JA. IK BEN IN DE JUNGLE SCHAT. IK GA DOOD.quote:
Niet gezien. Vertel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
niemand nieuwsgierig naar mn goede nieuws?
Bij nader inzien, best fout, en niet leuk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
ik had hem wel gezien, kon er idd niet om lachenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij nader inzien, best fout, en niet leuk.
Vertel?
Ah, dat wist ikquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Grote kans dat raph zn oproepcotract wordt omgezet in vast
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk op een zelfmoordfiets
Natuurliijk welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe wist jij dat nou? we weten dat zelf pas sinds een half uurtjequote:
Dan zal ik wel in de war zijn met wat andersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat nou? we weten dat zelf pas sinds een half uurtje![]()
Hij moet volgende week op cursus, week erop naar eiland en na die shift gaan ze om de tafel zitten
bied aanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:08 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben klaar met mezelf in ;t zweet werken. Wie gaat er mee douchen?
Jij bent gewoon de eerstequote:
ikke ikke ikkequote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:08 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben klaar met mezelf in ;t zweet werken. Wie gaat er mee douchen?
Denk je dat je in de war bent met dat ik vertelde dat hij vanaf 7 april weer een vast rooster heeftquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan zal ik wel in de war zijn met wat anders
jeejquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de eerste
Kom Naatje.
Te laatquote:
Je krijgt zo een linkje naar de livestreamquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jeejAlleen moet ik het wel virtueel bijwonen, want als ik nu in de trein zou moeten stappen, dan heb je je inmiddels al 50 keer kunnen douchen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je krijgt zo een linkje naar de livestream
Maatschappijleer zuigt apenballen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:16 schreef Stoeprand het volgende:
GEEN PRESENTATIE VOOR MAATSCHAPPIJLEER.
HELL FUCKING YEAH!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:16 schreef Stoeprand het volgende:
meid, wat heerlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:16 schreef Stoeprand het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |