Ja, dat is een goeie vraag, maar in een kabinet zitten is goed voor je carriere; dan gaan vaak de '"principes" overboord.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:57 schreef du_ke het volgende:
Ben reuze benieuwd.
Vraag me af of VVD' ers en CDA'ers met enige ambitie voor de toekomst hier aan mee willen doen. Meedoen aan een kabinet met de PVV levert toch een zeker afbreukrisico op.
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:50 schreef Bankfurt het volgende:
Wilders (Premier en Algemene zaken, PVV)
De Roon (Integratie en Justitie, PVV)
Bosman (Onderwijs, PVV)
Agema (VWS, PVV)
Ja, tuurlijk kan ook;quote:
het is geen los speculatief theoretisch geval, lijkt mij.quote:
Wat wel speelt is dat de PVV (nog) geen zetels in de 1e kamer heeft.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:39 schreef Cruzaclu het volgende:
Komt er niet, gelukkig maar. PVV is een goed signaal, doch gelieve niet in een kabinet.
CDA, VVD met gedoogsteun van de PVV behoort overigens wel tot de mogelijkheden.
da's max. een half jaar een issue, daarna zijn er verkiezingen voor provinciale statenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:41 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wat wel speelt is dat de PVV (nog) geen zetels in de 1e kamer heeft.
Zie integratie departement, ... of misschien komt het bij volksgezondheid.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:41 schreef xprotagonistx het volgende:
Vergeet de nieuwe "Minister Kopvoddentaks" niet.
Aah kijk, dat speelt de PVV in dit geval natuurlijk enorm in de kaart om de formatie te rekken met zeg 4 tot 6 maanden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's max. een half jaar een issue, daarna zijn er verkiezingen voor provinciale staten
Ja, dat is de ironie, dat het serieus isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:32 schreef Amos_ het volgende:
Alle mensen die alleen maar kunnen "" in een topic als deze kunnen beter wegblijven lijkt me. Volgens mij is de insteek namelijk 100% serieus. Maarja.
Dat is nu tot op zekere hoogte ook al wel, een minister heeft een clubje ambtenaren om hem/haar te adviseren - en die ambtenaren zijn zo dus haast nog machtiger. Maar ik denk ook niet dat het gaat werken, PVVers blinken niet uit in het voeren van discussies, en zo kom je niet verder. Maar leg dat die tarrels die PVV stemmen maar eens uit.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:06 schreef remlof het volgende:
Heb je die kamerleden die hier worden voorgesteld als minister wel eens een debat zien voeren in de Tweede Kamer? Ze hebben geen idee waar ze het over hebben.
Ik hoop voor de VVD en het CDA dat ze zo dom niet zullen zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:39 schreef Cruzaclu het volgende:
Komt er niet, gelukkig maar. PVV is een goed signaal, doch gelieve niet in een kabinet.
CDA, VVD met gedoogsteun van de PVV behoort overigens wel tot de mogelijkheden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |