zo kreeg ik hem binnen, lijkt alsof ie een beetje geplet isquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:08 schreef JupilerXL het volgende:
Over red faction, ik stuur ze eigenlijk altijd in gewone envelop en daar gaat niks in kapot normaal omdat er een stevige case rond het doosje zit (ik heb ook geen bubbeltjesenvelopppen, die zijn volgensmij ook heel duur of niet?). Maar is er dan een stukje van de case af?
Die is inderdaad geplet geweest in de post denk ik, hij was zo in ieder geval niet toen ik hem stuurde. Wil je graag de koop ongedaan maken?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:53 schreef retrocollector het volgende:
[..]
zo kreeg ik hem binnen, lijkt alsof ie een beetje geplet is
[ afbeelding ]
ow nee hoor, uiteindelijk gaat het om het spel. alleen een beetje jammer dat het doosje kapot is gegaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:10 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Die is inderdaad geplet geweest in de post denk ik, hij was zo in ieder geval niet toen ik hem stuurde. Wil je graag de koop ongedaan maken?
Nou om het spel terug te sturen dat zou ook niet goed voor het doosje zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:14 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
OwMijn excuses. Wil je dan de koop ongedaan maken en je geld terug?
PM gestuurdquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:30 schreef ROFLOL het volgende:
Call of Juarez: Bound in Blood ¤10 inclusief?
nee die heb ik vandaag verzonden voor 12,50 inclusief:)quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:24 schreef bioloogje het volgende:
Heb je call of juarez nog,dan 15 euro incl. geboden.
Had ik nog teveel geboden ook. Maar dan zal ik hem ergens anders vandaan moeten halen. Jammerquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:14 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
nee die heb ik vandaag verzonden voor 12,50 inclusief:)
Fable 2 is al verkocht, GTA 4 heb ik nog wel als je die graag wil kopen. Wil ik graag 15 euro voor, dat is inclusief verzenden dan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:29 schreef FredFenster het volgende:
GTA IV en Fable II voor 22,50 inclusief.
Zelfde verhaal hier, wel goede staat verderquote:Op woensdag 21 april 2010 17:30 schreef MrDeX het volgende:
Heb ze binnen, envelop was alleen gescheurd maar alles is voor de rest in prima staat
Ja er zijn er nog over, de OP is ooit al geupdate dus dat lijstje klopt nog aardig, verder heb ik ook nog Dragon Age origins te ruil tegen darksiders of zo of bayonetta... en ik heb ook COD 4 nog te ruil ... wil ik ruilen tegen cod 5 world at warquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:23 schreef Spekjessoep het volgende:
Hoi !
Zijn je nog spellen over van het lijstje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |