Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maatschappijleer zuigt apenballen.
Zeker.quote:
Weest blijquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zeker.
Moet nu alleen wel een samenvattig van 1500 woorden schrijven over een hoofdstuk.
Ik wel, ik heb het 2x moeten doen, en ook nog examen erinquote:
En toen heb je gezien dat maatschappijleer aan de ballen van apen zuigt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb het 2x moeten doen, en ook nog examen erin
Ja. Maar dat kon ook in mijn nachtmerries erover zijn geweest.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En toen heb je gezien dat maatschappijleer aan de ballen van apen zuigt?
ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En toen heb je gezien dat maatschappijleer aan de ballen van apen zuigt?
Rare nachtmerries heb je.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Maar dat kon ook in mijn nachtmerries erover zijn geweest.
Dat klopt. Jij komt er nooit in voor trouwens.quote:
Ik ben blij dat ik niet in nachtmerries voorkom waar er aan apenballen wordt gezogen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Jij komt er nooit in voor trouwens.
In aan apenballen zuigen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb het 2x moeten doen, en ook nog examen erin
Ik ben heel blij voor jou.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet in nachtmerries voorkom waar er aan apenballen wordt gezogen.
Ik wou al zeggen.quote:
Hier ga ik niet eens op reagerenquote:
Ja. Was het maar kut, dan had je er nog wat aan. Tijdens de les beffen of neuqen ofzo.quote:
Omdat ik geen aap benquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op reageren
Het lijkt me namelijk niet echt fijn, aan apenballen zuigen.quote:
Dat klopt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:26 schreef Stoeprand het volgende:
Oh, wat een teleurstelling. Ik sta niet meer in je sig.
Ik zuig ook niet aan jouw ballen.quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:27 schreef Stoeprand het volgende:
Het is in ieder geval vervangen door de enige zin waar Trev geen één spelfout maakt.
Het zijn maar nachtmerries.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het lijkt me namelijk niet echt fijn, aan apenballen zuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |