Gefeliciteerd alvastquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:41 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat het daaruit voortkomt...
Het weer buiten is zo vreemd btw. De ene minuut schijnt de zon, dan hagelt het weer... Ik had gehoopt dat ik zaterdag mooi weer zou hebben op m'n verjaardag maar dat zit er dit jaar denk ik niet in als ik de verwachtingen moet geloven
quote:
Dat dus.quote:
Ghehe, m'nquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:47 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik ben op eerste paasdag jarig
Dank je, maar dat hele paas gedoe kan me gestolen worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:48 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ghehe, m'nop 2e paasdag
. Gefeli vast. Krijg je iig eieren kado
met een leren broek op een motor?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:48 schreef lezzer het volgende:
Zo dan, ik wérd me toch een partij ziek vanmorgen...
Net weer opgestaan van de bank.
Oh, en ik ben dus mezelf als ik macho ben.
Ook alvast gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:47 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik ben op eerste paasdag jarig
Misselijk of iets anders?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:48 schreef lezzer het volgende:
Zo dan, ik wérd me toch een partij ziek vanmorgen...
Net weer opgestaan van de bank.
Ik heb altijd wel het gevoel dat ik mezelf ben...quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:48 schreef lezzer het volgende:
Oh, en ik ben dus mezelf als ik macho ben.
Heel erg misselijk.quote:
Dat laatste is ook nog eens keivervelend.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:40 schreef lezzer het volgende:
Heel erg misselijk.
Maar ik heb ook een blaasontsteking, dus dat zal ook wel meespelen. Ik ben daar altijd best ziek van.
Wat voor meds slik je daar dan voor?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:47 schreef lezzer het volgende:
Ik ben helaas wel een keer of 3,4 per jaar de klos.
Maar, ik herken het altijd heel snel, dus dan ben ik er ook snel bij met meds.
Radio Ridderkerkquote:Op woensdag 31 maart 2010 06:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
cool! wanneer en welke zender?
Trimethoprim nu. Eerder had ik wat anders, maar daar ben ik resistent voor (of de bacterie)quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat voor meds slik je daar dan voor?![]()
Hmm, een antibioticum dus...quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:39 schreef lezzer het volgende:
Trimethoprim nu. Eerder had ik wat anders, maar daar ben ik resistent voor (of de bacterie)
Dankjewel!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:47 schreef lezzer het volgende:
gaaf tgnd*o* gefeliciteerd.
ik ben nog steeds ziek, best erg. en we hebben dit weekend eters waarvoor ik nog veel moet doe...
Ja, ik heb ze nog niet. Ze moeten nog nabewerkt worden en zo, en eerst naar de redactie gestuurd, en ik krijg ze pas als ik het presentexemplaar toegestuurd krijg.quote:
Gaaf! Ben benieuwdquote:Op donderdag 1 april 2010 17:53 schreef wonderer het volgende:
Whoo. Er kwam net een fotograaf en die heeft echt vette foto's genomenEn ik mag ze zelf vrij gebruiken ook
stel je er maar niet te veel van voorquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:00 schreef Vanyel het volgende:
Wat klopt er niet aan mij als ik las "de kont is gelukkig wat gezakt"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |