Ik vind het niet om te lachen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zuig ook niet aan jouw ballen.
[..]
Ik moest lachen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:27 schreef Stoeprand het volgende:
Het is in ieder geval vervangen door de enige zin waar Trev geen één spelfout maakt.
Maar alsnog. Mijn hele beeld van jou zou dan verpest zijn.quote:
Ik wel.quote:
Kan het erger dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar alsnog. Mijn hele beeld van jou zou dan verpest zijn.
Ik vind het niet om te lachen dat ik niet meer in je sig sta.quote:
die zit al klaar voor de livestream, heeft alleen nog niet door dat DW nog beneden voor de pc zitquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die zit al klaar voor de livestream, heeft alleen nog niet door dat DW nog beneden voor de pc zit
Ik heb nog geen PM of msn bericht gekregen met een livestream überhauptquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die zit al klaar voor de livestream, heeft alleen nog niet door dat DW nog beneden voor de pc zit
Denk je dat ik mijn livestream verspreid ofzo?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen PM of msn bericht gekregen met een livestream überhaupt
Denk ik dat jij DW bentquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Denk je dat ik mijn livestream verspreid ofzo?
Ik hoop het nietquote:
Ik host haar livestream. Dus noem ik het mijn livestreamquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan hoef ik ook geen livestream van je te verwachtenWant DW moet me die sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |