quote:
vond ze wel leukquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook nog eens sterrenvormpjes
![]()
Waar heb je ze besteld?
Ik heb rijstvormpjes, maar daar doe ik nou es echt niks mee
Ah ok, ik bestel alles op eBay, maar ik hou het wel bij wat ik heb hoor, je proeft t niet echt, of je nou een panda of een knijn ei eetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
vond ze wel leuk
een fokker heeft ze voor me besteld bij jilist.com
Vet!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:53 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Voorjaarsschoonmaak bij de IJsberen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, ik bestel alles op eBay, maar ik hou het wel bij wat ik heb hoor, je proeft t niet echt, of je nou een panda of een knijn ei eet
oef moet ik even kijken, ergens rond die tijd staat de caravan in Zeeland. maar de precieze datum weet ik nu even niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vet!
Oh ja Yns, wij gaan 23 mei naar Ouwehands, Barbaaf gaat ook mee, wil je ook???
Oh welke speeltuin?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:55 schreef Ynske het volgende:
K ga morgen Isa van school halen en daarna gezellig naar de speeltuin
In Meersen had mn zus t overquote:
Kijk maar hoor, ik heb nog 1 kortingsbon over, ik boek hem wel gewoon alvast met de rest mee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
oef moet ik even kijken, ergens rond die tijd staat de caravan in Zeeland. maar de precieze datum weet ik nu even niet.
Enjoy!quote:
Daar heb ik vroeger gewoond in Meerssenquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij zit op de dop en de post it kijkt toe?
OOOOOOOOH MY GAAAAAAAWDquote:
Neeee Napoleon wat doe je me aan, ik dacht dat jij als enige nog onschuldig was.quote:
I knoooooow.quote:
Nee dat weet ik nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Maesje Paasje, hoe gaat het met de zenuwen???
Weet je eigenlijk op welke plek je op Vanesje dr lijst staat????
Stalken doe ik nou nog net nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I knoooooow.
Ik stalk Vanes de hele tijd
Zondag ben ik dus showen in Luxemburg, ik hoop echt zooooooooooo niet dat ze zondag komen, ik zou zo balen als ik dat mis!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Stalken doe ik nou nog net nietmaar ik ben zoooooo benieuwd
![]()
Ik denk dat ik haar mijn mobiele nummer email dat kan ze me een sms sturenZondag moet ik naar mijn ouders en dan zou ik mijn laptop mee moeten nemen om op de hoogte te blijven.
Nee, de man van mijn vriendin gaat ook mee hoor!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:14 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
Ik heb zin in Ouwehandsmaareh, ben ik nu de enige man (op twee benen) die meegaat?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:21 schreef Barbaaf het volgende:
Ik ben dus de enige vrijgezelle man die meegaat
Oh my God, Nappie heeft het voorjaar in de kop!!!quote:
Dat Apple nog niet knapt!quote:
quote:
Jarig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:29 schreef Enfermera het volgende:
Helleu!
Waarom moest Cat gefeliciteerd worden? Heb het topic wel doorgescrollt maar kon 't ff niet vinden![]()
![]()
En ik heb echt hoofdpijn... damn. Alsof mn kop uit elkaar knalt![]()
Is dat van invloed op je sollicitatie, of tenminste... of ze je laten gaan of niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:34 schreef Enfermera het volgende:
Ohja, en een gesprek gehad met mijn praktijkopleider en mijn werkbegeleider, dat ik wat moeite heb om me aan te passen omdat ik het gevoel heb alsof ik in het diepe gegooid wordt (normaal nooit last van), maar dat komt ook omdat het team over 3 units om de 4 maanden wisselt (per persoon, niet per team). Dus totaal geen samenhang enzo, das lastig. Blijkt dat er gewoon een personeelstekort is en iedereen zich over de kop werktBen dus niet gek, daar ligt het ook grotendeels aan.
Ah!quote:
Neh, dat is de afdeling zelf, en het opleidingsinstituut gaat meer over de leerling-werknemers in z'n algemeenheid, daar moet ik dan ook zijn. Ga morgen even bellen denk. Heb nu zo'n koppijn dat ik besloten heb om me morgen ziek te melden, is echt niet normaal meer. Voel me verder ook behoorlijk belabberd. Dus ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is dat van invloed op je sollicitatie, of tenminste... of ze je laten gaan of niet?
Wat een lieverdddquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik gooi mijn Jippie er nog eens in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij gaat nu overdag als we weg zijn in de keuken en 's nachts mag hij overal behalve in de twee kleine slaapkamers. Zo gaat het wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |