quote:Op zaterdag 3 april 2010 04:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga woensdag naar Ierland voor een week

Nouja, volgens mij alleen wij nogquote:

Maargoed, wat onderaan staat; ik ga naar werk!quote:Op zondag 4 april 2010 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mag misschien gay zijn, maar iedere idioot weet hoe het bij mannen werkt. Alles aan mannen is namelijk retesimpel, inclusief dat. Daarbij is het wel erg zwart-wit bekeken van je Bas, dat ik gay ben, betekent direct dat alle 'kennis' die ik heb opgedaan over mannen (zowel theoretisch als praktijk) gelijk weer verdwenen is? Ik heb 2 keer over een relatie van 2 jaar gehad, met mannen. Ik heb met 4 mannen het bed gedeeld. En omdat ik nu gay ben, betekent dati k niet meer weet hoe het allemaal werkt? Sorry Bas, maar mannen zijn té simpel, elke mongool begrijpt ze.
Zo, uitgeraast. Kom maar op mannen, ik weet dat jullie willen vechten.
Ik ga naar werk.

ja maar dat zijn gewoon halve vrouwenquote:Op zondag 4 april 2010 19:33 schreef wonderer het volgende:
je hebt ook gelijk. Alleen sommige homo's zijn dan wel weer ingewikkeld

Als je dat doortrekt zouden potten veel makkelijker moeten zijn, maar volgens mij is dat ook niet zo...quote:Op zondag 4 april 2010 21:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar dat zijn gewoon halve vrouwen

Vertel mij watquote:Op zondag 4 april 2010 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je dat doortrekt zouden potten veel makkelijker moeten zijn, maar volgens mij is dat ook niet zo...

Wat dan?quote:Op zondag 4 april 2010 22:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Vertel mij wat
Leuk verjaardagscadeau gekregen

Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op zondag 4 april 2010 22:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Vertel mij wat

Ja, heb later in dat topic ook wel gezegd dat er uiteraard wel uitzonderingen zijn. Maar over het algemeen zijn mannen gewoon simpel en makkelijk. Daarbij, ging het op dat moment over seksuele handelingen bij een man, en ik zou niet weten hoe dat zou moetenquote:Op zondag 4 april 2010 19:33 schreef wonderer het volgende:
je hebt ook gelijk. Alleen sommige homo's zijn dan wel weer ingewikkeld
 Vandaar dat ik dat zo typte.
 Vandaar dat ik dat zo typte.  

Gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 april 2010 22:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Vertel mij wat

quote:Op zondag 4 april 2010 18:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
God, ik ben even aan het razen geweest over mannen
[..]
Maargoed, wat onderaan staat; ik ga naar werk!

In seksueel gedoe wel. Buiten dat zouden ze wat mij betreft best nog wat makkelijker kunnen zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 03:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, heb later in dat topic ook wel gezegd dat er uiteraard wel uitzonderingen zijn. Maar over het algemeen zijn mannen gewoon simpel en makkelijk. Daarbij, ging het op dat moment over seksuele handelingen bij een man, en ik zou niet weten hoe dat zou moeten

Haha, elke dag, echt elke dag is er wel weer een man die mij laat denken "Wat ben ik toch blij dat ik op meisjes val"quote:Op maandag 5 april 2010 09:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In seksueel gedoe wel. Buiten dat zouden ze wat mij betreft best nog wat makkelijker kunnen zijn.

toch grappig, want dat heb ik vaak met vrouwen. Wat een onmogelijke wezens kunnen dat zijn, zegquote:Op maandag 5 april 2010 12:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, elke dag, echt elke dag is er wel weer een man die mij laat denken "Wat ben ik toch blij dat ik op meisjes val"

Oh, er zijn ook genoeg meisjes (maar dat zijn dan "uiteraard" hetero's) waarvan ik over het algemeen blij ben dat de meeste potten niet zo zijnquote:Op maandag 5 april 2010 12:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
toch grappig, want dat heb ik vaak met vrouwen. Wat een onmogelijke wezens kunnen dat zijn, zeg

Mijn indruk is toch wel dat de meeste potten niet veel minder "lastig" zijn dan hetero vrouwen... Of ben ik gewoon de verkeerde potten tegen het lijf gelopen?quote:Op maandag 5 april 2010 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, er zijn ook genoeg meisjes (maar dat zijn dan "uiteraard" hetero's) waarvan ik over het algemeen blij ben dat de meeste potten niet zo zijn

Dank jequote:Op maandag 5 april 2010 03:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ennn, wat heb je gekregen?
 Aan iedereen
 Aan iedereen 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |