Kan die hele AdvancePower niet naar ONZ?quote:
Je moet gewoon niet zoveel denken jongen, doe maar iets waar je goed in bent.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:28 schreef OeJ het volgende:
[..]
En wat is je mening, Zero17, ik denk dat ik namens ons allemaal spreek, als wij daar smachtend naar uitkijken...
Lief doen, SinadO, dat kun je best...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:34 schreef sinadO het volgende:
[..]
Kan die hele AdvancePower niet naar ONZ?
Masturbatie?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:34 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zoveel denken jongen, doe maar iets waar je goed in bent.
quote:
Ja, ja, JA!, daar ben ik echt kaai-goed in. Schurken, aftrekken, lange halen, pielen, schurken, kneden.quote:
We kunnen op dit moment niet nóg meer analfabete mods gebruiken, ik heb er nu al mijn handen aan vol.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Maak mij blauw, dan krijgen we van O.us een foto dat ie Goatse na doet.![]()
En ik zou natuurlijk een goede mod zijn.
Gelukkig heeft murp geen flikker te vertellen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Alleen ik reageerde niet binnen die 5 minuten. Maar daar doet murp vast niet moeilijk over.![]()
Alleen het is nu al weer een tijdje geleden en ik ben nog steeds niet blauw, dus ik voorzie het ergste.![]()
Klacht: er wordt mij een soort van iets beloofd en het wordt niet nagekomen.
volgens mij kun jij beter je bek houden 12 jarig kut kindquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij beter je bakkes houden.
quote:
Niet grappigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:53 schreef CWC het volgende:
[..]
volgens mij kun jij beter je bek houden 12 jarig kut kindwat is er? eerder uit?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |