quote:
Jaaa!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
ja!Ga je mee huis aan huis folders verspreiden?
We verkondigen het woord volgens k_i_m; *belt aan* nou, wij hebben weer wat hoorquote:
nee. Eet je wel vis? want dan is het net wat makkelijker dan helemaal zonder. eiwitten zijn wel belangrijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:11 schreef lily het volgende:
Ik heb nog steeds het Heller boek niet![]()
als jullie nou dat topic openen
Ik eet trouwens vegetarisch. Is dat een probleem voor het heller dieet?
Kom bij onze club en je mag alle kaas eten die je wil!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:10 schreef PM-girl het volgende:
Ik doe een poging tot dieten, althans, gewoon opletten en niet snoepen dus. Ik heb alleen zo'n lekker kaasje gekregen...
Ik heb je net een mailtje doorgestuurd met wat scans, mss valt het dan alsnog mee?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lust meer dan de helft niet wat jullie allemaal eten..... ik zou het niet kunnen, denk ik.
Ik ben tusen mijn oren té bang voor een jojo-effect, dus ik begin er niet eens aan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lust meer dan de helft niet wat jullie allemaal eten..... ik zou het niet kunnen, denk ik.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb je net een mailtje doorgestuurd met wat scans, mss valt het dan alsnog mee?
mailtje? je hebt mijn adres toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb je net een mailtje doorgestuurd met wat scans, mss valt het dan alsnog mee?
Neuh... meer de drang tot uitleggen, niet opdringen. Als zij zegt dat ze niks lust wil ik best laten zien wat er allemaal dan wel mag.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef moussy het volgende:
[..]dat klinkt meer als een opdringerige sekte hoor
Ik probeer het nu een beetje te doen met minder te snoepen en regelmatig eten, dat gaat best redelijk... ben sinds oktober wel 6 kilo afgevallen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben tusen mijn oren té bang voor een jojo-effect, dus ik begin er niet eens aan.
Da's toch heel netjes! Langzaam is beter dan heel snel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik probeer het nu een beetje te doen met minder te snoepen en regelmatig eten, dat gaat best redelijk... ben sinds oktober wel 6 kilo afgevallen.
Thnx BE, kk zal het eens bekijken
Je hebt mail. Geloof ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
mailtje? je hebt mijn adres toch?
Ja, dat is waar... en ik eet gewoon redelijk normaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Da's toch heel netjes! Langzaam is beter dan heel snel.
Als dat werkt zou ik niks anders proberen hoor!
Nee, maar vanaf deze week welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
Estrys, eet at Seb niet met jullie mee eigenlijk?
quote:
whehehehehequote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik volg geen dieet, ik heb een nieuwe religie!
ik ook!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:30 schreef Memmel het volgende:
Ik wil ook mail. Of een pm. Van wie dan ook, maakt niet uit.
u heeft pmquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:30 schreef Memmel het volgende:
Ik wil ook mail. Of een pm. Van wie dan ook, maakt niet uit.
ik mis het brood ook eigenlijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, want ook dan kan 's avonds!![]()
![]()
Wat minder avondeten en dan eens een lekkere boterham.
En als je het echt graag wil kan je van je lunchmaaltijd je beloningsmaaltijd maken en dan het diner weer kh-arm.
En er is dus zoiets als Atkins-broodmix en k_i_m eet dat vrij regelmatig, schijnt goed te eten te zijn en dat mag dus weer wel.
Want als ik het goed begrepen heb, kun je tijdens die beloningsmaaltijd jezelf trakteren op allerlei lekkers wat je nog niet gehad hebt. Dus behalve je avondmaaltijd (waar ook pasta of aardappels in mag zitten?) ook een handvol drop, een stuk chocolade, een schaaltje chips of ene overheerlijke boterham met chocoladepasta, mits je alles maar binnen een uur opgegeten hebt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, want ook dan kan 's avonds!![]()
![]()
Wat minder avondeten en dan eens een lekkere boterham.
En als je het echt graag wil kan je van je lunchmaaltijd je beloningsmaaltijd maken en dan het diner weer kh-arm.
En er is dus zoiets als Atkins-broodmix en k_i_m eet dat vrij regelmatig, schijnt goed te eten te zijn en dat mag dus weer wel.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Want als ik het goed begrepen heb, kun je tijdens die beloningsmaaltijd jezelf trakteren op allerlei lekkers wat je nog niet gehad hebt. Dus behalve je avondmaaltijd (waar ook pasta of aardappels in mag zitten?) ook een handvol drop, een stuk chocolade, een schaaltje chips of ene overheerlijke boterham met chocoladepasta, mits je alles maar binnen een uur opgegeten hebt?
Laatste dan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:20 schreef miss_sly het volgende:
Het kliinkt op zich wel prima, eigenlijk.
En hoe zit het met tussendoortjes; heb je die uberhaupt, zoals fruit ofzo?
Ik moet zeker eigenlijk in het andere topic zijn, he?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:44 schreef Memmel het volgende:
P_iglet, gaat dan vrijdag je periode van vrije dagen in?
Het is wel bere-zwaar he? Succes ermee en even bijtanken in Zwitserland.
Dank voor de mails en pm's. Maar moet ik dan nu ook gaan dieten?
het idee is dus dat je dit blijft doen voor de rest van je leven, 2 maaltijden koolhydraatvrijarm en 1 maaltijd waarbij alles mag. Dus niet na een tijdje toch weer brood gaan eten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:26 schreef pessie het volgende:
Maar als iedereen naar het Heller topic verhuist, dan blijft er niemand over...
Piglet, klinkt heel zwaar! Veel succes ermee! Gelukkig straks eventjes vakantie, kun je even bijtanken.
En als ik dat lees over die gebakjes als avondmaaltijd... Het gaat wel heel snel zeg, anderhalve kilo in anderhalve week! Maar krijg je dan niet een gigantisch jojo effect als jullie straks allemaal wel weer brood eten?
Wat ben jij lief zeg!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
het idee is dus dat je dit blijft doen voor de rest van je leven, 2 maaltijden koolhydraatvrijarm en 1 maaltijd waarbij alles mag. Dus niet na een tijdje toch weer brood gaan eten.
Zelf ben ik niet zo heel streng met tussendoortjes omdat ik het dus wel een jaar of 20 wil volhoudenDus als ik trek heb en een plakje kaas wil dan mag dat van mij.
![]()
Diaan dat jurkje is erg leuk!
das helegaar geen onzin! ik heb nog geen slipperts voor de zomer!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jij mocht toch gen geld meer uitgeven aan onzin, toch Huup. Komt weer mooi uit zo
Irritant is dat eigenlijk wel he?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
das helegaar geen onzin! ik heb nog geen slipperts voor de zomer!
maar er wordt weer een nieuwe auto gekocht hier dus je hebt gelijk, ik kan heul geen geld uitgeven nu
ja kei irritant.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Irritant is dat eigenlijk wel he?
Wij wilden dit jaar op vakantie naar center parcs. Ik schrok me dood van de prijzenGa toch geen 1500 euro uitgeven voor een week?!?
Wij gaan in de zomervakantie naar de Katjeskelder. Komen jullie dan ook?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die katjeskledder klinkt trouwens best leuk, eigenlijk!
waarom de vouwwagen verkocht dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, vakantie ja.wij hebben onze vouwwagen verkocht (yihaaaaa!!!!
) maar moeten nu toch wel iets anders.
Duur hè, alles.
Nu zo volgende week zitten we echt voor een appel en een ei. Da's wel fijn.
En *ritsrats* hmpfff auw stap één tot zomerwaardig is gezet
Omdat rijden met een aanhangwagen en dodelijk irritant is. Het een 8 persoons is, en nu dus te groot. Omdat ie al oud was, en ik het doek niet helemaal meer vertrouwdequote:
Wanneer gaan jullie?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:33 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wij gaan in de zomervakantie naar de Katjeskelder. Komen jullie dan ook?
Is ook wel leuk. Mooie omgeving oquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die katjeskledder klinkt trouwens best leuk, eigenlijk!
wij hebben er afgelopen winter juist 1 gekochtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Omdat rijden met een aanhangwagen en dodelijk irritant is. Het een 8 persoons is, en nu dus te groot. Omdat ie al oud was, en ik het doek niet helemaal meer vertrouwdeHij was goed hoor, maar ik sliep niet lekker.
camping Le Pech in de Dordognequote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb nu geboekt via bungalows.nl. Dat scheelt zeg!maar voor het hoogseizoen misschien wel helemaal niet. Vorig jaar last minute geboekt via countrycamp dat scheelde ook heel veel. en een leuke camping voor de kinderen. Zwembad, springkussen de wereld aan dingen te doen. En een heel goede tent voor 6 personen. DAt zoek ik nu weer, maar dan in zuid-Frankrijk.
Er werd ook nog gevraagd naar iemand zonder 'ego en drama'.quote:A successful candidate will have these traits. This is a serious, full-time job – PLEASE DO NOT APPLY if you are having a mid-life crisis and just want to travel the world. You will have zero flexibility in choosing countries – this is a full-time job with defined deliverables, and you will travel to rural areas with very few exciting things to see. Minimum commitment is 2 years.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:45 schreef Basboussa het volgende:
Was op zoek naar vacatures in mijn werkveld, heb dit nog nooit eerder gezien:
[..]
Er werd ook nog gevraagd naar iemand zonder 'ego en drama'.
Ik ga niet solliciteren
Al huilende natuurlijk....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
geniaal!!
goed om niet te gaan solliciteren wel
maar uit de advertentie maak ik op dat je hen een topdag bezorgd als je even belt om te vragen of je zelf je landen kunt kiezen en of er wel leuke dingen te doen zijn daar
Naar Rome moet je niet rijden joh, dat is echt een klere eind.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk naar Rome rijden? Wij willen nog wel graag een keer naar Rome, misschien ook wel leuk met de kinderen. Niet dit jaar, dit jaar gaan we naar Frankrijk (Normandië). Je mag mij iig die camping wel even pm-en Pessie.
Goed plan!quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:14 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ga niets doen
misschien paaseitjes kopen en ze op kleur sorteren en op kleuralfabet (DE B IS VAN BLAAUWWW) opeten
Ligt allemaal aan het papiertje!quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:20 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Goed plan!
Hoe ga je dat aanpakken met witte, pure, melk en nootjes ??
Texel....quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:12 schreef pinquit het volgende:
vakantiepraatik heb helemaal heimwee naar het gevoel. in juni weer lekker naar texel
Wij zijn ook een keer een weekend weg geweest naar Sunparks. Zat ik daar op die bank (waarop je niet weet hoe te gaan zitten, om van de ranzige vlekken nog maar niet te spreken) zag ik in mijn ooghoek iets bewegen in dat keukentje... een muisquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:26 schreef Diaan73 het volgende:
Het ligt er antuurlijk ook wel heel erg aan in welke periode je kunt/moet gaan. Wij moeten bijv. in de bouwvak... gegarandeerd duur. Katjeskelder hoor ik trouwens goede verhalen over, nog niet zelf geweest. CP is inderdaad belachelijk duur, dat wilden wij vorig jaar doen maar ivm de prijs niet gedaan. Misschien kun je nog www.sunparks.nl proberen.
Heb je geen parasolvoet? Daar kon mijn droogmolen wel in.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb een droogmolen, maar nog geen voet ervoor
hm. Ik ging naar huis. For sure. Maar eerst hysterische stampij bij de baliequote:Op woensdag 24 maart 2010 09:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wij zijn ook een keer een weekend weg geweest naar Sunparks. Zat ik daar op die bank (waarop je niet weet hoe te gaan zitten, om van de ranzige vlekken nog maar niet te spreken) zag ik in mijn ooghoek iets bewegen in dat keukentje... een muis
jaaaaaaa zon!! LENTE!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
Liever muizen dan kakkerlakken!![]()
![]()
![]()
*tralala
Zonnetje schijnt!
Lente!
Nopequote:Op woensdag 24 maart 2010 09:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heb je geen parasolvoet? Daar kon mijn droogmolen wel in.Beetje scheef, maar hey, het droogde wel!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hm. Ik ging naar huis. For sure. Maar eerst hysterische stampij bij de balieik bedoel, ik wil wel nog een béétje lol hebben in de vakantie.
Dat hebben we al een keer gedaan... maar natuurlijk voor herhaling vatbaar. Maar inderdaad als het zo warm is, gaan we niet in de zomer. Dat vind ik niet fijn...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:13 schreef Estrys het volgende:
[..]
Naar Rome moet je niet rijden joh, dat is echt een klere eind.Naar Rome moet je gewoon lekker eens met zijn tweeën doen Diaan, kids uitbesteden en lekker romantisch doen op een citytrip. En ik vind zelf de zomer niet de beste tijd voor Rome te bekijken. Veel te heet in de stad.
Italianen vluchten niet voor niks weg uit de stad in augustus.
Je hoort er heel verschillende verhalen over. Mn oom en tante hadden het ook niet getroffen daar. Wij zijn vorig jaar geweest en wij hadden een erg leuk huisje, dichtbij het "centrum", niets op aan te merken. Ja het was wat oud, maar ja daarom betaal je ook minder dan bij CP. Ik vind trouwens alle banken in al die huisjes, van welke organisatie dan ook, niet geweldig...quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wij zijn ook een keer een weekend weg geweest naar Sunparks. Zat ik daar op die bank (waarop je niet weet hoe te gaan zitten, om van de ranzige vlekken nog maar niet te spreken) zag ik in mijn ooghoek iets bewegen in dat keukentje... een muis
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Mogge!
Ik ben ook lekker bezig. Krijg straks bezoek dus ik denk ik bak wat. Nu staat mijn appelbaksel van de hitte in de oven te genieten, zie ik verdorie nog een ingredient op het aanrechtstaan.Vandaar dat het beslag zo fluffy en enorm dik was....
was het de boter of waren het de eieren?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Mogge!
Ik ben ook lekker bezig. Krijg straks bezoek dus ik denk ik bak wat. Nu staat mijn appelbaksel van de hitte in de oven te genieten, zie ik verdorie nog een ingredient op het aanrechtstaan.Vandaar dat het beslag zo fluffy en enorm dik was....
vooral afdingen! er kunnen vaak duizenden euro's vanaf.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:47 schreef trui het volgende:
bonjour. ik heb er weer een lees-ochtend op zitten in groep 3. althans, het duurt eigenlijk maar een half uurtje en ik hoef maar met 2 kinderen samen een boekje te lezen maar 't voelt als een hele ochtend.'t is een beetje een lastig stel, laten we maar zeggen. maar 't is wel heeeerlijk weer inderdaad, olé. lang leve de lente!!
rocka, misschien heb je zojuist een geweldige ontdekking gedaan en blijkt je gebak zonder dat ingrediënt wel veeeel lekkerder.
wij gaan een nieuwe keuken kopen, jippie!ik ben me al druk aan 't oriënteren. iemand nog goede tips? ('t budget is niet oneindig helaas.)
En ik maar denken dat wij de enigen waren met dat type winkelcentrum waar-je-op-zaterdag-bij-uit-de-buurt-moet-blijven. Best onhandig want in het centrum is het op zaterdag ook zo druk dat het niet leuk meer is, maar manlief kan alleen maar op zaterdag... Dus ik koop bijna al mn kleren alleen en manlief koopt bijna geen kleren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Ooooooh ENIG!
Vandaag opent de Xenos in ons klotebejaardenengehandicaptenkliekwinkelcentrum
XENOS
JA DOEG IK MOET GAAN
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Ooooooh ENIG!
XENOS
JA DOEG IK MOET GAAN
haha! Jij hebt ook zo'n winkelcentrum in de buurt en kleed je maar op het publiekquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:09 schreef Kleurdoos het volgende:
hmpff ik moest eerst mijn joggingbroek even scheren (srsly, pluisjes scheer ik er altijd af)
en dan kan ik in mijn anitaoutfit naar t winkelcentrum
Kun je niet ff kijken of mn was al droog is?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:12 schreef Vicky het volgende:
Hè Chell, wat klote!!
Leuk hoor... Tis mooi weer en ik heb 2 ziekige kindjes
Ik weet nog steeds niet waar je huis woontquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je niet ff kijken of mn was al droog is?
Wat goed dat zoiets er is, lilyquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:56 schreef lily het volgende:
Ik heb oudste net aangemeld voor een sociale vaardigheidstraining, speciaal voor ADHD-ers. Zijn leerkracht maakt zich echt zorgen op dat gebied.
Baat het niet dan schaadt het niet, lijkt me.
M. is thuis, gewoon op de lucht afgaan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar je huis woont
Dan hoef ik toch niet naar je was te kijken?? Of kan M dat niet?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
M. is thuis, gewoon op de lucht afgaan.
inclusief installatie?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:58 schreef lily het volgende:
Onze keuken is van begin januari 2002 en kostte toen 5000 euro.
De euro was er toen net een paar dagen.
We hebben de keuken in Duitsland gekocht
Hij is een manquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dan hoef ik toch niet naar je was te kijken?? Of kan M dat niet?
oh ja das waarquote:
keuken kopen in Duitsland kan ook veel geld opleveren jaquote:
wel strange...quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:57 schreef Ticootje het volgende:
ja doet het weer.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:02 schreef lily het volgende:
haha, Rocka
trui: een nieuwe keukenAls dat niet leuk is!
daar kreeg ik een mail over.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Ooooooh ENIG!
XENOS
JA DOEG IK MOET GAAN
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
om te laten liggen.
Vraag me af of je op Ikea keukens ook kunt afdingen
ohquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar we kregen wel een bon van 500 euro
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben lekker naar buiten geweest tijdens de pauze, wat een heerlijk weer!
Alleen kan ik maar nergens slagen voor een zomerjack voor Christan. Alles boven de 152 is somber, donker, bahIk zoek een jack met een vrolijk kleurtje (ook al vanwege de zichtbaarheid). Vind zo'n donker jack niks aan voor een 9-jarige
ja erg he, die 1500 monteurskostenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh
nouja van 500 euro kan ik ook de halve ikea kopen dus das ook goed
Ik heb toevallig een paar dagen geleden even staan gluren bij de Ikea keukens (ik denk dat het gezien ons budget in een nieuw huis ooit eerder een ikea zal zijn dan wat anders)
De prijzen vallen echt enorm mee daar vond ik! Zelfs met inbouwapparatuur maar mijn god zeg, als je het gemonteerd wilt hebben dan moet je 1500 euro bijbetalen ofzo. Dat valt wel ff tegen.
Kastjes monteren enzo dat kan ik wel zelf, maar dingen zoals een oven en gaskookplaat aansluiten of afzuigkap aansluiten vind k toch risky.
Ja, goed hehquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat goed dat zoiets er is, lilyEn ook fijn om te horen dat zijn leraar meedenkt.
oeh ja, een zomerjack moet Damon ook nog.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:29 schreef Rewimo het volgende:
Alleen kan ik maar nergens slagen voor een zomerjack voor Christan. Alles boven de 152 is somber, donker, bahIk zoek een jack met een vrolijk kleurtje (ook al vanwege de zichtbaarheid). Vind zo'n donker jack niks aan voor een 9-jarige
Mijn nichtje heeft een supermooie hele lichtgele hoogglanskeuken van Ikeaquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:51 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb toevallig een paar dagen geleden even staan gluren bij de Ikea keukens (ik denk dat het gezien ons budget in een nieuw huis ooit eerder een ikea zal zijn dan wat anders)
De prijzen vallen echt enorm mee daar vond ik! Zelfs met inbouwapparatuur maar mijn god zeg, als je het gemonteerd wilt hebben dan moet je 1500 euro bijbetalen ofzo. Dat valt wel ff tegen.
Kastjes monteren enzo dat kan ik wel zelf, maar dingen zoals een oven en gaskookplaat aansluiten of afzuigkap aansluiten vind k toch risky.
bij ons past alles van vorig jaar nogquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:55 schreef lily het volgende:
[..]
oeh ja, een zomerjack moet Damon ook nog.
Misschien dat de zaadjes niet te diep moeten zitten? Dus eigenlijk een mager laagje zand?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:58 schreef pinquit het volgende:
ik wil paprika's gaan zaaien, en overal staat dat je een laagje mager zand op de zaadjes moet strooien, maar wat is mager zand? ik kan het echt nergens vinden
Is toch fijn juistquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij ons past alles van vorig jaar nog
maar er staat echt "4 delen potgrond en 1 deel mager zand". zouden ze dan niet zeggen; "4 delen potgrond en 1 mager deel zand"?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:00 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Misschien dat de zaadjes niet te diep moeten zitten? Dus eigenlijk een mager laagje zand?
ik kom niet verder dan dat het ontzilt zeezand is, wat dat ook moge wezen. (L 414)quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:58 schreef pinquit het volgende:
ik wil paprika's gaan zaaien, en overal staat dat je een laagje mager zand op de zaadjes moet strooien, maar wat is mager zand? ik kan het echt nergens vinden
aan de ene kant wel, aan de andere kant vind ik het dan weer zonde om nieuwe dingen te kopen als alles er al ligtquote:
het is iets uit de bouwwereldn als ik het goed begrepen heb.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:08 schreef pinquit het volgende:
*opzoek gaat naar ontzilt zeezout![]()
oh wacht, ik heb nog van dat sierzand, heel dun? nah dat zal het ook wel niet zijn
Ja heb ik net gekeken (met jou in gedachtenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:52 schreef lady-wrb het volgende:152 al
coolcat al geprobeerd? luca heeft er zo'n bijna neongroengeel geval gekocht.
Ligt eraan.quote:
nou lijkt me ook hoor. gewoon een schepje uit de zandbak moet voldoen, lijkt me.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:10 schreef pinquit het volgende:
Nou, ik vind het maar vervelend dat zoiets simpels als paprikazaadjes zaaien ineens zoiets ingewikkelds nodig heeft.ik neem gewoon het eerste zand dat ik tegenkom
Wat een pukkie! Hier maat 164 of een S-jequote:Op woensdag 24 maart 2010 14:16 schreef lady-wrb het volgende:
jeetje, wat groot alweer. hier nog steeds 134/140 en ik verwacht volgend jaar ook nog wel
Christan draagt nu 152 en voor een jack zoek ik een maatje groter. Broeken 152 zitten goed maar zijn wat lang. Voor shirts is 152 vaak alweer aan de kleine kant. Dat kind groeit maar doorquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:16 schreef lady-wrb het volgende:
jeetje, wat groot alweer. hier nog steeds 134/140 en ik verwacht volgend jaar ook nog wel
Hier net andersom.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Broeken 152 zitten goed maar zijn wat lang. .
hmm, bij Wehkamp staat een felgroene, zag ik net (C&A collectie)quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:35 schreef Rewimo het volgende:
Ja, die hebben ook alleen maar zwart, kaki en donkerblauw
Dat is toch dat scherpe zand? Zand waar geen voedingsstoffen inzitten? Dat deed ik tenminste, laagje scherp zand.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:02 schreef pinquit het volgende:
[..]
maar er staat echt "4 delen potgrond en 1 deel mager zand". zouden ze dan niet zeggen; "4 delen potgrond en 1 mager deel zand"?geen idee hoor. maar ik ga maar gewoon rivierzand halen denk ik, want ik zou niet weten wat en waar anders
oh gelukkig! Jemig... Zo zie je maar zelf ook op blijven letten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik had nog een paar van de vorige liggen dus dat kon gewoon
Ik koop ook alleen maar Vingino jeans. Oudste draagt maat 10 nu en middelste maat 4 (er ligt al een 5 te wachten in de kast)quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Er is hier nog een broek onderweg. Een maat 10 voor mijn middelste. Dat is denk ik ook zoiets als 140. Vingino in de uitverkoop!
billie boo. Met dank aan Snoopy. ook online te bestellen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:43 schreef lily het volgende:
[..]
Ik koop ook alleen maar Vingino jeans. Oudste draagt maat 10 nu en middelste maat 4 (er ligt al een 5 te wachten in de kast)
Draag je graag oversized ofzo?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:41 schreef Muks het volgende:
Hier passen gelukkig de jassen nog, had eind zomer grote jassen gekocht, 152 en 170
Maar die passen niet heel lang meer, dus eind zomer maar weer eens snuffelen
Nou... Wouter is 1meter 175 en die is net een week 12. Dus dan hoeft een jas maat 170 voor een tienjarige niet heel veel te groot te zijn. Sterre had de vorige winter (toen ze 8 was, dus niet winter die net geweest is) ook een winterjas maat 164. Soms vallen maten ook raar. En dan zijn mijn kinderen niet dik, dus dan is de maat niet voor de breedte nodig.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Draag je graag oversized ofzo?170 is voor kinderen van 1 meter 70
Zelfs als je langerdanlang bent red je dat niet met 10.
Zoon lief is 10, 158 en 164 is niet netjes meer.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Draag je graag oversized ofzo?170 is voor kinderen van 1 meter 70
Zelfs als je langerdanlang bent red je dat niet met 10.
Is dat een compliment?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:39 schreef pessie het volgende:
jullie hebben van die echte slungelige puberjochies
vrijdag wordt het toch pas minder?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:04 schreef phluphy het volgende:
Ik kom even helpen het topic volmaken vóór morgen, want dan klopt de TT niet meer qua lentweer.
rijsttafeltje?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:41 schreef Kimpossible het volgende:
Hoe slecht is het om kip te ontdooien en dan weer in te vriezen? Lief heeft een voordeelpak kipfilet in de vriezer gepleurd zonder het in porties te verdelen.. Ik zie geen manier waarbij ik op 1 dag een kilo kip ga eten, eigenlijk.
steekt hoofd in zandquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:39 schreef pessie het volgende:
jullie hebben van die echte slungelige puberjochies
ja, oké, maar die is niet van 10 tot 12 maar 5 cm gegroeid toch?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:50 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nou... Wouter is 1meter 175 en die is net een week 12. Dus dan hoeft een jas maat 170 voor een tienjarige niet heel veel te groot te zijn. Sterre had de vorige winter (toen ze 8 was, dus niet winter die net geweest is) ook een winterjas maat 164. Soms vallen maten ook raar. En dan zijn mijn kinderen niet dik, dus dan is de maat niet voor de breedte nodig.
ik kan je wel gezelschap komen houden, ik moet me nog 2 dagen vermaken in het RDGG...quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:33 schreef Rewimo het volgende:
Morgen weer 20 graden hier
Alleen moet ik naar Delft, de hele dagEn daar wordt het maar 18
Waar ik ook niks aan heb want ik zit/lig alsmaar in het ziekenhuis. Moet ijzer tanken en naar de endocrinoloog.
Yep!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:01 schreef PM-girl het volgende:
Je kunt het wel bakken en dan weer invriezen!
Volgens mij moet je dat echt niet doen. Dan zou ik het allemaal braden en gebraden weer invriezen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:41 schreef Kimpossible het volgende:
Hoe slecht is het om kip te ontdooien en dan weer in te vriezen? Lief heeft een voordeelpak kipfilet in de vriezer gepleurd zonder het in porties te verdelen.. Ik zie geen manier waarbij ik op 1 dag een kilo kip ga eten, eigenlijk.
grote pan kipsate? Altijd makkelijk om in de vriezer te hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:13 schreef Kimpossible het volgende:
thanks folks! Ik ga er iets op verzinnen.
Oh de man doet het hier weleens met een hamer en beitel... Seremeneus! Werkt wel, maar dan zijn je stukken niet meer heel mooi enzo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:18 schreef Raissa het volgende:
Met een scherp mes breken! Maar de kans is groot dat je dan wel je mes kan weggooien daarna
Dat was dan sowieso geen best mesquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:18 schreef Raissa het volgende:
Met een scherp mes breken! Maar de kans is groot dat je dan wel je mes kan weggooien daarna
Dat klopt, twintig euro voor een set ofzoquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:02 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat was dan sowieso geen best mes
Ik gebruik mn anti-man-en-kinderen-in-de-keuken-wapen voor zulke fratsen:
[ afbeelding ]
Andere schoenen kopen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:53 schreef YPPY het volgende:
Vandaag weer een zomershirtje aan! Geen zomerschoenen helaas, heb al drie blaren
crocsquote:Op donderdag 25 maart 2010 07:53 schreef YPPY het volgende:
Vandaag weer een zomershirtje aan! Geen zomerschoenen helaas, heb al drie blaren
En rauwe slakken eet?quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh! Straks ff naar de ha, uitgestreken wordenEn als dat klaar is mag ik van mezelf buiten in het zonnetje zitten terwijl Bep zich zo goor mogelijk maakt ^_^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |