quote:
Jaaa!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
ja!Ga je mee huis aan huis folders verspreiden?
We verkondigen het woord volgens k_i_m; *belt aan* nou, wij hebben weer wat hoorquote:
nee. Eet je wel vis? want dan is het net wat makkelijker dan helemaal zonder. eiwitten zijn wel belangrijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:11 schreef lily het volgende:
Ik heb nog steeds het Heller boek niet![]()
als jullie nou dat topic openen
Ik eet trouwens vegetarisch. Is dat een probleem voor het heller dieet?
Kom bij onze club en je mag alle kaas eten die je wil!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:10 schreef PM-girl het volgende:
Ik doe een poging tot dieten, althans, gewoon opletten en niet snoepen dus. Ik heb alleen zo'n lekker kaasje gekregen...
Ik heb je net een mailtje doorgestuurd met wat scans, mss valt het dan alsnog mee?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lust meer dan de helft niet wat jullie allemaal eten..... ik zou het niet kunnen, denk ik.
Ik ben tusen mijn oren té bang voor een jojo-effect, dus ik begin er niet eens aan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lust meer dan de helft niet wat jullie allemaal eten..... ik zou het niet kunnen, denk ik.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb je net een mailtje doorgestuurd met wat scans, mss valt het dan alsnog mee?
mailtje? je hebt mijn adres toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb je net een mailtje doorgestuurd met wat scans, mss valt het dan alsnog mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |