaat meer over de leerling-werknemers in z'n algemeenheid, daar moet ik dan ook zijn. Ga morgen even bellen denk. Heb nu zo'n koppijn dat ik besloten heb om me morgen ziek te melden, is echt niet normaal meer. Voel me verder ook behoorlijk belabberd. Dus ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is dat van invloed op je sollicitatie, of tenminste... of ze je laten gaan of niet?
Wat een lieverdddquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik gooi mijn Jippie er nog eens in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij gaat nu overdag als we weg zijn in de keuken en 's nachts mag hij overal behalve in de twee kleine slaapkamers. Zo gaat het wel goed.
Het gaat wel hoor, mevrouwquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:
Zonder Rinske mag je ook wel komen hoor!
Ik heb alleen geen kortingsbonnen over geloof ik.
Hallo Senesta, alles goed mevrouw?
Jeminee, hedde gij nu nog zon?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Het gaat wel hoor, mevrouw
Ik geniet zo van het zonnetje
Ah ok, dan ga jij dus te vroegquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:29 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ga in de meivakantie ook al met Rinske. Die is t/m 8 mei bij mij.![]()
Maar ik ben benieuwd hoe dat gaat, want ze is nogal wagenziek.
Jaquote:
Dat zij mn oom ook al primatour, maar dat werkt alleen als ie verder de hele dag niks gegeten heeft.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, dan ga jij dus te vroeg![]()
Hebben jullie al eens geprobeerd haar primatour te geven?
Chico was altijd gruwelijk wagenziek, maar dankzij primatour was ie daar echt in no time van af .
Die kan ik nu onderstebovenachterstevoren in de bus meenemen, die blijft gewoon helemaal chill
Nee hoor, best een half uur van te voren niet eten, daar kun je heel goed rekening mee houden, het werkt echt als een tiet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat zij mn oom ook al primatour, maar dat werkt alleen als ie verder de hele dag niks gegeten heeft.
Mijn zonnetje staat naast de tafel om een koekje te vragenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:36 schreef senesta het volgende:
[..]
JaMijn eigen zonnetje en die ga ik nu even naar bed brengen
Mijn moeder gebruikt ze al.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, best een half uur van te voren niet eten, daar kun je heel goed rekening mee houden, het werkt echt als een tiet.
Koop es een pakje en probeer het, het kost ook nog es drie keer niks
Hullo!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat zij mn oom ook al primatour, maar dat werkt alleen als ie verder de hele dag niks gegeten heeft.
Heeft ie zometeen een roze barbiemobielquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh lekker Nok, alles vers van de boer![]()
Hier nog geen teken van teken gelukkig, maar ik hou het in de gaten, de nakies vallen gelukkig niet zo in de smaak bij parasieten.
Dris een hele coole X- File op Syfy![]()
DM , ik ga naar Ouwehands met vrienden en honden en Barbaaf was zo lief om zegeltjes voor me te sparen bij de supermarkt en die gaat gezellig mee, en Ynske ook mss![]()
Mn broertje komt strakjes langs, zn nieuwe auto laten zien en naar Sjonnie kijken
Weet het ook niet precies, misschien had ze geen zin. Ze zei namelijk al een tijdje van ja, ga je niet liever naar je huisje kijken dan naar daar enzo. Maar ik wilde wel graag daar naar toe. En ik vond het ook niet netjes. Ik heb ze toen ook mooi zelf laten afbellen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Heeft dat afzeggen verband met dat wagenziek zijn dan?
Ik ga ff snel afwassen en mn bento volgooien, mn broertje belt net dat ie vertrekt thuis, dies over een half uurtje hier![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Vind het ook erg raar ja. De huisarts zei uitgezaaide longkanker. De longarts vond het ook niet zo leuk.
Heeft ie gewoon twee maanden in spanning gezeten.
LOLquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:05 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik was even op de crosstrainer op m'n studeerkamer.
MAUWMAUWMAAAAAUWMAUWMAUWMAUW.
Doe ik de deur open: Prrrr kroelkopje.
Het is trouwens wel een echte heer, ik had vanavond een makreel en hij zat al vanaf de vensterbank te kwijlen. Maar hij wacht netjes tot ik bijna klaar ben en hem roep voor een stukje. Hij ging wel met z'n poten op de tafel maar toen ik zei: Jip laag! Ging ie meteen zitten en wachten tot ik 'm een stukje gaf, daarna kreeg ik een kopje.![]()
Superleuk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:14 schreef DanseMacabre het volgende:
Echt, het gaat elke dag weer een stukje beter en dit wordt steeds meer zijn huis.
Muizelllll!quote:
Binnenkort hoop ik! Over een paar weken kan ik zelfstandig lopen (woehoe) dus dan wil ik ook weer meer gaan doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Muizelllll!![]()
![]()
![]()
Hoe is het met je?Wanneer kunnen we samen beestjes gaan knuffelen?
Het gaat vooruit dus?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Binnenkort hoop ik! Over een paar weken kan ik zelfstandig lopen (woehoe) dus dan wil ik ook weer meer gaan doen.
Hoi JJH
Hier heeft de dame des huizes haar gekke half uurtje. Ze vloog net de kamer uit richting de hal, ze miste alleen het kiertje waar de deur altijd op staat. Dat moet ze gevoeld hebben.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
Hier zitten 2 katten te stoeien in hun tentje. Jammer dat de nokbalk bestaat uit mijn benen.
Goed om te horen dat het weer de goede kant op gaat. Veel succes verder.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Binnenkort hoop ik! Over een paar weken kan ik zelfstandig lopen (woehoe) dus dan wil ik ook weer meer gaan doen.
Hoi JJH
Oei. Da's minder.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:41 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip heeft in de huiskamer geplast. Da's ook voor de eerste keer.
Ja echt welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het gaat vooruit dus?You go girl!
![]()
En ik krijg wel een berichtje als je zin hebt in bezoek of mee op expeditie wil.
Kom ik je wel ophalen als vriendlief geen tijd of zin heeft.
Auw.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier heeft de dame des huizes haar gekke half uurtje. Ze vloog net de kamer uit richting de hal, ze miste alleen het kiertje waar de deur altijd op staat. Dat moet ze gevoeld hebben.
Doen he!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja echt welik ga keihard vooruit
maar ik ben dan ook een mighty mouse. En zal ik doen!
Dat gaat nog lastig, maar ik ga mijn best doen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doen he!![]()
Miiiighty Mouse!Kom je hier ook weer vaker posten?
Of lukt dat nog niet goed?
Heb je een date?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:49 schreef Muis006 het volgende:
Welk vervoer pakt de kerstman als hij uit eten gaat?
Ik beloof plechtig dat ik binnenkort de drie afleveringen van GA ga kijken die ik nog achterloop inmiddels (quote:
Met een bejaarde die van kindjes houdt en kadootjesssss voor je heeft?quote:
Jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik beloof plechtig dat ik binnenkort de drie afleveringen van GA ga kijken die ik nog achterloop inmiddels (![]()
![]()
) en dan hebben we weer flink wat te bespreken
Want jij bent wel bij he?
Moet ik me al zorgen gaan maken betreffende O en C?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaen gebeurt genoeg!
Cat, inderdaad met mijn sugar daddy.
Hmmjanouneequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet ik me al zorgen gaan maken betreffende O en C?
Of still going strong?
OEHHHHHHHHHHHquote:
Tease is my middle name, wink wink nudge nudgequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
OEHHHHHHHHHHH
Jij tease!
Nou ik ga donderdagmiddag proberen bij te kijken!
quote:
Ja, dat zal....oefenen tot je er bij neervalt dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Langzaam en moeilijk, maar daar speelt die spierzwakte een grote rol bij.
Ow....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
2 katten zoeken tehuis, spoed! Ivm overlijden eigenaar
Héhé lieve Muis!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoi JJH
Kalm aan blijven doen hé!quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:06 schreef ElisaB het volgende:
Ik meld me even heel snel (en ga dan gauw naar bed) om te vertellen dat ik mijn arm weer bijna kan strekkenMaanden niet gekund
Ergo: er lijkt - eindelijk - een beetje verandering op komst
En verder (want ik heb niet teruggelezen):![]()
![]()
![]()
![]()
en
Tot wanneer zijn MB en Re weg?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
2 katten zoeken tehuis, spoed! Ivm overlijden eigenaar
Ik zou het niet weten maar het zou een geweldige oplossing zijn!quote:
quote:
quote:
quote:
Appeltje houdt ons allemaal wel in spanning.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:08 schreef oh-oh het volgende:
Arme Vanes, weer geen pups vannacht , ze is echt doodmoe
Oeh nu nog voor een teefjequote:Op woensdag 24 maart 2010 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net wel een absoluut geniale stamboomnaam voor een reutje voor dr verzonnen
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net wel een absoluut geniale stamboomnaam voor een reutje voor dr verzonnen
Furminator? Even googlequote:Op woensdag 24 maart 2010 09:16 schreef Taiga het volgende:
Ik heb gisteren een coole koelband voor Bram besteld...met legerprint! En een furminator (die waren in de aanbieding) en weer een kilo pensstaven. Hoop morgen de spullen te hebben! Ben erg benieuwd naar die furminator!
Jij huisvrouw jijquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:19 schreef Enfermera het volgende:
Goeiemorgen Nederland!
En dat zit ik nu ook te kijken, zitten op de bank met laptop op schoot
Ik bedenk net een supergoede voor een teefje, die had ze zelf ook alquote:
Apple is van een vriendin van me en Maes staat op de wachtlijst voor een pupjequote:Op woensdag 24 maart 2010 09:18 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Is Appel (zo heet de zwangere hond toch?) van jou eigenlijk? Of van iemand anders?
Ja ik dacht ook al dat ik al je hondjes al had gezien. Maar ja, kom hier nog niet zo lang...dus de kans dat ik wat gemist heb is grootquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Apple is van een vriendin van me en Maes staat op de wachtlijst voor een pupje![]()
Ik heb alleen maar een Karel, Chico, Billy, Kees en Sjon, geen fruitige hondjes
quote:
Lilly, Chica, Phoebe zijn de meest favoriete. Maar R heeft een lijst waar ongeveer 50quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bedenk net een supergoede voor een teefje, die had ze zelf ook al![]()
En volgens mij zit een van jouw roepnamen dr in.
Welke roepnamen hadden jullie nog es?
Yups en die zit in die naam die ik vandaag bedacht die ze zelf ook al op haar lijstje hadquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Lilly, Chica, Phoebe zijn de meest favoriete. Maar R heeft een lijst waar ongeveer 50namen op staan. Ze blijft maar schrijven
![]()
Ik vind Lilly het liefst.
Wel graag een foto-verslagquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:33 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook al dat ik al je hondjes al had gezien. Maar ja, kom hier nog niet zo lang...dus de kans dat ik wat gemist heb is groot![]()
Ben ook benieuwd met die furminator. Maar ze waren nu in de aanbieding dus ik dacht, laten we het eens proberen op Bram en de katten.
Of een appelsoort als naam gevenquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Lilly, Chica, Phoebe zijn de meest favoriete. Maar R heeft een lijst waar ongeveer 50namen op staan. Ze blijft maar schrijven
![]()
Ik vind Lilly het liefst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:38 schreef Taiga het volgende:
[..]
Of een appelsoort als naam geven
Mijn oog viel gelijk op Honey CrunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Good for youquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:53 schreef DanseMacabre het volgende:
Ha. Ik heb m'n werk voor projectgroep gewoon al af.
Yups, dies leuk he!quote:
Dan kom je ons toch wat vervelen?quote:
LOLquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:08 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
kopje erbij: " Real life tetris, actually terrifying."
Ik ben bang van niet, het past perfect in de huidige trend van het negeren van de privacy van de burger.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:27 schreef Taiga het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)erland-bezoeken.html
1 april grap?
Hey, als dat niet mijn dierentuinblinddate isquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, het past perfect in de huidige trend van het negeren van de privacy van de burger.
Goeiemorgen allemaal
Hehehe...GAME OVER....quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
piep piepedepiep puup *baf* *splut* piepuuwuuwuwuuhh.......
Veel plezier hier!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:22 schreef Ynske het volgende:![]()
![]()
t weer![]()
![]()
ff lekker nog in bad nu en dan op naar Mtricht
ja goed hoor. 4 april weer aan het infuus, en 15 april afspraak weer bij hem.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Hoe is het bij je interfist gegaan by the weg?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb jullie schromelijk verwaarloosd
Alles goed hier?
Ik zag bento-spullen langskomen, ik heb nog ei- en rijstvormpjes waar ik niks mee doe... iemand?
Dat is weer fijn om te horen...aankomend weekend is het toch?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoor net van iemand dat ze in Luxemburg helemaal niet moeilijk doen over extra honden meenemen naar show, dus mooi dat Billeke dan fijn mee gaat daar heen, pak van mn hart is dat
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja goed hoor. 4 april weer aan het infuus, en 15 april afspraak weer bij hem.
En morgen belt de dermatoloog me voor een afspraak
Chico gaat daar zoooo de show stelenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja komende zondag!
51 chinezen doen er mee en we zijn als laatste aan de beurt in onze ring, dus dat wordt echt een hele lange zit
Heus wel, wat gaat er mis?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:48 schreef Maes het volgende:
Oh-oh ik wil iets bestellen op doggie-closet en het lukt niet
quote:
Oh das jammer inderdaad. Hebben wij ook weleens gehad.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja komende zondag!
51 chinezen doen er mee en we zijn als laatste aan de beurt in onze ring, dus dat wordt echt een hele lange zit
Ik wil de tijger-hoodie bestellen maar het lijkt of de bestelknop niet werkt.quote:
Ik vind het echt niks om als laatste aan de beurt te zijn, maar ja, voor die andere rassen is het ook sneu als ze zo een grote groep voor zich hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:52 schreef Taiga het volgende:
[..]
Oh das jammer inderdaad. Hebben wij ook weleens gehad.
Hij is een door de wol geverfde veteraanquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt fat chance.
Tandenloos oud mannetje is ie![]()
Maar we gaan er gewoon een leuke dag van maken.
Bil steelt altijd de show, alleen naast de ring, niet er in helaasch
Geen flauw benulquote:
Oh ja, heb ik daar ook, mss ff een mailtje sturen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wil de tijger-hoodie bestellen maar het lijkt of de bestelknop niet werkt.
Ik had gemaild omdat ik vergeten was zn titel op te geven , gelukkig kreeg ik een mailtje terug dat ze dat aangepast hebben, dat staat wel zo stoer in de catalogus natuurlijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Hij is een door de wol geverfde veteraan
Doe ik en dan ga ik naar buiten! Tot laterquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, heb ik daar ook, mss ff een mailtje sturen?
Ik weet dat ze gisteren bezig was met de site updaten.
Ze is niet online op msn nu
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen flauw benul
Ze liggen al errug lang in een la zal ik maar zeggen
Laterquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Doe ik en dan ga ik naar buiten! Tot later![]()
Veel plezier!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Doe ik en dan ga ik naar buiten! Tot later![]()
Nou moe....quote:Het spijt mij u dit bericht te moeten sturen.
Helaas is Rocky na een kort ziektebed van enkele dagen gisteren overleden.
Zondag had hij over de 40 graden koorts en Esther onze dierenarts kwam direct op haar vrije dag op zieken bezoek. De koorts wilde niet zakken maar even leek het of hij op de medicatie reageerde. Hij wilde toch weer wat eten.
Echter snel lag Rocky er weer ziekjes en verzwakt bij en is gisteren heengegaan.
Zijn plekje is leeg, wat zullen we hem gaan missen.
We hebben mooie herinneringen aan hem en zijn blij dat we hem een warm thuis hebben kunnen geven.
We wensen u veel sterkte met het verlies van Rocky en willen u bedanken voor de steun die u Rocky gegeven hebt.
We hopen dat u ondanks dit droevige nieuws toch wilt blijven adopteren en uw steun aan een andere hond wilt geven.
Een berichtje te zijner tijd van uw kant hierover zouden we zeer op prijs stellen.
Met vriendelijke groet
Namens team Stichting Dierenthuis
Weten jullie ook weer wat ik ervan vindquote:Lieve allemaal,
Wat een droevig bericht. Maar na de schrik denk ik gelijk: wat hebben jullie Rocky nog een mooie tijd kunnen geven. Beter had hij het niet kunnen hebben en dat is een grote troost voor iemand met zo'n groot week dierenhart als ik.
Uiteraard zou ik graag de steun aan Dierenthuis willen voortzetten. Doe me een lol en kies zelf een hond(je) voor me uit. Dan hoor ik wel welke het geworden is!
Jullie ook heel veel sterkte. Door zijn voorkomen (groot, schattig en zo gemankeerd dat het bijna een prototype DTH-bewoner was) was Rocky ook voor jullie waarschijnlijk een icoon.
Ik zal hem missen. Toch ook een beetje mijn lekkere vent!
Keep up the good work!
Mooi mailtje terugquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weten jullie ook weer wat ik ervan vind
Schijt zeg. Ik moet er echt ff van slikken.
Getverdemme zeg Elies, Rockyquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, echt welquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:23 schreef Greys het volgende:
Rocky, goffer, wat doe je![]()
Elies, wel fijn dat je toen we er waren nog zo'n grote kluif voor hem mee had he?
Mooie mailquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dat is het.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, echt wel
Ik vond hem daar ook echt blij. Dus het is goed zo. Maar het blijft kut.
Heerlijk, ik hoef volgende week alleen maar maandag, dinsdag en woensdagmorgen te werken..heerlijk! Daarna lekker een lang weekend vrij!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben al lekker op weg met de maandafsluiting, en dat mag ook wel, aangezien ik volgende week 2 dagen vrij ben
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, echt wel
Ik vond hem daar ook echt blij. Dus het is goed zo. Maar het blijft kut.
Ja heerlijk al die dagen... Wij zijn vrijdag en maandag verplicht vrij. Woensdag ben ik jarig, wordt ik 30quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb maandag en dinsdag vrij, dan komt mn nichtje van 5 logeren.
En vrijdag pik ik na mn werk een vriendin op van t station, die blijft dan tot en met zondag, en zondag komen er wat mensen bij ons wandelen![]()
En dan is het maandag ook nog lekker pasen![]()
De vrije dagen komen er weer allemaal aan he!
Uhhuh.quote:
Er is hier geen reet te doen. Ik loop te gapen, en ik verveel me de teringquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:39 schreef Taiga het volgende:
[..]
Hier ook...een voordeel is wel dat die man met de zaag vandaag langskomt.
Zin om te lunchen? Mijn lunchdate heeft afgezegd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er is hier geen reet te doen. Ik loop te gapen, en ik verveel me de tering
Och Arme Rocky, zo maar ineens.quote:
Aanstaande maandag en dinsdag verplicht vrij?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:50 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja heerlijk al die dagen... Wij zijn vrijdag en maandag verplicht vrij. Woensdag ben ik jarig, wordt ik 30, en dan neem ik lekker de middag vrij om te gaan lunchen met een vriendin. En ja, dan de donderdag ook maar vrij genomen.
Misschien ga ik naar de pasar malam op het Malieveld...even kijken hoe mijn benen zijn dan.
Waar woon je?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:53 schreef Taiga het volgende:
[..]
Zin om te lunchen? Mijn lunchdate heeft afgezegd.
Nee goede vrijdag en 2de paasdag bedoelde ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aanstaande maandag en dinsdag verplicht vrij?
Zomaar?
Lekker hoor!
Ja, wel fijn dat het een tijd een stuk beter met hem ging.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aww klote zeg.quote:
Ooooooh.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:56 schreef Taiga het volgende:
[..]
Nee goede vrijdag en 2de paasdag bedoelde ik
Ik vind het echt zo maf dat ze daar bij ons dus ook echt no way aan doenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:05 schreef Qwea het volgende:
hoe zit dat eigk met 5 mei? Is dat dit jaar VERPLICHT vrij?
Fijn dat ik een eigen kamer hebquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooh.
Goede vrijdag doen we hier niet aan helaasch![]()
Hiernaast stond net iemand zo mooi te vloeken dat ik de slappe lach kreeg aan de telefoon![]()
En mn collega van 51 die nu heel hard Smile van Lily Allen meezingt is ook tamelijk geestig
Nou, ik lees verschillende dingen. De ene site zegt ja, de andere site zegt dat het in het CAO moet staanquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo maf dat ze daar bij ons dus ook echt no way aan doen
Ik ook , en een grote ook, maar de deur naar hier naast staat open, en daar zitten de tikgeiten en daar loopt altijd veel volk rondquote:
I do not hef a CAO.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik lees verschillende dingen. De ene site zegt ja, de andere site zegt dat het in het CAO moet staan
Dan kijk je toch ff jullie CAO na?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik lees verschillende dingen. De ene site zegt ja, de andere site zegt dat het in het CAO moet staan
Het laatstequote:Op woensdag 24 maart 2010 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier is het gelukkig rustig! De rest zit allemaal een gang verderquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook , en een grote ook, maar de deur naar hier naast staat open, en daar zitten de tikgeiten en daar loopt altijd veel volk rond
Wij zijn vrijquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kijk je toch ff jullie CAO na?
Ik geloof dat het om de 5 jaar is, dus 2010 zou best wel eens kunnen.
10quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:09 schreef Taiga het volgende:
[..]
Hier is het gelukkig rustig! De rest zit allemaal een gang verder![]()
Hier ook geen vrij met 5 mei. Die dag nemen wij ergens anders op. Daar zijn we vrij in gelukkig. Althans de baas verdeeld de 10 vakantiedagen over het gehele jaar.
Klinkt veel, maar is het nietquote:
Da's wel heel weinig! Dus je mag zelf geen dagen vrij vragen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:09 schreef Taiga het volgende:
[..]
Hier is het gelukkig rustig! De rest zit allemaal een gang verder![]()
Hier ook geen vrij met 5 mei. Die dag nemen wij ergens anders op. Daar zijn we vrij in gelukkig. Althans de baas verdeeld de 10 vakantiedagen over het gehele jaar.
Ja hoor...we hebben 25 dagen per jaar om op te nemen. (als je fulltime werkt.) Die 10 dagen staan daar los van.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's wel heel weinig! Dus je mag zelf geen dagen vrij vragen?
Ik heb vrijdag mn laatste dagquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I do not hef a CAO.
Jij bent dan toch alweer klaar met je stage?
Waarom moet ik mijn CAO nakijken?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kijk je toch ff jullie CAO na?
Ik geloof dat het om de 5 jaar is, dus 2010 zou best wel eens kunnen.
quote:
Poep, dus 25 dagen plus 10 extra dagen????quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:12 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja hoor...we hebben 25 dagen per jaar om op te nemen. (als je fulltime werkt.) Die 10 dagen staan daar los van.
Oeh das gewoon het minimum dus.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Poep, dus 25 dagen plus 10 extra dagen????
Das wel chill.
Ik heb er 20.
En geen koninginnedag, geen bevrijdingsdag, geen vrijdag na hemelvaart etc etc.
En ik werk 40 uur
Ja die 10 dagen zijn de feestdagen en brugdagen. Dus als koninginnedag op een donderdag valt, zijn we vrijdag ook vrij.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Poep, dus 25 dagen plus 10 extra dagen????
Das wel chill.
Ik heb er 20.
En geen koninginnedag, geen bevrijdingsdag, geen vrijdag na hemelvaart etc etc.
En ik werk 40 uur
Yups , geen CAO he.quote:
MOrgen komt die kerel langs. Vanuit mijn stagebegeleider zie ik geen enkel probleem. Dus ik ga er vanuit.quote:
Hahaquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:24 schreef Qwea het volgende:
Fok!ker wint een dagje meelopen met de politie
LOLquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:24 schreef Qwea het volgende:
Fok!ker wint een dagje meelopen met de politie
Nou, ik was gisteren welgeteld 1 minuut bezig want ik heb gewoon restjes van mn avondeten mee vandaagquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:50 schreef Taiga het volgende:
@oh-oh...je hebt mij echt nieuwsgierig gemaakt naar dat Bento-gebeuren. Ben een beetje aan het inlezen hier en daar. Het lijkt mij erg leuk en ook veel voedzamer dan de boterhammen en andere dingen die ik eet. Maar ben alleen zo bang dat ik er zo lang mee bezig ben met de voorbereidingen.
Wat een monsterklus is dat bij jou zeg!quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moet goede vrijdag ook gewoon werken.
En dit jaar vallen veel vrije dagen in de meivakantie.
En het einde van het inpakken komt inzicht.
Pff wat een gedoe zeg, succes ermee!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Van het weekend gaat alles naar de opslag.
Maandag krijgen we de sleutel en woensdag moeten wij hier de sleutel inleveren.
Wij hebben schijnbaar nogal wat spullen en ik kan ook niet teveel in 1x doen met mijn schouder. En daarbij ben ik nu ook regelmatig bij mijn moeder.
Ik weiger om kort haar te nemenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pff wat een gedoe zeg, succes ermee!
Qwea , lang haar is nooit zo veel aan te doen qua model vind ik.
Nja, dan hoef je toch ook niet persé een model of zoquote:
Je kan je het in laagjes laten knippen. Dan krijg je meer model en volume in je haar. Heb ik toen ook laten doen. Altijd lang haar gehad en ik wilde toch iets anders, maar niet dat er een heel stuk afmoest.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:16 schreef Qwea het volgende:
tis echt heerlijk weer.
Ik ga vrijdag naar de kapper. En ik weet eigenlijk niet wat ik met mn haar moetik wil het niet kort. Ik wil het lang houden. Maar ik kan geen leuk model bedenken.
daar heb je wel een puntquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, dan hoef je toch ook niet persé een model of zo
Ja dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik was gisteren welgeteld 1 minuut bezig want ik heb gewoon restjes van mn avondeten mee vandaag![]()
Nou, tussen de middag is maar een kleine portie hoor, die bakjes zijn niet groot!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:25 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja dat kan ook natuurlijk![]()
Maar dan eet je eigenlijk 2 volledige maaltijden per dag...lijkt me best veel of niet?
Oh oke.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, tussen de middag is maar een kleine portie hoor, die bakjes zijn niet groot!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:34 schreef senesta het volgende:
Joehoeeee mijn buurman gaat verhuizen![]()
![]()
Ik ga nog even snel mijn bezem buiten zetten
Het was ook jammie!quote:
![]()
Laagjes? Meerdere kleurtjes?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt
Ik twijfel wel of ik het nog iets blonder ga doen
niet meerdere kleurenquote:
Nou, over stunten gesproken. Ik moest zo vreselijk lachen vandaag. Vanmorgen was ik op de koffie bij een hele goede vriending en toen de buurman zijdelings in een verhaal voorkwam betrok haar gezicht.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het was ook jammie!
[..]
Ik zou wel nog even een leuke stunt bedenken ja mevrouw de heks!
Zit dan niet te zeiken over een model en laat gewoon de puntjes knippen koekdoos!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
niet meerdere kleuren
Laagjes denk ook niet. Zonde van mn haar
Neeeeeeeeee serieus?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou, over stunten gesproken. Ik moest zo vreselijk lachen vandaag. Vanmorgen was ik op de koffie bij een hele goede vriending en toen de buurman zijdelings in een verhaal voorkwam betrok haar gezicht.
Ze zei: "Ja, jij bent lekker, het is niets dat jullie hem verjaagd hebben maar kijk!" en wees verontwaardigd schuin naar de overkant van haar huis. En ja hoor, daar staat de buurman in zijn nieuwe woning de gordijnen op te hangen![]()
Dus zij mag mijn bezem overnemen en ik kan af en toe toch nog even vriendelijk naar hem zwaaien
Preciesquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zit dan niet te zeiken over een model en laat gewoon de puntjes knippen koekdoos!
Aan de andere kant van de wijk, niet heel ver maar het is toch wel heel erg apart zo, ik moest echt zo vreselijk lachenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee serieus?
En die woont ver bij jou vandaan???
Oh dat is echt geweldig grappig![]()
![]()
Ik zou echt lekker vaak gaan en lief zwaaienquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de wijk, niet heel ver maar het is toch wel heel erg apart zo, ik moest echt zo vreselijk lachenIk wil zijn kop ook wel eens zien als hij helemaal klaar is, tevreden voor zijn raampje gaat staan en dan mij bij zijn overbuurvrouw op de koffie ziet gaan. Die gaat echt zooooo flippen
Hmm volgens mij heb ik nog wel ergens van die mooie astrologiekaarten vol symboliekquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou echt lekker vaak gaan en lief zwaaien![]()
En een kaartje in de bus doen met veel woonplezier, I will be watching you! hahaha
Ik zeg DOENquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm volgens mij heb ik nog wel ergens van die mooie astrologiekaarten vol symboliek
Kan toch klein beetje doen, onderste 5 cm ofzo?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
niet meerdere kleuren
Laagjes denk ook niet. Zonde van mn haar
![]()
Oh dat moet Senes nog maar es vertellen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:33 schreef Taiga het volgende:
Wat is het verhaal van die buurman dan eigenlijk? Kan ik ook ff meelachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |