He vrolijkheid!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, en dan slaap je dus weer eens van 5 tot 8.
Dag liefste!quote:
Da's een hazeslaapje.quote:
Nou ja, ik heb alweer met iemand afgesproken om iets te gaan drinken. Weer een ander nieuw persoonquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's een hazeslaapje.![]()
How come? Veel aan je hoofd?
Elies heeft de bordjes destijds gefiguurzaagdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een soort ESF meet in een vijvertje dus
Je weet nog niet eens wanneer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb alweer met iemand afgesproken om iets te gaan drinken. Weer een ander nieuw persoon. Het wanneer enzo is nog niet echt afgesproken, maar hij vroeg of ik het leuk zou vinden en ik zei ja
.
Eigenlijk ben je gewoon een del, je hebt de ene nog niet afgewerkt of je bent al weer met de volgende bezig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb alweer met iemand afgesproken om iets te gaan drinken. Weer een ander nieuw persoon. Het wanneer enzo is nog niet echt afgesproken, maar hij vroeg of ik het leuk zou vinden en ik zei ja
.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een soort ESF meet in een vijvertje dus
Ik doe het ook niet expresquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet nog niet eens wanneer.
Dus tot die tijd verbied ik het je om er over te gaan zenuwen!
Leuk toch! En niet over zenuwen! *kijkt streng*quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
En iedereen zo jomantisch hopen dat Emma haar kinderen nog eens kwam showen en die eenden staken gewoon een middelveertje op, crossten naar die vijver en waren niet meer te achterhalen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
Emma & Ed was zó tof om te volgen vorig jaar
Het werd steeds spannender. Complete waterpistolengevechten om De Verkrachter op afstand te houden enzo in die tuin. En het eindigde na weken met Emma die met alle chicks de tuin uit werd gelaten, begeleid door allerlei buren door de steeg hobbelde, een kuiken dat bijna in een put viel en de weg moest oversteken naar het water. En wij mochten de namen van de kuikens bedenken![]()
Nou ja, je had er bij geweest moeten zijn dus denk ik
Maar dat kan weer dus!
/hyper
Ja, die ondankbare hufters waren meteen nooit meer te zienquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En iedereen zo jomantisch hopen dat Emma haar kinderen nog eens kwam showen en die eenden staken gewoon een middelveertje op, crossten naar die vijver en waren niet meer te achterhalen.Wel super dat moeders nu weer terug is.
Wat zeg je dat toch elegantquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga dit stinkende lijf eens onder de douche gooien.
Later!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:38 schreef Cat22 het volgende:
en die eenden staken gewoon een middelveertje op
Jawel man, die zenuwen zijn juist leuk. Kriebels, hoge bloeddruk.. paniek! Heerlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk toch! En niet over zenuwen! *kijkt streng*
Wat is het ergste dat kan gebeuren? Dat je een paar uur van je leven hebt verspild?
Daarbij komt dat die verhoogde bloeddruk en hartslag mijn aderen weer eens even goed doorspoelen. Anders slibt het maar dicht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jawel man, die zenuwen zijn juist leuk. Kriebels, hoge bloeddruk.. paniek! Heerlijk.
Twee vliegen in een klap. Enjoy it!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daarbij komt dat die verhoogde bloeddruk en hartslag mijn aderen weer eens even goed doorspoelen. Anders slibt het maar dicht.
Zonde, het is lente! Je moet naar huis, wapperen in de tuin!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:48 schreef Ml-etje het volgende:puinhoop hier
![]()
De duckiesvanavond eens kijken.
Moet verdulleme vanavond nog op en neer naar het werk ook maarja blijf vd straat zo
Ga om half 4 uiterlijk weg hier en moet half 8 ff terug zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zonde, het is lente! Je moet naar huis, wapperen in de tuin!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga om half 4 uiterlijk weg hier en moet half 8 ff terug zijn
quote:
Dus je kunt 's avonds minder posten?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
Oh en dag allemaal!
Ik ben om 12.30 klaar met school!
(vanaf nu elke keer, dus niet meer van 9.30 tot 21.30)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:02 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Cat!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
(vanuit de collegezaal dus ik lees nog even niet terug)
![]()
![]()
Wat scxhattigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
Oh en dag allemaal!
Ik ben om 12.30 klaar met school!
(vanaf nu elke keer, dus niet meer van 9.30 tot 21.30)
Poezels!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:02 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Cat!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
(vanuit de collegezaal dus ik lees nog even niet terug)
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus je kunt 's avonds minder posten?
Ze heeft nu juist meer tijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga naar college. Geen zin in, wil liever gewoon de hele dag buiten zitten ofzo.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes!
Ik vang wel een zonnestraal voor je vanmiddag!
Jaloehoers! Ga je vissies kopen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes!
Ik vang wel een zonnestraal voor je vanmiddag!
Ja ik denk het!quote:
Wat ben je toch ook een zenuwpeesje hequote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nee, ik ben enorm hyper. Wil overal op reageren...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat? Je gaat ff voelen of het al warm is buiten?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:28 schreef Ml-etje het volgende:
Life is a bitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik kan gokken wat er staat, maar lekker te lezen is het allemaal niet vriendquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je #15, Greys & Goodbye?
En zo warm is het nou ook nog nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik ben enorm hyper. Wil overal op reageren...
Zit in een paar mailwisselingen die enorm uit de hand lopen (ja, erg grof)
Warmte doet wat met mannen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Dat dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan gokken wat er staat, maar lekker te lezen is het allemaal niet vriend
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:
Oh bah Ml, erg zijn dat soort dingen altijd he...voor jou en je collega
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je #15, Greys & Goodbye?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Die kriebels moet je dan snel in iets positiefs omzetten, hoe raar dat ook klinkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want als je érgens iets niets aan hebt of iemand niet mee helpt dan is dat het wel om je daar druk om te maken en om daar elke dag bang voor te gaan zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kriebels moet je dan snel in iets positiefs omzetten, hoe raar dat ook klinkt.
Want als je érgens iets niets aan hebt of iemand niet mee helpt dan is dat het wel om je daar druk om te maken en om daar elke dag bang voor te gaan zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe mijn best
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Thnx Catquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thnx Cat
Het is niet mijn dag vandaag de kwaaie telefoontjes vliegen me ook nog eens om de oren
Kom es hier jij? Kun je mensjes afblaffenquote:
Fuck 'em!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thnx Cat
Het is niet mijn dag vandaag de kwaaie telefoontjes vliegen me ook nog eens om de oren
Hihi zit alleen dus dat kan primaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Fuck 'em!
Gewoon je middelvinger naar ze opsteken terwijl je aan het bellen bent. Dat helpt
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kom es hier jij? Kun je mensjes afblaffen
Ga ik lief in een hoekje zitten
nr 15 zette me aan het denken....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Krrgghhgh het forum resized hem. Nou dan maar hier kijken:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_over_2_dingen.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Lunch daar dinges jeweetwel?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi zit alleen dus dat kan prima
Nu ja 13.00 lunch
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:22 schreef Dirkh het volgende:
Top opmerking van een collega: Hij visiteert je gewoon waar je bij staat.
Lampje!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Fuck 'em!
Gewoon je middelvinger naar ze opsteken terwijl je aan het bellen bent. Dat helpt
Jupquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Lunch daar dinges jeweetwel?
Is het gelukt?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat vind ik leuk, mensen die naar mij blaffen terug te bijten. En als jij dan naast me gaat zitten... dubbel feest!
Echnie heb allemaal bouwvakkers over de vloer morgen.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:34 schreef Cat22 het volgende:
Postbode bracht net een verjardaagskadootje.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echnie heb allemaal bouwvakkers over de vloer morgen.
Zo, en nou de was doen vrouwmens!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:34 schreef Cat22 het volgende:
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:34 schreef Cat22 het volgende:
Staat dat niet heel raar?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee.
Ik laat mijn vuile was lekker buiten hangen.
Thanks!quote:
Ach, naast een kat op het dak van de buren en een gillende kater in de tuin valt dat best wel mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |